Νέα στοιχεία...γένους θηλυκού για την ιστορικότητα της πίστης μας ισχυρίζονται πως έχουν δύο γυναίκες ιστορικοί.
Οι ειδικοί της Βίβλου Helen Bond και Joan Taylor χρησιμοποίησαν την εξέταση της Καινής Διαθήκης για να αναζητήσουν το κλειδί για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιμετώπιζαν πριν από 2.000 χρόνια τις γυναίκες.
Οι δύο ερευνήτριες πιστεύουν ότι έχουν αποκαλύψει μυστικά που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια Χριστιανών σε όλο τον κόσμο βλέπουν την πίστη τους.
Οι ερευνήτριες στέκονται ιδιαίτερα στην έννοια των γυναικών μαθητών και πως χρησιμοποίησαν την επιρροή τους για να διαδώσουν τον λόγο του Ιησού κάτι πυο σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους είχε σημαντικές επιπτώσεις στη θρησκεία.
Η Τέιλορ και η Μποντ πιστεύουν ότι για κάθε ανδρικό μέλος της γνωστής αποστολικής ομάδας των 12 μαθητών υπήρξε εξίσου ένα αντίστοιχο θηλυκό.
Η Μαρία Μαγδαληνή, που συχνά αναφερόταν λανθασμένα ως πόρνη, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Εκείνη συγκέντρωσε μεγάλη επιρροή στην περιοχή της Γαλιλαίας σύμφωνα με τις δύο ιστορικούς.
Ένα άλλο παράδειγμα αξιοσημείωτης μαθήτριας του Ιησού ήταν μια ευγενής με το όνομα Ιωάννα που έφυγε από το δικαστήριο του Ηρώδη. Πιστεύουν ότι εκείνη ήταν πίσω από τα μεγάλα ποσά της υποστήριξης των μαθητών και βοήθησε στη χρηματοδότηση της εξάπλωσης του Χριστιανισμού.
Στη συνέχεια οι δύο ερευνήτριες χαρακτηρίζουν επιζήμιο τον αντίκτυπο του Ρωμαίου Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου (Μέγας Κωνσταντίνος) στον Χριστιανισμό, και όπως λένε επιδιώκουν να αποκαταστήσουν την φήμη των γυναικών στη Βίβλο.
"Για 200 χρόνια η ιστορία του Ιησού και των δώδεκα μαθητών του ήταν μια πολύ αρσενική υπόθεση", ισχυρίζονται οι δύο γυναίκες.
«Γνωρίζουμε τώρα ότι υπήρχαν πολλές γυναίκες, μαθητριες του Ιησού. Είναι πολύ σημαντικό για την κίνηση του Ιησού. Οι γυναίκες δεν ήταν μόνο παρούσες στη μεγαλύτερη ιστορία που ειπώθηκε ποτέ, αλλά ήταν αυτές που την κατέστησαν δυνατή. "
Σε διάφορες ιστορικές περιόδους, συμπεριλαμβανομένης της πρώιμης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, οι διακυμάνσεις στη θρησκευτική διάθεση οδήγησαν τις γυναίκες να αμαυρώονται από τα έργα τέχνης και να απομακρύνονται από τα βασικά κείμενα.
"Όταν εξετάζετε τα κείμενα, αρχίζετε να παρατηρείτε ότι υπάρχουν πραγματικά λίγες αναφορές στις γυναίκες", δήλωσε η Μποντ.
"Εκτός από τους 'δώδεκα' υπήρχε η Μαρία που ονομάζεται Μαγδαληνή, η Ιώννα και η Σουζάνα" υποστηρίζουν
Η Taylor πιστεύει ότι το κλειδί για τη σημασία των γυναικών βρίσκεται στη γλώσσα που χρησιμοποιείται για να τους περιγράψει στην Καινή Διαθήκη.
"Πάντα ονομάζεται Μαρία Μαγδαληνή, ποτέ Μαρία από τα Μάγδαλα, οπότε δεν ήταν μόνο για το από που ήρθε αλλά και για ποια ήταν", είπε.
"Είναι ισχυρή, είναι μια πανύψηλη φιγούρα με κάποιο τρόπο.Το γεγονός που θυμάται με αυτόν τον τρόπο με κάνει να νομίζω ότι ήταν ίση με τους δώδεκα ανδρες μαθητές."
https://www.youtube.com/watch?v=in2INqKlgls