Παγκοσμιοποίηση

Μέρες πραξικοπήματος-Αποκάλυψη για τα άδυτα της FETO και τον τρόπο διείσδυσης της στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις

"Η διαδικασία στρατολόγησης της  FETÖ, από μαθητή σε Στρατηγό", είναι ο τίτλος άρθρου τουρκικού ΜΜΕ του οποίου τα κυριότερα σημεία είναι τα ακόλουθα:

"Η απόπειρα πραξικοπήματος που οργάνωσαν τα μέλη της Τρομοκρατικής Οργάνωσης Φετουλάχ (FETO) στις 15 Ιουλίου 2016, έφερε στο φως τη μακρόχρονη δομή της οργάνωσης εντός των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων (TSK).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η οργάνωση, η οποία δεν μπόρεσε να πετύχει τον στόχο της με διαδικασίες όπως η συνωμοσία της MIT στις 7 Φεβρουαρίου, η δικαστική απόπειρα πραξικοπήματος στις 17/25 Δεκεμβρίου και οι ενέργειες που επικεντρώθηκαν στο πάρκο Gezi που υποστήριξε άμεσα, έβαλε  στο στόχαστρο τη δομή του TAF ως  επιλογή

Η αιματηρή απόπειρα πραξικοπήματος, στην οποία περισσότεροι από 8 χιλιάδες στρατιωτικοί, μέλη της FETÖ/PDY ή  που υποστήριζαν  αυτή την οργανωτική δραστηριότητα, 35 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων μαχητικών αεροσκαφών, 3 πλοία, 37 ελικόπτερα, 246 τεθωρακισμένα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 74 τανκ και σχεδόν 4 χιλιάδες ελαφρά όπλα, απέτυχε λόγω της επικής αντίστασης του λαού

Μετά την καταστολή της απόπειρας πραξικοπήματος, η οργανωτική δομή εντός του TAF αποσαφηνίστηκε μέσω αποτελεσματικών ερευνών.

Το TAF, το οποίο το τουρκικό έθνος περιγράφει ως το «Σπίτι του Προφήτη» και είναι από τα πιο αξιόπιστα ιδρύματα, ήταν ο πρώτος στόχος της διάρθρωσης της FETO.

Η FETÖ πραγματοποίησε μελέτες σε πολλά θέματα όπως η επιλογή και η εκπαίδευση των φοιτητών που θα προσληφθούν στο TAF, η αύξηση της δέσμευσής τους στη δομή, η τοποθέτησή τους στο TAF και η εκπλήρωση των καθηκόντων που ανατίθενται στην υπηρεσία πεδίου και στους διοικητικούς τομείς.

Χρησιμοποιώντας τα κλασικά στυλ διάρθρωσης των τρομοκρατικών οργανώσεων που υπάρχουν σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, το FETÖ ενίσχυσε τη διάρθρωσή του εντός του TAF με τη συμμετοχή ιδρυμάτων εκπαίδευσης και υγείας.

Κατάταξη μαθητών

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συγκέντρωσε ο ανταποκριτής του πρακτορείου Αnadolu, η ένοπλη τρομοκρατική οργάνωση FETÖ/PDY έδωσε μεγάλη έμφαση στη στρατολόγηση μαθητών που συνήθως έβγαιναν από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην πρόσληψή τους στις εκπαιδευτικές μονάδες του TAF που εκπαιδεύουν αξιωματικούς και υπαξιωματικούς.

Στο πλαίσιο αυτό, η οργάνωση, που συνδέει τους μαθητές που στοχοποιήθηκαν από την παιδική ηλικία με αυτούς με διάφορες μεθόδους, κάλεσε τους μαθητές που πιάστηκαν στο δίκτυό της σε χώρους που ονομάζονται «Light House» με πρόσχημα τη μελέτη.

Εκπαιδεύοντας τους μαθητές που στρατολόγησαν στην οργάνωση και καθιστώντας τους μέλη, η FETÖ έχει θέσει ως προτεραιότητα την τοποθέτηση ανθρώπων που θεωρούσε  επιτυχημένους σε στρατιωτικά ιδρύματα προκειμένου να επιτευχθεί ο τελικός στόχος της οργάνωσης.

Ως αποτέλεσμα των αξιολογήσεων που έκανε η οργάνωση, όσοι ήταν επιτυχημένοι και εργατικοί από τους νέους που αποφασίστηκε να κατευθυνθούν σε στρατιωτικές σχολές κατευθύνονταν γενικά σε σχολές που εκπαιδεύουν αξιωματικούς, όπως στρατιωτικά λύκεια και πολεμικές σχολές.

Μαθητές με χαμηλότερο επίπεδο επιτυχίας στα μαθήματά τους εγγράφηκαν στις σχολές υπαξιωματικών και ειδικών λοχιών.

Ενώ οι μαθητές που θα τοποθετηθούν σε στρατηγικά ιδρύματα όπως το TAF επιλέχθηκαν υπό πιο ειδικές συνθήκες και προετοιμάστηκαν σε «ειδικές ομάδες», εφαρμόστηκε το μοντέλο δόμησης «τύπου κυττάρου», περιορίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την επαφή τους με άλλους.

Από τους μαθητές που κατευθύνθηκαν σε στρατιωτικές σχολές και συμπεριλήφθηκαν στις ομάδες σπουδών της στρατιωτικής σχολής, αν κάποιος πήγαινε σε ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα που ανήκει στον οργανισμό ή έχει σχέση με τον οργανισμό, η εγγραφή του διαγραφόταν και τον έκοβαν από την τάξη εγγράφοντάς τον σε άλλη τάξη που δεν είναι συνδεδεμένη με τον οργανισμό.

Δομή τύπου κυττάρου που χρησιμοποιείται από τρομοκρατικές οργανώσεις

Οι μαθητές των προπαρασκευαστικών ομάδων της στρατιωτικής σχολής που ενσωματώθηκαν στα σπίτια Işık, διδάσκονταν από άτομα που έλαβαν πανεπιστημιακή εκπαίδευση σε αυτά τα σπίτια και αποκαλούνταν «αδέρφια» στην οργάνωση.

Τα εν λόγω άτομα έδωσαν μια κωδική ονομασία διαφορετική από τα ονόματά τους και κλήθηκαν να τα χρησιμοποιήσουν δίνοντας διαφορετική κωδική ονομασία στα άτομα που ήταν στις ομάδες προετοιμασίας της στρατιωτικής σχολής κατά την περίοδο αυτή.

Χάρη στις «ειδικές ομάδες» στις οποίες οι φοιτητές που θα τοποθετηθούν σε στρατηγικά ιδρύματα όπως το TAF, περιορίστηκε η επαφή τους με άλλους και εφαρμόστηκε το «μοντέλο δόμησης τύπου κυττάρων» του οργανισμού.

 Κάνοντας τους μαθητές να απομνημονεύσουν τις ερωτήσεις και οι έλεγχοι υγείας

Η οργάνωση, η οποία διέρρευσε τις ερωτήσεις που θα εμφανίζονταν στις εξετάσεις σε μαθητές που δεν ήταν εγγεγραμμένοι στα ιδιωτικά ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, έβαλε τους μαθητές να απομνημονεύσουν τις ερωτήσεις-απαντήσεις πριν από τις εξετάσεις με τη μέθοδο που ονόμασαν «Διδασκαλία Φατίχ».

Μέλη της οργάνωσης, που πέρασαν τις γραπτές εξετάσεις με αυτή τη μέθοδο, στη συνέχεια "προεξετάστηκαν" από μέλη τους σε ιδιωτικά νοσοκομεία που συνδέονται με την FETO ή από μέλη σε δημόσια νοσοκομεία πριν από τη συνέντευξη υγείας με άλλα ονόματα.

 Θέατρο σε συνεντεύξεις σε επιτροπές

Ο οργανισμός έχει αναπτύξει ένα σύστημα που επιτρέπει τη διάκριση μεταξύ των αριθμών υποψηφίων στις επιτροπές συνεντεύξεων ή των μελών του οργανισμού στην επιτροπή, μέσω μιας μυστικής νοηματικής γλώσσας, μεταξύ των μελών του οργανισμού και εκείνων που δεν είναι. Έτσι, δημιουργήθηκε ηγεμονία στις στρατιωτικές σχολές με μια μυθοπλασία στην οποία προσδιορίζονταν οι υποψήφιοι που έπρεπε να κερδίσουν και να αποτύχουν.

Μετά την επιτυχία των εξετάσεων και την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων, τα μέλη της οργάνωσης ενημερώθηκαν για τα μέτρα που θα λάβουν στα σχολεία και τους δόθηκε εντολή να μην κάνουν ποτέ κάτι που θα αποκάλυπτε ότι ήταν μέλη της οργάνωσης.

Η οργάνωση έδωσε επίσης αυστηρές οδηγίες στους μαθητές που μπήκαν στα στρατιωτικά λύκεια να κάνουν πλύση με ταγιαμμούμ, να προσεύχονται σιωπηρά, να προσέχουν τον λόγο και τη συμπεριφορά τους και να μην προκαλούν υποψίες.

Η οργάνωση, η οποία επέτρεπε στους μαθητές να προσποιούνται ότι ανήκουν σε διαφορετικές ιδεολογίες για να καμουφλάρονται καλύτερα, έδινε οργανωτικές οδηγίες όπως το παιχνίδι ρόλων / μίμηση, η επαγρύπνηση σε μαθητές και διοικητές για συλλογή πληροφοριών.

Νέα καθήκοντα σε όσους εισέρχονταν σε στρατιωτικές Σχολές

Αφού οι μαθητές που είχαν διεισδύσει στο TAF μεταφέρθηκαν στις μονάδες-στόχους μέσω των αδελφών της οργάνωσης, εμποδίστηκαν να συναντώνται συχνά για να χάσουν την επαφή τους.

Ενώ οι μαθητές που πέτυχαν στις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές στις εξετάσεις επισκέπτονταν τακτικά ιδιωτικούς αξιωματούχους τους που ονομάζονταν «δάσκαλοι» στις επαρχίες που κέρδισαν, οι πληροφορίες και οι αξιολογήσεις που συγκεντρώθηκαν για τους μαθητές αναφέρθηκαν στους αξιωματούχους που ονομάζονταν «γιατρός», οι οποίοι ήταν επιλέγονται γενικά από τα άτομα που εργάζονται στις υπηρεσίες "τομέας O3" και "τομέας L4".

Άτομα που ονομάζονταν «γιατρός» έκαναν επίσης το καθήκον να καθορίσουν τι πρέπει να γίνει σε θέματα όπως η αύξηση του επιπέδου οργανωτικής δέσμευσης ανάλογα με την κατάσταση των μαθητών, η επανένταξη όσων έφτασαν στο οριακό σημείο και η ειδοποίηση των λεγόμενων ιμάμηδων , που ονομάζεται «δάσκαλοι».

Στα μέλη της οργάνωσης που ορίζονται ως «δάσκαλοι» δόθηκε το καθήκον να καθορίσουν τη μορφή και την έκταση της οργανωτικής εκπαίδευσης υπό το φως των εκθέσεων που έδωσε ο «γιατρός». Η έννοια του «σερντόκτορ» χρησιμοποιήθηκε εντός της οργάνωσης για τις επαρχίες που έστελναν πάρα πολλούς μαθητές σε στρατιωτικές σχολές.

Η FETÖ συνέχισε τις δραστηριότητές της διείσδυσης για πολλά χρόνια καθιερώνοντας μια ιεραρχική τάξη με τη μορφή δορυφόρου-γιατρού-δάσκαλου-στρατιωτικού μαθητή με αυτή τη δομή που καθιέρωσε.ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΗΣ

Η Δομή στις στρατιωτικές σχολές

Η FETO υιοθέτησε μια διπλή δομή για την αντιμετώπιση των μαθητών και του διοικητικού  προσωπικού στις στρατιωτικές σχολές.

Οι υπεύθυνοι της οργάνωσης που ασχολούντο με το φοιτητικό τμήμα επιλέχθηκαν μεταξύ των υπευθύνων του φοιτητικού σώματος που συγκροτήθηκε στην περιφερειακή οργάνωση 

Η οργάνωση που ασχολείται με το διοικητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό των στρατιωτικών σχολών, από την άλλη, ασκούσε καθήκοντα εποπτείας του σχολικού προσωπικού (διευθυντές, εκπαιδευτές) που ήταν μέλη της οργάνωσης, εξαιρουμένων των μαθητών της σχολής που εργάζονταν υπό τη στρατιωτική ιδιωτική δομή.

Η FETÖ/PDY κατέφυγε επίσης σε διάφορες μεθόδους για να διώξει μη μέλη μαθητές από τη στρατιωτική σχολή ή να τους εξαναγκάσει να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους.

Ενώ οι μαθητές που καθορίστηκαν από τους διοικούντες και τους εκπαιδευτές στις στρατιωτικές σχολές της οργάνωσης τέθηκαν υπό πίεση, τέθηκαν σε εφαρμογή αθέμιτες και σκληρές πρακτικές γνωστές ως «Shock Squad», «Shock Team» και «Opportunity Training».

Τα μέλη της οργάνωσης ενθαρρύνθηκαν να πάνε στα σπίτια των πολιτών που συμμετείχαν στην οργάνωση σε ομάδες των δύο όταν βρίσκονταν σε άδεια το Σαββατοκύριακο, για να παρακολουθήσουν τα βίντεο και να διαβάσουν τα βιβλία του Φετουλάχ Γκιουλέν, του αρχηγού της FETÖ. .

Η οργάνωση, η οποία έδινε τη μέγιστη προσοχή στο γεγονός ότι ομάδες των δύο ή τριών ατόμων, μεταξύ των οποίων και στρατιωτικοί φοιτητές, δεν γνώριζαν η μία την άλλη, προσπάθησε να αποτρέψει την έκθεση των μαθητών βάζοντάς τους να πάνε σε σπίτια μία ή δύο φορές το μήνα."

Διαπιστώσεις-Συμπεάσματα

Στην πολύ ιδιαίτερη χώρα που λέγεται Τουρκία, υπάρχει ένας κανόνας, ότι  τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται και όπως λέγεται

Με βάση αυτό αλλά και ότι οι εκλογές πλησιάζουν, ενώ δημοσκοππικά ο Ερντογάν χάνει, εκτιμούμε ότι θα δούμε πολλά  δημοσιεύματα από τον Τουρκικό τύπο για την οργάνωση FETO, η οποία παρουσιάζεται ώς μια πάρα πολύ μυστική, αλλά και άκρως πετυχημένη οργάνωση 

Και εδώ είναι που αρχίζουν τα περίεργα

Πως είναι δυνατόν οι τουρκικές αρχές ασφαλείας να μην ήξεραν από πρίν κάτι για το πραξικόπημα;

Πως είναι δυνατόν ένας τόσο μεγάλος οργανισμός όπως η FETO να μην είχε διαρροές εκ των έσω;

Γιατί δεν μιλάμε για τυχαία οργάνωση, όπως τουλάχιστον μας παρουσιάζεται, αφού αριθμούσε χιλιάδες μέλη σε όλη την Τουρκία

Κανείς μα κανείς από αυτά τα μέλη δεν μίλησε νωρίτερα στις αρχές; 

Αυτό είναι παντελώς απίθανο, αφού στη γλώσσα των υπηρεσιών πληροφοριών υποάρχει η ρήση η οποία πάντοτε επαληθεύεται: " Το ξέρει ένας δεν το ξέρει κανείς. Το ξέρουν δύο, το ξέρουν όλοι"

Τέλος ο τέως Α/ΓΕΕΘΑ Ακάρ, γιατί δεν καθαιρέθηκε για την ανικανότητα του να καταλάβει τι συνέβαινε στις Τουρκικές ένοπλες Δυνάμεις όπου ηγείτο από την FETO, γιατί  κατέθεσε ποτέ σε δικαστήριο για το τί έγινε την βραδυά του πραξικοπήματος, αλλά προήχθη σε ΥΠΑΜ!!!!

Τελικά τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται στην Τουρκία

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ