Για παρουσίαση «μαγειρεμένων στοιχείων» που αποκρύπτουν την εκτόξευση ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες κατηγορεί ο κ. Κωστής Χατζηδάκης τον κ. Χρήστο Σπίρτζη με αφορμή σχετική τοποθέτηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών στην Ολομέλεια της Βουλής.
«Σήμερα ο κ. Σπίρτζης στη Βουλή προσπάθησε με μαγειρεμένα στοιχεία να κρύψει την εκτόξευση των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες, επί των ημερών του» αναφέρει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ για να προσθέσει: «Με αλλεπάλληλες ερωτήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2015 ζητάω από τον κ. Σπίρτζη 3 νούμερα: το λειτουργικό έλλειμμα του ομίλου ΟΑΣΑ για τα έτη ’14, ’15 και ’16. Να μου πει δηλαδή ο υπουργός, ποιες είναι οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών και ποια είναι τα έξοδα». Ο ίδιος υποστηρίζει ότι ο κ. Σπίρτζης « προφανώς για να αποκρύψει την κατάρρευση των εσόδων που υπάρχει στις αστικές συγκοινωνίες (εισιτηριοδιαφυγή, σπατάλες, αδυναμία είσπραξης εσόδων από άλλους φορείς δημοσίου για δωρεάν μετακινήσεις) επί των ημερών του, μαγείρεψε τα στοιχεία των εσόδων προσθέτοντας την κρατική επιχορήση για να εμφανίσει τον ισολογισμό του ΟΑΣΑ… ισοσκελισμένο».
Ωστόσο, αναφέρει ότι «είναι γνωστό ότι το 2014 ο ΟΑΣΑ είχε έσοδα (από εισπράξεις) 247 εκ. ευρώ που το 2015, την πρώτη χρονιά άσκησης του κ. Σπιρτζη, έπεσαν στα 201 εκ. ευρώ. Είναι, επίσης, γνωστό από δημοσιεύματα στον τύπο ότι τους πρώτους 5 μήνες του 2016 οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών από εισιτήρια έπαθαν περεταίρω καθίζηση. Ωστόσο, του κ. Σπίρτζη… του ξέφυγε ένα στοιχείο: η ΣΤΑΣΥ στο δικό της έγγραφο αναφέρει ότι το λειτουργικό της έλλειμμα είναι 23 εκατ. ευρώ! Όταν το 2014 είχε λειτουργικό πλεόνασμα 6,7 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο δε ότι η ΣΤΑΣΥ αντιπροσωπεύει τα 2/3 του κύκλου εργασιών του ΟΑΣΑ και το πιο… κερδοφόρο τμήμα του, υποψιαζόμαστε τι συμβαίνει στο σύνολο του ομίλου ΟΑΣΑ.
«Πλανάται πλάνην οικτράν, όμως, αν νομίζει ότι με μαγειρέματα στοιχείων και επικοινωνιακά τρικ θα αποφύγει τις απαντήσεις που οφείλει. Ασφαλώς, θα επανακαταθέσω την ερώτηση στη Βουλή. Ο κ. Σπίρτζης δεν θα ξεφύγει. Οι Έλληνες θα μάθουν την αλήθεια για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών» καταλήγει ο κ. Χατζηδάκης.