Ένοπλες Συρράξεις

Ρωσικές αεροπορικές απώλειες και δυνατότητες αναπλήρωσής τους

Κάτοικοι ενός από τα προάστια του Ντόνετσκ αναφέρουν ότι, όχι μακριά από την πόλη κατάφεραν να δουν τη μάχη δύο πολεμικών αεροσκαφών, ο τύπος των οποίων δεν κατονομάζεται. Προφανώς, δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστεί με αξιοπιστία η ιδιοκτησία των πολεμικών αεροσκαφών, ωστόσο, είναι γνωστό ότι εκείνη την περίοδο βρίσκονταν στον αέρα ρωσικά μαχητικά αεροσκάφη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ωστόσο, φέρεται να καταρρίφθηκε ένα αεροπλάνο, αλλά δεν υπάρχουν ακόμη αποδεικτικά στοιχεία για αυτές τις πληροφορίες.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες από την ηγεσία του DPR και το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας ότι, έλαβε χώρα μια αεροπορική μάχη πάνω από το Ντόνετσκ, ωστόσο, νωρίτερα ουκρανικά αεροσκάφη πέταξαν πράγματι σε απόσταση περίπου 7-10 χιλιόμετρα από το Ντόνετσκ.

Δυστυχώς, η έλλειψη ακριβών πληροφοριών για τις απώλειες, δεν καθιστά δυνατό να μιλήσουμε ξεκάθαρα για τους αριθμούς, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, φυσικά, δεν δίνει στοιχεία. Ειδικοί λένε ότι, από την αρχή του συστήματος αεράμυνας, οι απώλειες των αερομεταφερόμενων δυνάμεων ανήλθαν σε τουλάχιστον 30 αεροσκάφη νέων μοντέλων (Su-34, Su -35, Su-30) και περίπου 20 αεροσκάφη παλαιών μοντέλων (Su-24 και Su-25).

Εχθροπραξίες και απώλειες αεροσκαφών

Η απώλεια αεροσκαφών κατά τη διάρκεια των εχθροπραξιών δεν είναι κάτι φυσιολογικό, αλλά κατανοητό. Εάν η αεροπορία διεξάγει ενεργές επιχειρήσεις, η αντίθεση του εχθρού είναι απολύτως φυσική. Αλλά εξίσου φυσικό, θα έπρεπε να είναι το έργο της στρατιωτικής βιομηχανίας, η οποία είναι υποχρεωμένη να προμηθεύει νέα αεροσκάφη για να αντικαταστήσει αυτά που έχουν καταστραφεί ή εξαντληθεί.

Σύμφωνα με ρωσικό μέσο ενημέρωσης, η παραγωγή εξοπλισμού αεροπορίας παρέμεινε στο προπολεμικό επίπεδο και το 2022 οι Αεροδιαστημικές Δυνάμεις παρέλαβαν μόνο 33 νέα αεροσκάφη: 4 Su-30SM2, 10 Su-34M, 7 Su-35S, 6 Su-57, 2 Yak-130 και  4 Il-76MD-90A.

Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι το 2023 τα ρωσικά εργοστάσια αεροσκαφών, μπορούν να παρέχουν στις Αεροδιαστημικές Δυνάμεις άλλα 7-8 Su-57, έως 12 Su-34M, έως 10 Su-30SM2 και έως 12 Yak-130. Επιπλέον, μπορούν να παραδοθούν 1-2 βομβαρδιστικά Tu-160M ​​που παράγονται από το σοβιετικό ανεκτέλεστο. Η αεροπορία μεταφορών, μπορεί να λάβει έως και 4 αεροσκάφη Il-76MD-90A και 1 ιπτάμενο τάνκερ Il-78M-90A.

Αυτό, ίσως, δεν θα είναι καν αρκετό για να αντισταθμίσει τις κανονικές απώλειες και τη φυσική πτώση στην ανάπτυξη της διάρκειας ζωής του αεροσκάφους.

Είναι δυνατόν να αυξηθεί με κάποιο τρόπο η παραγωγή αεροσκαφών;

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι ναι. Μέσω των εξαγωγών. Δεν είναι μυστικό ότι, οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της ρωσικής στρατιωτικής βιομηχανίας δεν περνούν τις καλύτερες στιγμές. Οι παραδόσεις πολεμικών αεροσκαφών από τη Ρωσία, ενδέχεται να έχουν φθάσει στο ιστορικό ελάχιστο. Αυτό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην πίεση των κυρώσεων των ΗΠΑ και των συμμάχων τους, καθώς και στο κλείσιμο των πληροφοριών για τις εξαγωγικές συναλλαγές, που δεν επιτρέπουν ποιοτική ανάλυση.

Ωστόσο, έγινε γνωστό ότι 2 αεροσκάφη Su-30SME κατασκευάστηκαν για εξαγωγή, σύμφωνα με τη σύμβαση για τη Μιανμάρ. Συνολικά, η Μιανμάρ παρήγγειλε 6 αεροσκάφη, αυτά είναι τα δύο πρώτα.

Επίσης, 6 αεροσκάφη Yak-130 παραδόθηκαν στο Βιετνάμ. Το Βιετνάμ έχει παραγγείλει 12 Yak-130, με τα πρώτα 6 να παραδίδονται το 2021. Με την παράδοση της δεύτερης εξάδας κλείνει το συμβόλαιο.

Συνεχίστηκε η σύμβαση για την προμήθεια 14 αεροσκαφών Su-30MKI/Su-30MKA για την Αλγερία. Αυτό γίνεται με πρόσθετη σύμβαση, εκτός από τους γενικούς όρους. Το 2021 παραδόθηκαν τα 2 πρώτα αεροσκάφη, δεν υπήρχαν πληροφορίες για τη μεταφορά του Su-30MKA το 2022.

Το πιο ενδιαφέρον είναι το αναβαλλόμενο συμβόλαιο με την Αίγυπτο, για την προμήθεια 30 μαχητικών Su-35. Όλα τα αεροσκάφη κατασκευάστηκαν το 2020-2021, αλλά κάτι πήγε στραβά με τη σύμβαση. Λαμβάνοντας υπόψη ότι, η Αίγυπτος συμμετέχει στη συμφωνία όπλων του Camp David, είναι πολύ αμφίβολο ότι τα Su-35 θα πετάξουν στη χώρα αυτή.

Και δεδομένης της κατεστραμμένης σύμβασης με την Ινδονησία, η δεσμευμένη ικανότητα για την παραγωγή κινητήρων προς εξαγωγή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή αεροσκαφών για τις Ρωσικές  Αεροπορικές Δυνάμεις.

Ο πόλεμος πλησιάζει την πρώτη του «επέτειο», και θα απαιτήσει πολύ περισσότερο εξοπλισμό. Ειδικά τόσο ακριβό όσο η αεροπορία. Και εδώ η ισορροπία μεταξύ της εργασίας για εξαγωγές και των αεροσκαφών για τις Αεροπορικές Δυνάμεις, είναι πολύ σημαντική. «Η εξαγωγή είναι χρήσιμη τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά, αλλά αύριο θα χρειαστούν αεροσκάφη για τις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις. Και όπως μπορείτε να δείτε από τα στοιχεία παράδοσης, σήμερα δεν είναι η ώρα για την παραγωγή δεκάδων αεροσκαφών», αναφέρει ρωσικό μέσο ενημέρωσης.

Εάν οι Ρωσικές Αεροπορικές Δυνάμεις αντιμετωπίζουν πραγματικά την απειλή έλλειψης αεροσκαφών, είναι λογικό να εγκαταλείψουν τις εξωτερικές συμβάσεις και να αφιερώσουν όλες τις προσπάθειές τους, για την αναπλήρωση των τάξεων των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων. Με όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις για αυτό.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Με ανησυχία παρακολουθούν οι Τούρκοι το σενάριο παραχώρησης των ελληνικών S-300 στην Αρμενία για την απόκτηση πυραύλων BARAK-MX ή Patriot PAC-3

Η ελληνική ηγεσία στοχεύει να είναι εντελώς απαλλαγμένη από όπλα ρωσικής προέλευσης-Η Τουρκική πλευρά ούτε να ακούσει...