Εκκλησία της Ελλάδος

Βυθίζεται στην απομόνωση ο Αρχιεπίσκοπος: Οι Μητροπόλεις του γυρίζουν την πλάτη - Εν γνώση του αποδέχτηκε το σχέδιο ΝΤΠ για Πατρίδα-Θρησκεία-Οικογένεια

Βυθίζεται σταδιακά στην "απομόνωση" ο Ιερώνυμος καθώς είναι διάχυτος ο προβληματισμός για το τι μέλλει γενέσθαι στην Εκκλησία αλλά και στις σχέσεις της με το κράτος του ΣΥΡΙΖΑ μετά το "ΝΑΙ" σε όλα του Αρχιεπισκόπου προς τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου. Με μια κεραυνοβόλα επίθεση όπως αναφέραμε χαρακτηριστικά και χτες ο ΣΥΡΙΖΑ επιτίθεται σε Πατρίδα-Θρησκεία-Οικογένεια. Πριν λίγο επιβεβαιώθηκε ότι θα ξεκινήσουν τα έργα για το αποτεφρωτήριο νεκρών στον Ελαιώνα. Το δήλωσε ο Γιώργος Καμίνης.

Οι ευθύνες του Ιερώνυμου πολλές. Κυρίως για τον λόγο που παραθέτουμε.

Ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κοντονής προ ολίγων ημερών επισκέφθηκε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο με σκοπό να τον ενημερώσει για το θέμα του Νόμου, που αφορά τις έμφυλες ταυτότητες.

Στη συνάντησή τους, λοιπόν, αποκάλυψε το μεγάλο μυστικό!

«Ο υπουργός Δικαιοσύνης ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για τις διεθνείς δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η χώρα για το συγκεκριμένο θέμα….»!

Ο κ. Υπουργός ωμίλησε για «τις διεθνείς δεσμεύσεις», τις οποίες έχει αναλάβει η Χώρα μας για το θέμα «έμφυλες ταυτότητες». Τι σημαίνει αυτό;

Με την απλή λογική, σημαίνει, ότι κάποιοι άλλοι έδωσαν εντολή στην Κυβέρνηση Τσίπρα να νομιμοποιηθούν στην Ελλάδα οι έμφυλες ταυτότητες, δηλ. να δοθεί το δικαίωμα αλλαγής φύλου.

Και ο Ιερώνυμος υπάκουσε...

Τι είπε ο Γ.Καμίνης

«Το αποτεφρωτήριο νεκρών θα βρίσκεται σ΄ ένα μεγάλο χώρο πρασίνου και θα είναι μηδενική η όχληση» τόνισε ο κ. Καμίνης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα.

Ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Τεντόμας, ανέφερε ότι είναι ανάστατη η περιοχή.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Νίκος Σοφιανός, διερωτήθηκε γιατί με την πρόσφατη ρύθμιση αποχαρακτηρίστηκε από πράσινο έκταση 20 στρεμμάτων στον Ελαιώνα για το Αποτεφρωτήριο, όταν οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο.

Με το ζόρι δεν γίνεται ο λαός να πειστεί για όσα τραγικά προωθεί η κυβέρνηση με την συνενοχή της διοικούσης Εκκλησίας και πλέον αυτό είναι κάτι παραπάνω από ορατό!

Για τον Αρχιεπίσκοπο και το περιβάλλον του, συμπεριλαμβανομένης και της επιτροπής της Εκκλησίας για το νέο μάθημα των Θρησκευτικών, η υπόθεση αυτή εξελίσσεται σε Βατερλώ!

Σε πολλές Μητροπόλεις οι ίδιοι οι Μητροπολίτες στηρίζουν την αντίδραση των γονέων κατά του νέου μαθήματος, όπως στην Μητρόπολη Καλαβρύτων ή σε αυτήν του Σιδηροκάστρου και αλλού.

Κόντρα στην αρχιεπισκοπική γραμμή πλέον και η Μητρόπολη Λέρου η οποία ζητά επαναφορά των παλιών βιβλίων Θρησκευτικών.

Όλοι βλέπουν τις πολιτικές σκοπιμότητες της κυβέρνησης εκτός από τον Αρχιεπίσκοπο και το περιβάλλον του...

Χαρακτηριστική φράση στο ψήφισμα της Μητρόπολης Λέρου:

"Υπάρχει ένα συνονθύλευμα κειμένων και εικόνων, που αποπροσανατολίζει τον μαθητή από την καθ’ εαυτή χριστιανική αλήθεια, συγχέει ιερές εικόνες με υποκειμενικές παραστάσεις, και κυρίως παραθέτει τραγούδια, ποιήματα και ετερόκλητα κείμενα, των οποίων η κατεύθυνση έχει αναφορά σε αλλότριες ιδεολογίες από την ελληνορθόδοξη παράδοση και εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες".

Ακολουθεί ολόκληρο το ψήφισμα:

Ο Μητροπολίτης και οι ιερείς, ως μοναδικοί και γνήσιοι εκφραστές της τοπικής Εκκλησίας, αφουγκραζόμενοι τους κραδασμούς της κοινωνίας και την αγωνία μαθητών, γονέων, κηδεμόνων και εκπαιδευτικών των νησιών μας για το μάθημα των θρησκευτικών

σε όλες τις βαθμίδες, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και αφού έγινε σχετική μελέτη και ανάλυση των «Φακέλων Μαθήματος», ιδιαιτέρως για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κατέληξε στα εξής:

Α) Οι φάκελοι μαθήματος δεν παρέχουν στην μαθητιώσα νεολαία ελληνορθόδοξη αγωγή και εκπαίδευση, καθόσον απουσιάζει το Αληθινό Πρόσωπο του Χριστού και παρουσιάζεται ένας «Χριστός» παραμορφωμένος κατά τα πρότυπα της Νέας Τάξης Πραγμάτων, προβάλλεται η εικόνα ενός απροσώπου αφηρημένου Θεού, σχετιζομένου με όλες τις θρησκείες και ιδεολογίες της γης, ουσιαστική άρνησή της καθώς εστί ιστορικής παρουσίας του Ιησού Χριστού, ως Κεφαλής της Εκκλησίας. Δεν παρουσιάζεται ο Χριστός ως άξονας της ιστορίας, αλλά ως ένα σχετικό πρόσωπο μέσα στην ιστορία και σύμβολο αφηρημένου προσδιορισμού και ταυτότητας, κατά τις θεωρήσεις εθνών και θρησκειών, προβάλλοντας το τερατούργημα της πανθρησκείας.

Β) Τα Ιερά Κείμενα της Παλαιάς και Καινής διαθήκης και της Ιεράς Παραδόσεως και των αγίων Πατέρων, τα χρησιμοποιούν κατά βούληση. Τα εξομοιώνουν με τα λεγόμενα ιερά κείμενα και πηγές πίστεως, άλλων θρησκειών (ισλάμ, ιουδαϊσμός), με την καλή πρόφαση της θρησκειολογίας, ενώ ουσιαστικά οι αναφορές δεν είναι θρησκειολογικού τύπου και αναφοράς, αλλά ένας ανεκδιήγητος συγκρητισμός, σε γνωστικό επίπεδο αντιπαιδαγωγικός, στο δε θεολογικό επίπεδο εξυπηρετεί το ιδεολόγημα «πώς όλες οι θρησκείες είναι ένα, και πώς όλοι οι θρησκευόμενοι πιστεύουν και ομολογούν έναν Θεό». Παράλληλα παρουσιάζεται ένας δογματικός μινιμαλισμός, ο οποίος έχει ως στόχο να διαπλάσει οικουμενιστικές συνειδήσεις, σε βάρος της ελληνορθόδοξης ταυτότητας.

Γ) Υπάρχει ένα συνονθύλευμα κειμένων και εικόνων, που αποπροσανατολίζει τον μαθητή από την καθ’ εαυτή χριστιανική αλήθεια, συγχέει ιερές εικόνες με υποκειμενικές παραστάσεις, και κυρίως παραθέτει τραγούδια, ποιήματα και ετερόκλητα κείμενα, των οποίων η κατεύθυνση έχει αναφορά σε αλλότριες ιδεολογίες από την ελληνορθόδοξη παράδοση και εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες. Το καθεστώς της Νέας Τάξης Πραγμάτων κατευθύνει τα πράγματα στην παγκόσμια παιδεία, έχοντας ως στόχο τις αθώες ψυχές και τους άπλαστους χαρακτήρες των παιδιών μας. Το περιεχόμενο της ύλης των φακέλων δεν ανταποκρίνεται στην ηλικία και στις γνωσιολογικές ανάγκες των παιδιών και δεν τα σέβεται διόλου. Χρησιμοποιεί ύπουλες στρατηγικές και παίζει πολιτικά παιχνίδια σε βάρος της διαμόρφωσης του ήθους και του χαρακτήρα τους. Δημιουργεί μια νεοταξική παιδεία με στόχο την απώλεια της ταυτότητας των λαών, όπως αυτή πηγάζει από κάθε θρησκευτική και πολιτιστική του παράδοση, με απώτατο σκοπό μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία-οδοστρωτήρα.

Δ) Η χριστιανική θεώρηση της διαφορετικότητας δεν έχει καμία σχέση με αυτήν την «διαφορετικότητα» κάποιων παραγράφων των φακέλων μαθήματος στις μικρές τάξεις του δημοτικού. Η αγάπη, για την ορθόδοξη πίστη, είναι δεδομένη στο πρόσωπο του πεπτωκότος ανθρώπου. Δεν την προσλαμβάνει όμως για να την κάνει κτήμα της, αλλά για να την θεραπεύσει. Οπότε κάθε άλλη θεώρηση της διαφορετικότητας, πέραν της διδασκαλίας του Κυρίου Ιησού Χριστού, η οποία προβάλλεται ως πρότυπο στην εποχή μας, για να μας διχάσει σε προοδευτικούς και αναχρονιστικούς, πόρρω απέχει από την ευαγγελική διδασκαλία και την διδασκαλία της ορθόδοξης παράδοσης. Τα παρόντα βιβλία με μια «παιδαγωγική» κοπτοραπτική επιχειρούν να αντλήσουν επιχειρήματα μέσα από την Αγία Γραφή και την ζωή της Εκκλησίας, εναντίον της Αγίας Γραφής και της Εκκλησίας.

Ε) Παρατηρούμε ότι το μάθημα των θρησκευτικών έχει υποβαθμιστεί. Τα βιβλία έγιναν φάκελοι. Παρότι δεν άλλαξε ο τίτλος του μαθήματος «Θρησκευτικά», ιδίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έγινε ένα συγκρητιστικό μάθημα, για το οποίο η γνωστική ικανότητα των μαθητών δεν είναι επαρκής για να δεχθεί τα δεδομένα γνώσεων. Το μάθημα έχει υποβαθμιστεί σε θέμα ωρών, κατήντησε «ελεύθερη ώρα», και το τραγικότερο έχει περισσότερα στοιχεία κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, φιλολογίας, λογοτεχνίας και φιλοσοφίας, παρά θεολογίας. Τα παιδιά μας, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, είναι μεγαλωμένα σε ένα ελληνορθόδοξο περιβάλλον, με συγκεκριμένες προσλαμβάνουσες παραστάσεις, ήθη, έθιμα τα οποία πηγάζουν από τα βάθη των αιώνων και είναι ρίζα για το μέλλον τους. Η ύλη των φακέλων προσπαθεί να αποκόψει αυτή την ρίζα και να μεγαλώσει τα παιδιά μας στο θερμοκήπιο της νεοταξικής παιδείας, την στιγμή που δίνει την ελευθερία σε αλλόδοξους και αλλόθρησκους μαθητές να επιλέγουν την ύλη του θρησκευτικού τους μαθήματος!

Παρακαλούμε τους εκπαιδευτικούς της καθ’ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως να λάβουν καλοπροαίρετα υπ’ όψιν τους την ανησυχία της τοπικής εκκλησίας, όχι ως πίεση, αλλά ως κάλεσμα της Μεγάλης Μάνας του Γένους μας, που ονομάζεται Ορθόδοξη Εκκλησία.

Καλούμε τους γονείς και κηδεμόνες όπως επανέλθουν με συνείδηση στην εκκλησιαστική ζωή και παράδοση, ώστε να δώσουν το καλό υπόδειγμα στα τέκνα τους. Είναι η ώρα των γονέων, καιρός εγρήγορσης, καιρός ελληνορθόδοξης αφύπνισης, καιρός ανάληψης ευθυνών. Είστε υπεύθυνοι για την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών σας, μορφώνοντας αυτούς μέσα στην κατ’ οίκον εκκλησία της χριστιανικής οικογένειας «εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου», και οδηγοί προς την πίστη στον Χριστό και στην ορθόδοξη εκκλησιαστική ζωή. Πλαισιώστε τα κατηχητικά, τα οποία καλούνται ως νέα «κρυφά σχολειά» να διδάξουν Χριστό και Ελλάδα, πάνω από πολιτικές ιδεολογίες και κομματικές σκοπιμότητες!

Παρακαλούμε το Υπουργείο Παιδείας να επαναφέρει τα περσινά βιβλία (περιόδου 2016-2017) και να αναδιαμορφώσουν άμεσα τους στόχους του Προγράμματος Σπουδών περί του θρησκευτικού μαθήματος, σε ουσιαστικό και καίριο διάλογο με την επίσημο Ελλαδική Εκκλησία και να την δεχτούν ως ισότιμο συνομιλητή και ισχυρό θεσμικό φορέα της ελληνικής κοινωνίας.

Ως Έλληνες ακρίτες του Αιγαίου, φυλάμε Θερμοπύλες, όχι μόνο γεωγραφικές, αλλά κυρίως πολιτισμικές, και έχουμε κύριο λόγο στις κεντρικές λήψεις αποφάσεων για την μόρφωση και το μέλλον των παιδιών μας.

Ο ΜητροπολίτηςΟ Λέρου Καλύμνου και Αστυπαλαίας Παΐσιος

Στο ίδιο μήκος κύματος και με πολυ αυστηρό ύφος η νέα ανακοίνωση και του γραφείου αιρέσεων & παραθρησκειών της Μητροπόλεως Πειραιώς, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει πως “ο πανθρησκειακός προσανατολισμός της κυβέρνησης, η οποία εκφράζει το «πνεύμα» της «Νέας Εποχής» και της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων» είναι εμφανής”.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΜΑΣ!

Προφανώς μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις κατά της Εκκλησίας μας, του ισχύοντος Συντάγματος της χώρας μας και του Ελληνικού λαού είναι η επιχειρούμενη από την κυβέρνηση μετάλλαξη του μαθήματος των Θρησκευτικών, από μάθημα με σαφώς Ορθόδοξο χαρακτήρα και προσανατολισμό, σε μάθημα θρησκειολογικό. Κι’ αυτό σε πείσμα της πλειοψηφίας των ελλήνων πολιτών, οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται ως Ορθόδοξοι χριστιανοί, πληρώνουν φόρους, προκειμένου η Πολιτεία να εκπληρώσει την εκπαιδευτική της αποστολή και ως εκ τούτου έχουν την απαίτηση να διδάσκονται τα παιδιά τους, κατά κύριο λόγο τις βασικές διδασκαλίες της Ορθοδόξου πίστεως και δευτερευόντως, να πληροφορούνται για τη διδασκαλία των άλλων θρησκειών, πάντοτε υπό το πρίσμα της αληθινής και σώζουσας Ορθοδόξου πίστεως.

Δυστυχώς η σημερινή συγκυβέρνηση αριστεράς και δεξιάς, ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, περιφρονώντας τις θέσεις της διοικούσης Εκκλησίας και την ελληνορθόδοξη παράδοση αυτού του τόπου και καταπατώντας το Σύνταγμα, τον ισχύοντα εκπαιδευτικό νόμο, την ελληνική νομολογία και το ευρωπαϊκό δίκαιο, όπως θα δούμε παρά κάτω, εισήγαγε και επέβαλε για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής παιδείας, νέα προγράμματα σπουδών για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στα οποία καθιερώνεται ένα νέο θρησκειολογικό μοντέλο του μαθήματος των θρησκευτικών. Όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Καθηγητής της Χριστιανικής Παιδαγωγικής στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. κ. Ηρακλής Ρεράκης σε πρόσφατο δημοσίευμά του (13.10.2017 ιστολόγια Ακτίνες, Θρησκευτικά κ.α.), οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προχωρούν στη μετάλλαξη του μαθήματος με βάση, όχι παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά αναχρονιστικές ιδεοληψίες, που είναι αντίθετες με τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό μας. Με το πρόσχημα ότι οι μαθητές δεν θα πρέπει να έχουν δήθεν μονομερείς γνώσεις, διδασκόμενοι αποκλειστικά την Ορθοδοξία, επιστρέφουν την ελληνική παιδεία 2000 χρόνια πίσω, στην εποχή του πανθεϊστικού συγκρητισμού των Ρωμαίων, επιβάλλοντας στους μαθητές από την ηλικία των 8-9 ετών να διδάσκονται παράλληλα στις πλείστες διδακτικές ενότητες, όλες μαζί τις θρησκείες. Μ’ αυτή την μεθόδευση παραμερίζουν την Ορθόδοξη παράδοση, ως κύρια και βασική διδασκαλία των Θρησκευτικών και επιβάλλουν μια ανάμεικτη διδασκαλία, που πολτοποιεί και εξισώνει την πίστη τους με την πίστη των θρησκειών του κόσμου. Διότι, είναι βέβαιο, από παιδαγωγικής πλευράς, ότι μια τέτοια μεικτή και πολυθρησκειακή διδασκαλία, αποτελούμενη από πολλές ισόκυρες και ισοδύναμες θρησκευτικές πίστεις, σηματοδοτεί στη συνείδηση των μικρών παιδιών, μια διδασκαλία, που σκοπό έχει να καλλιεργήσει στις άγουρες ψυχές τους, μιας πολλαπλή και ποικίλη θρησκευτική συνείδηση, ταυτότητα και πίστη, αντίθετη με την Ορθόδοξη πίστη στον Ένα και μοναδικό Τριαδικό Θεό.

Δυστυχώς, αυτό, που με αγανάκτηση, αντικρίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς, διαβάζοντας τα αναχρονιστικά πολυθρησκειακά βιβλία που εφηύρε, ενέκρινε και επιβάλλει για διδασκαλία το Υπουργείο Παιδείας είναι ένας ενιαίος διδακτικός κορμός, που τον ονομάζουν «κόσμο της θρησκείας», με πολλούς κλάδους πίστεων και Θεών, (θεωρία των κλάδων), και επομένως, μια διδασκαλία πανθεϊσμού και πανθρησκείας, που περιφρονεί και μηδενίζει την Ορθόδοξη πίστη των παιδιών τους στον ένα μοναδικό Τριαδικό Θεό, γεμίζει τον πνευματικό τους κόσμο με σύγχυση και τα καθοδηγεί στον μηδενισμό και την αθεΐα.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, με αγανάκτηση διαμαρτύρεται και απευθύνεται στον Υπουργό Παιδείας, ζητώντας του να απολογηθεί υπεύθυνα στους γονείς και σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό, διότι εφαρμόζει και επιβάλλει ένα πρωτόγνωρο, αντιπαιδαγωγικό και μη Ορθόδοξο μάθημα Θρησκευτικών, προκαλώντας «τη συνείδηση των ορθοδόξων γονέων, οι οποίοι, ως μέλη της επικρατούσας στη χώρα μας Ορθόδοξης Εκκλησίας, γνωρίζουν καλώς ότι η Ορθόδοξη Πίστη ορίζει σαφώς το περιεχόμενό της και κάθε τι αλλότριο αυτής της πίστης, είναι αντίθετο με την πίστη των παιδιών τους, διότι, ιδιαίτερα για την ηλικία και την κρίση που διαθέτουν, εγκυμονεί τον κίνδυνο άρνησης της οικείας πίστεως και προσχώρησης σε άλλη δοξασία».

Οι γονείς των μαθητών επίσης, διαβάζοντας αυτά τα βιβλία – φακέλους, που εξέδωσε και χορήγησε στα παιδιά τους το Υπουργείο Παιδείας, αποφάσισαν να τα επιστρέψουν στο Υπουργείο, διαμαρτυρόμενοι έντονα, με επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας, διότι θεωρούν ότι «με τα παρόντα βιβλία θρησκευτικών δεν μαθαίνουν οι μαθητές ούτε τα στοιχειώδη για την ορθόδοξη χριστιανική ζωή.Αντίθετα, μάλιστα, παρέχεται με αυτά πληθώρα υλικού, που αφορά σε άλλες θρησκείες και δόγματα και επιφέρουν γνωσιολογική σύγχυση στους μαθητές, καθώς δεν εμβαθύνουν και δεν εμπνέουν προς την Ορθόδοξη Πίστη. Κρίνονται λοιπόν ανεπαρκή και ακατάλληλα προς την επίτευξη της νόμιμης αποστολής τους».

Σημειώνουν επίσης, ότι «σε αυτά παρουσιάζονται μονόπλευρα θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες, αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους, που ωθούν σε φανατισμό, ρατσισμό και μίσος και έρχονται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη μας και τον πολιτισμό μας». Επισημαίνουν, ακόμη, «την άνιση μεταχείριση των Ορθοδόξων Χριστιανών, σε σχέση με τις άλλες θρησκευτικές κοινότητες στη Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, καθολικών και ιουδαίων Ελλήνων πολιτών, που έχουν την ευχέρεια, βάσει των νόμων 4235/2014, άρθρο 68 και 4386/2016, άρθρο 55, να επιλέγουν τα θρησκευτικά τους εγχειρίδια για την ομολογιακή διδασκαλία τους στα σχολεία, τακτική που αντίκειται στην Αρχή της Ισότητας, κατά το άρθρο 4, παρ.1 του Συντάγματος».

Καταλήγοντας, επικαλούνται την «Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου, που ορίζει ρητά ότι κάθε Κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές -φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους». Υπογραμμίζουν επίσης ότι επικροτούν και στηρίζουν «την επιστροφή των ακατάλληλων και παράνομων φακέλων μαθητών στο Υπουργείο», ζητώντας, ταυτόχρονα, «την απόσυρσή τους από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και την επιστροφή στην διδασκαλία των παλαιών θρησκευτικών εγχειριδίων, δοκιμασμένων και αποδεκτών από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς».

Άξια πολλής προσοχής είναι και τα όσα δήλωσε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας σε πρόσφατη ραδιοφωνική εκπομπή, (Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017, στον Ρ/Σ Alpha 98.9 και την εκπομπή «Καλή Παρέα» του Δημήτρη Αλφιέρη). Μεταξύ των άλλων, χαρακτήρισε το μάθημα των Θρησκευτικών ως «μια θρησκειολογική σούπα», προκειμένου «να επιτευχθεί ο συγκρητισμός και τελικά η αθεΐα των παιδιών. Αυτός είναι ο στόχος και για αυτόν ακριβώς το λόγο πολύ σωστά και πολύ ορθά η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων διαμαρτύρεται και προτρέπει τους γονείς να δηλώσουν ότι δεν επιθυμούν τα παιδιά τους να εμπλακούν σε μία τέτοια θρησκειολογική σύγχυση που τελικό στόχο έχει την απαξίωση της Θεολογίας και του Θρησκευτικού συναισθήματος. Αυτό άλλωστε γράφει ο Μακαριώτατος στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό κ. Τσίπρα. Δυστυχώς ο διάλογος Εκκλησίας και Πολιτείας δεν είχε ουσιαστικό περιεχόμενο, δεν ξεκίνησε από μηδενική βάση». Και κατέληξε: «Έχουμε προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αναμένουμε από μέρα σε μέρα την έκδοση της αποφάσεως, που θέλω να πιστεύω ότι θα δικαιώνει την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και τους Ορθόδοξους γονείς στη χώρα μας, οι οποίοι υφίστανται με τον τρόπο αυτό και το μάθημα αυτό όπως διδάσκεται πλέον, δυσμενέστατη διάκριση μεταξύ των άλλων θρησκευτικών κοινοτήτων της χώρας, οι οποίες έχουν καλύτερη μεταχείριση» (Ιστολ. Ακτίνες)!

Πιστεύουμε ότι ο Σεβασμιώτατος έχει απόλυτο δίκαιο. Ο πανθρησκειακός προσανατολισμός της κυβέρνησης, η οποία εκφράζει το «πνεύμα» της «Νέας Εποχής» και της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων» είναι εμφανής. Τα νέα διδακτικά βιβλία έχουν ξεκάθαρο συγκρητιστικό περιεχόμενο. Τα παιδιά είναι αναγκασμένα να προσλαμβάνουν στοιχεία από διαφορετικές θρησκευτικές πίστεις, ως δήθεν ισότιμες με την χριστιανική διδασκαλία. Το αποτέλεσμα είναι να μυούνται στον θρησκευτικό συγκρητισμό και να αμβλύνεται η Ορθόδοξη πίστη τους. Θα μεγαλώσουν με αυτές τις συγκεχυμένες θρησκευτικές αρχές και όταν θα αποκτήσουν κρίση, θα τις αρνηθούν και θα καταλήξουν στην αθεΐα. Αυτό επιζητούν οι ιθύνοντας του σύγχρονου πανθρησκειακού οράματος. Να μυούνται οι μαθητές, οι αυριανοί πολίτες, σ’ αυτό το «πνεύμα», της θρησκευτικής ομοιομορφίας, η οποία θα οδηγήσει την ανθρωπότητα στην αποδοχή της εφιαλτικής πανθρησκείας, η οποία για τους Πατέρες της Εκκλησίας μας και για σύγχρονους φωτισμένους Γέροντες, στοχαστές και μελετητές, θα είναι η θρησκεία του Αντιχρίστου, στην οποία θα αντικατασταθεί η λατρεία του αληθινού Θεού, με τη λατρεία του μεγάλου ανόμου και εν τέλει με τη λατρεία του Σατανά! Οι θρησκείες του κόσμου είναι ατελή ανθρώπινα κατασκευάσματα, μέσω των οποίων, δεν λατρεύεται ο αληθινός Θεός, αλλά ο Σατανάς, καθ’ ότι «πάντες οι θεοί των εθνών (είναι) δαιμόνια» (Ψαλμ.95,5), κατά τον θεόπνευστο Ψαλμωδό.

Περαίνοντας εκφράζουμε την βαθειά ανησυχία μας για το μέλλον της ορθοδόξου αγωγής στα σχολεία μας και κατ’ επέκταση της πατρίδος μας. Οι σημερινή πολιτική ηγεσία της χώρας μας γνωρίζει την ακατάλυτη δύναμη της Ορθοδοξίας μας και γι’ αυτό επιχειρεί να απομακρύνει τη νεολαία από αυτή. Ζήλωσε τις αντιθρησκευτικές και απάνθρωπες μεθόδους των πάλαι ποτέ διαλαμψάντων κομμουνιστικών καθεστώτων του περασμένου αιώνα, τα οποία είχαν ποινικοποιήσει την θρησκευτική διαπαιδαγώγηση. Όμως οι καιροί άλλαξαν, δυστυχώς, για τους αμετανόητους αθέους μαρξιστές, και δεν «τους παίρνει» πια να ασκήσουν βία και ποινικές διώξεις κατά του πιστού λαού του Θεού. Αυτό που μπορούν να κάμουν είναι η μετάλλαξη του μαθήματος των Θρησκευτικών. Η αιματοβαμμένη από το αίμα χιλιάδων αγίων και ηρώων χώρα μας, οι οποίοι θυσιάστηκαν για «του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την ελευθερία», αποχριστιανοποιείται με ραγδαίους ρυθμούς, ακολουθώντας κατά πόδας την αποστατημένη Ευρώπη. Χάνουμε την ταυτότητά μας. Αλλά όπως όταν κάποιο πρόσωπο χάσει το δελτίο της ταυτότητάς του, θεωρείται «άγνωστο» και «χαμένο», έτσι και η Πατρίδα μας, χάνοντας τη δική της ταυτότητα, την Ελληνοορθοδοξία, θα είναι και αυτή «άγνωστη» και «χαμένη», μέσα στον κυκεώνα της παγκοσμιοποίησης, αυτό που θέλουν και επιδιώκουν οι εχθροί της! Το πλήγμα στο μάθημα των Θρησκευτικών είναι καίριο για την απώλεια της ελληνορθόδοξης ταυτότητάς μας και το χειρότερο: για την απώλεια της σωτηρίας μας! Εκκλησιαστική και πνευματική ηγεσία, μοναχισμός, εκπαιδευτική κοινότητα, γονείς και απλός κόσμος, ας μην επιτρέψουμε να μας αφαιρέσουν την «ταυτότητά» μας! Έχουμε τη δύναμη να το κατορθώσουμε, φθάνει να το αποφασίσουμε!

Πάντως στο γενικότερο κλίμα αναστάτωσης στους κόλπους της Εκκλησίας για ακόμη μια φορά ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος μίλησε με πατριωτικό λόγο κόντρα στους ήπιους τόνους του Αρχιεπισκόπου. Έστειλε μήνυμα μάλιστα πως “ό,τι είναι κακό και εναντίον της Εκκλησίας και της Πατρίδος θα ανατραπεί από τον λαό, ο οποίος έχει ρίζες και το DNA του βαπτισμένο στην πίστη και στην φιλοπατρία”.

Συγκεκριμένα ανέφερε:

“Το Έθνος μας το Ελληνικό είναι Ορθόδοξο χριστιανικό, έτσι το ίδρυσαν οι ιδρυτές του μετά την Επανάσταση. Αυτοί που φώναζαν μέσα στις μάχες «εν τούτω το σημείο νικώμεν».

Μέσα στο κλίμα αυτό εμείς εδώ στη Ρούμελη ζούμε έντονα αυτές τις εορτές και ασφαλώς θα αντιληφθήκατε από χθες το βράδυ ότι πνέει στην πόλη της Λαμίας ένας άνεμος αισιοδοξίας, παραδοσιακότητος, θρησκευτικότητος, εκκλησιαστικότητος και αγάπης προς αυτά που προσέφερε και μας προσφέρει ο Θεός.

Η εποχή μας πρέπει να ζει αυτές τις εορτές. Μη δίδετε σημασία σε ορισμένους ελαχίστους που θέλουν να καταργήσουν παρελάσεις, σημαίες και εθνικές εορτές. Έστω κι’ αν περάσει κι’ αυτό από την Βουλή ο λαός δεν θα υπακούσει. Η Εκκλησία θα στολίζεται όχι μόνο με την λαμπρότητα αλλά και με τις σημαίες και τις περιφορές.

Αδελφοί μου υπάρχει μια ρήση που λέγει: « Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει» και να έχετε μέσα σας την πεποίθηση ότι, ό,τι είναι κακό και εναντίον της Εκκλησίας και της Πατρίδος θα ανατραπεί από τον λαό, ο οποίος έχει ρίζες και το DNA του βαπτισμένο στην πίστη και στην φιλοπατρία. Αυτό το πνεύμα που ζούμε σήμερα παρακαλώ να παραμένει πάντοτε στην ζωή μας και των πολιτικών μας και του ευλογημένου λαού. Χρόνια πολλά!»”

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ