Τέλος εποχής για τα βιλιάρια καταθέσεων από την Τράπεζα Πειραιώς η οποία σε ανακοίνωσή της γνωστοποιεί στους πελάτες της ότι προχωρά στην υιοθέτηση του ηλεκτρονικού τρόπου ενημέρωσης για τις κινήσεις των καταθετικών λογαριασμών, σε αντικατάσταση των έως τώρα έγχαρτων μορφών.
Καθώς η πλειονότητα των αγορών, ειδικά την περίοδο της πανδημίας, γίνεται ηλεκτρονικά, είναι γνωστό να γνωρίζουμε πως μπορούμε να προφυλάξουμε τις συναλλαγές μας. Να σημειωθεί ακόμη πως μέσω των κωδικών winbank μπορούν πλέον οι καταναλωτές να συνδεόνται και στο my.gov.gr.
Τράπεζα Πειραιώς: Τι αναφέρει η ανακοίνωσή της για την αλλαγή στους λογαριασμούς
Σε εφαρμογή της απόφασης αυτής, από την 1/7/2021 παύει για τους λογαριασμούς ιδιωτών (ταμιευτηρίου, αποταμιευτικούς, τρεχούμενους), η έκδοση και ενημέρωση βιβλιαρίων καταθέσεων, καθώς και η έκδοση και αποστολή περιοδικών αντιγράφων κίνησης λογαριασμών (statements) σε έγχαρτη μορφή μέσω ταχυδρομείου.
Η ενημέρωση των πελατών για τις κινήσεις των τους λογαριασμών, θα πραγματοποιείται πλέον μέσω ηλεκτρονικού αντιγράφου (e-statement) στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα εκτύπωσης, αποθήκευσης αλλά και αναζήτησης παλαιότερων ενημερώσεων. Στην ιστοσελίδα, καθώς και στα καταστήματα της Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για τους αναθεωρημένους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που θα ισχύουν από την 1η Ιουλίου 2021, όπως γράφει ο ΜαρίνοςΤζώτζης στο pagenews.gr.
Τράπεζα Πειραιώς: Που θα βρείτε πληροφορίες για τον λογαριασμό σας
Επιπλέον για τη διευκόλυνσή τους, έχει δημιουργηθεί η νέα ηλεκτρονική σελίδα https://www.piraeusbank.gr/el/Idiwtes/, στην οποία οι καταθέτες μπορούν να βρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για τους διαθέσιμους τρόπους ενημέρωσης, καθώς και χρηστικές οδηγίες σχετικά με την εγγραφή και πρόσβαση τους στη winbank. Παράλληλα, τα στελέχη του δικτύου καταστημάτων είναι στη διάθεση κάθε καταθέτη για να τον καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνει προκειμένου να έχει άμεση πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις κινήσεις του λογαριασμού του.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με την αλλαγή του τρόπου ενημέρωσης, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 3288000 όλο το 24ωρο.