Η φράση του Παύλου Πολάκη, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής κατά του Νίκου Παππά, ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη του δοσιλογισμού και του μαυραγοριτισμού προκάλεσε την άγρια κόντρα του με τον Θάνο Πλεύρη, η οποία προκάλεσε και την παρέμβαση του Χαράλαμπου Αθανασίου που εκτελούσε χρέη προέδρου.
«Τολμάτε εσείς, η παράταξη του δοσιλογισμού και του μαυραγοριτισμού να μιλήσει σε μας για διαφθορά και διαπλοκή. Και να είστε σίγουροι ότι η δεύτερη φορά θα είναι πολύ αλλιώς από την πρώτη», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής Χανιών του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Θάνος Πλεύρης, ως αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος πήρε τον λόγο, θυμήθηκε τον μύθο του Αισώπου με τον χοίρο και το λιοντάρι κι απάντησε: «Να μας πει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης αν η έκφραση ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη του δοσιλογισμού και του μαυραγοριτισμού εκφράζει τον ΣΥΡΙΖΑ. Εσείς που από το 3% πήρατε ένα ποσοστό που το παίρνει η Νέα Δημοκρατία στις κακές περιόδους πρέπει να μάθετε ότι ούτε απειλές δεχόμαστε και επιτέλους να μάθετε ότι είστε η παράταξη που έβλαψε περισσότερο απ’ όλες τη Δημοκρατία κι αυτόν εδώ τον τόπο στα τέσσερα χρόνια άθλιας διακυβέρνησής σας».
Ο Παύλος Πολάκης ξεκαθάρισε ότι δεν ανακαλεί τίποτα απ’ όσα είπε, λέγοντας: «Χοίροι και γουρούνια είναι αυτοί που στα νιάτα τους συμμετείχαν σε πορείες της Χρυσής Αυγής, όπως εσείς, και τώρα το παίζετε δημοκράτης. Δεν ανακαλώ τίποτα. Η ιστορία έχει καταγράψει σε ποια πλευρά του ποταμού στάθηκαν οι δυο παρατάξεις που ιστορικά υπάρχουν στην Ελλάδα από την απελευθέρωσή της. Υπάρχει η παράταξη των Κολωκοτρώνηδων και των Μακρυγιάννηδων, η παράταξη των Βελουχιώτηδων, η παράταξη του Πολυτεχνείου και υπάρχει η παράταξη των Κοτσαμπάσηδων και των Προεστών, υπάρχει η παράταξη των συνεργατών και του Τσολάκογλου, της Κατοχής και των Γερμανών, υπάρχει η παράταξη που από τη μήτρα της βγήκαν οι χουντικοί της 7ετίας κι αυτά τα δυο στρατόπεδα είναι που συγκρούονται στην ελληνική κοινωνία. Άλλο εκφράζετε εσείς, άλλο εμείς».
Η τοποθέτηση του κ. Πολάκη προκάλεσε την παρέμβαση του Χαράλαμπου Αθανασίου.