Μιλώντας στο πλαίσιο επίκαιρης επερώτησης του ΣΥΡΙΖΑ για το Διεθνές Κέντρο Αεροπορικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας, ο κ. Παναγιωτόπουλος είπε ότι ο χειριστής επιχείρησε επανειλημμένως να προσγειωθεί στον διάδρομο της Ανδραβίδας σε συνθήκες πολύ χαμηλής ορατότητας, ενώ ο διάδρομος δεν φαινόταν (σχεδόν) όλος. Σημείωσε ότι κατά την τελευταία απόπειρα του, κι ενώ είχε σχεδόν ακουμπήσει, το σκάφος παρουσίασε μια κλίση, με τάση να φύγει εκτός διαδρόμου. Ο πύργος ελέγχου έδωσε εντολή για εγκατάλειψη, και την τρίτη φορά που έδωσε αυτή την εντολή ο πύργος ελέγχου, ο χειριστής έκανε την εγκατάλειψη, ενεργοποιώντας το εκτινασσόμενο κάθισμα. Ευτυχώς, ο χειριστής είναι καλά, πρόσθεσε ο κ. Παναγιωτόπουλος, διότι από αυτό το πολύ χαμηλό ύψος, σχεδόν στο ύψος του εδάφους, το να εκτιναχθείς με το κάθισμα εγκυμονεί σοβαρό τραυματισμό ή και χειρότερα, εξήγησε.
Επεσήμανε επίσης ότι ο χειριστής μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο ΓΝΑ, αλλά είναι σώος και καλά. «Το έμψυχο δυναμικό της ΠΑ κρίνεται ότι είναι πιο πολύτιμο από τα υλικά από τα μέσα. Επομένως, η απώλεια ενός πιλότου είναι απώλεια αφόρητη, ανυπολόγιστη, κι ευτυχώς χθες αποφεύχθηκε» κατέληξε ο κ. Παναγιωτόπουλος.
"Το έμψυχο δυναμικό της Πολεμικής Αεροπορίας είναι πολύτιμο"
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news