Τον βασικό και καθοριστικό ρόλο του «μοιραίου» σταθμάρχη στο δυστύχημα των Τεμπών, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής που διερευνά τα αίτια της τραγωδίας.
Ο κ. Χατζηδάκης, διετέλεσε υπουργός Μεταφορών κατά τις περιόδους 2007-2009 και 2012-2013. Στην τοποθέτηση του, είπε ότι πρόκειται για ένα σύνθετο ζήτημα και η αναζήτηση των απαντήσεων δεν μπορεί να στρέφεται αποκλειστικά προς μια κατεύθυνση, ωστόσο στάθηκε ιδιαίτερα στον καθοριστικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα, λέγοντας πως «αν ακούσει κάποιος τους διαλόγους με τον σταθμάρχη, αντιλαμβάνεται».
Ακόμη, τόνισε ότι «ακόμη κι αν δεχτούμε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με την τηλεδιοίκηση, δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι χωρίς την τηλεδιοίκηση δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τα τρένα. Δεν μπορούμε να αθωώνουμε συμπεριφορές υπαλλήλων. Ερωτηθείς για την κατάσταση στον ΟΣΕ, τον χαρακτήρισε ως τον πιο «προβληματικό Οργανισμό, όχι μόνο στην Ελλάδα και την Ευρώπη» λέγοντας χαρακτηριστικά πως όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του στο υπουργείο Μεταφορών ,«ο ΟΣΕ κέρδιζε ένα ευρώ και ξόδευε 9,5».
Ο κ. Χατζηδάκης περιέγραψε το σχέδιο εξυγίανσης που είχε καταρτίσει ο ίδιος, με άξονες την ασφάλεια, τη διαφάνεια, την εξυγίανση και την ανάπτυξη του ΟΣΕ, το οποίο, ωστόσο, όπως υποστήριξε, σταμάτησε ο υπουργός της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Ρέππας, ενώ συμπλήρωσε πως σήμερα έχουν γίνει πολλές τομές όμω παρ' όλα αυτά ο ΟΣΕ εξακολουθεί να είναι «πολυτραυματίας».