Ρωσία

Το MS-21-300 κάνει το ντεμπούτο του για πρώτη πτήση με πτέρυγα από ανθρακονήματα

Ο Ρώσος κατασκευαστής αεροσκαφών Irkut Corp. ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του επιβατικού αεροσκάφους MS-21-300, το οποίο έχει, όπως λέγεται, τα μεγαλύτερα στον κόσμο σύνθετα φτερά από ανθρακονήματα που έχουν εγχυθεί, εκτός αυτόκλειστου, που κατασκευάζονται από την AeroComposite.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με το tass.ru, το αεροσκάφος MS-21 είναι ανταγωνιστικό και δεν είναι κατώτερο από τα δυτικά αντίστοιχα από πολλές απόψεις, για παράδειγμα, η ευρεία άτρακτος και η άνετη τοποθέτηση στην καμπίνα. Αυτός είναι επίσης ο λόγος για τον οποίο ορισμένα υλικά για την κατασκευή αυτού του πλοίου ήταν προηγουμένως σε λίστα κυρώσεων.

«Τα τελευταία χρόνια οι ανταγωνιστές μας, μεταξύ των οποίων και οι Αμερικανοί, συμπεριφέρθηκαν εξαιρετικά ανέντιμα νομίζω, πήραν και έφεραν κάποια υλικά που δεν έχουν καμία σχέση με την αμυντική βιομηχανία, με το πρόσχημα ότι είναι διπλής χρήσης, δεν υπάρχει διπλή χρήση εκεί, συμπεριλήφθηκαν στους καταλόγους κυρώσεων», ανέφερε ο  Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν.

Να αναφέρουμε ότι η χρήση ισχυρών και ελαφρών σύνθετων υλικών επέτρεψε στους σχεδιαστές να φτιάξουν το φτερό με υψηλή αναλογία διαστάσεων και να βελτιώσουν την αεροδυναμική του αεροσκάφους ταυτόχρονα με την αύξηση της διαμέτρου της ατράκτου.

Τον Αύγουστο του 2017, το πρώτο πρωτότυπο πραγματοποίησε εννέα δοκιμαστικές πτήσεις, αναλύοντας τη σταθερότητα και τη δυνατότητα ελέγχου σε διάφορες διαμορφώσεις, υψόμετρο, ακρίβεια αισθητήρων υψομέτρου/ταχύτητας και λειτουργία κινητήρα. 

Το λογισμικό του προσαρμόζεται από τα αποτελέσματα καθώς είναι εξοπλισμένο με πάνω από 500 μετρητές καταπόνησης που μετρούν τη φόρτιση κατά την πτήση στο πλαίσιο του αεροσκάφους, για να επαληθεύσουν τον αρχικό σχεδιασμό, για «αρκετές εβδομάδες». Ένα δεύτερο πρωτότυπο έχει οριστικοποιηθεί ενώ τρία άλλα πρωτότυπα βρίσκονται υπό κατασκευή. Η παραγωγή 70 MC-21 ετησίως σχεδιάζεται για το 2024.

Ο Πούτιν είπε επίσης ότι ο επικεφαλής του Υπουργείου Μεταφορών έχει τις δικές του προτάσεις για τον τρόπο επίλυσης του ζητήματος με ξένα αεροσκάφη που μισθώνονται από ρωσικές αεροπορικές εταιρείες και διαπραγματεύεται με εταίρους για αυτό το θέμα. 

Σε σχέση με την κατάσταση στην Ουκρανία, στις 26 Φεβρουαρίου, το Συμβούλιο της ΕΕ απαγόρευσε την πώληση και την προμήθεια, συμπεριλαμβανομένης της μίσθωσης, αεροσκαφών και ανταλλακτικών για αυτά για ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, καθώς και την παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας ασφάλισης ή αντασφάλισης για αυτά τα αεροσκάφη. καθώς και την επισκευή τους. 

Το Σάββατο, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών συνέστησε  στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες να περιορίσουν σημαντικά τις πτήσεις στο εξωτερικό, σύμφωνα με έκθεση της ομοσπονδιακής υπηρεσίας. Έτσι, ο οργανισμός συνιστά στους αερομεταφορείς των οποίων τα αεροσκάφη είναι μισθωμένα από ξένες αεροπορικές εταιρείες και δεν είναι εγγεγραμμένα στη Ρωσική Ομοσπονδία, και ως εκ τούτου, υπάρχουν κίνδυνοι σύλληψης ή κράτηση του αεροσκάφους στο εξωτερικό, να αναστείλουν τις πτήσεις στο εξωτερικό από τις 6 Μαρτίου.

Το μερίδιο των σύνθετων υλικών στη σχεδίαση MS-21 είναι περίπου 40%, το οποίο αποτελεί ρεκόρ για αεροσκάφη μεσαίων αποστάσεων. Η χρήση ισχυρών και ελαφριών σύνθετων υλικών κατέστησε δυνατή τη δημιουργία μιας πτέρυγας με μοναδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά απρόσιτα για ένα μεταλλικό φτερό. 

«Η βελτιωμένη αεροδυναμική κατέστησε δυνατή την αύξηση του πλάτους της ατράκτου MS-21 και την επέκταση της καμπίνας, κάτι που φέρνει νέα πλεονεκτήματα όσον αφορά την άνεση των επιβατών. Αυτό είναι το πρώτο αεροσκάφος μεσαίων αποστάσεων στον κόσμο όπου έχουν εφαρμοστεί τέτοιες λύσεις», λέει ο επικεφαλής της Rostec, Sergey Chemezov

Το MS-21-300/310 είναι ένα αεροσκάφος νέας γενιάς, μεσαίου βεληνεκούς, χωρητικότητας 163-211 επιβατών, με στόχο την αγορά μεταφοράς επιβατών στη Ρωσία και παγκοσμίως. 

 Όλα τα αεροσκάφη παραγωγής θα είναι εξοπλισμένα με σύνθετη πτέρυγα. Το αεροσκάφος θα παραδοθεί σε διάταξη δύο θέσεων — 16 θέσεις business class και 153 θέσεις οικονομικής θέσης.

Το MC-21 θα ξεχωρίσει από τα αντίστοιχα του λόγω: μειωμένου κενού βάρους που επιτυγχάνεται με τη χρήση σύνθετων υλικών και προηγμένων μεταλλικών κραμάτων, σε συνδυασμό με την εισαγωγή αερομεταφερόμενων συστημάτων επόμενης γενιάς. πιο εκλεπτυσμένη αεροδυναμική. και τη χρήση προηγμένου κινητήρα. Αυτές και άλλες βελτιώσεις θα επιτρέψουν τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με παρόμοια αεροπλάνα.

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Η απαρχή της Νεοθωμανικής αυτοκρατορίας είναι γεγονός, η Τουρκία στέλνει το Ορούτς Ρέις στη Σομαλία να ψάξει για φυσικό αέριο και πετρέλαιο

Η Σομαλία έχει παραχωρήσει τα χωρικά της ύδατα στην Τουρκία ενώ η Άγκυρα διατηρεί μια τεράστια βάση στην Αφρικανική...
Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...