Ένοπλες Συρράξεις
Ενημερώθηκε στις:

Εφοδιαστικός "στραγγαλισμός" στην Αν. Ουκρανία! Γιατί η Ρωσία δεν έχει ακόμη καταστρέψει το σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα

"Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας συνεχίζουν να σφυροκοπούν την ενεργειακή και στρατιωτική υποδομή της Ουκρανίας", αναφέρει στην εισαγωγή του άρθρο Ρωσικού ΜΜΕ του οποίου τα κυριότερα σημεία είναι τα ακόλουθα:

"Στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες σημειώνουν ότι υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος για να επιταχυνθεί η διαδικασία της κατάρρευσης των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, αλλά δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί.

Αυτός είναι η εκταταμένη προσβολή-καταστροφή του σιδηροδρομικού δικτύου της Ουκρανίας. Άλλο ένα πλήγμα στην ενεργειακή υποδομή της Ουκρανίας έδωσαν τα drones Kamikaze.

Στο Κίεβο, ανακοινώθηκε και πάλι αεροπορικός συναγερμός.  Για τρεις ημέρες, πάνω από 70 μεγάλες ενεργειακές εγκαταστάσεις υπέστησαν κρίσιμες ζημιές και η Ουκρανία έχασε πάνω από το 50% της παραγωγικής της ικανότητας.

Αν κοιτάξετε τον χάρτη των επιθέσεων, αποδεικνύεται ότι μόνο το Uzhgorod, το Lutsk και το Chernigov έχουν περάσει τέτοια μοίρα μέχρι στιγμής, περιοχές στις οποίες εκτός από την ενεργειακή υποδομή, υπάρχουν μεγάλοι σιδηροδρομικοί σταθμοί.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένας από τους στόχους των χτυπημάτων είναι οι στρατιωτικές υποδομές. Η επιχείρηση που ξεκίνησαν οι Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου έχει ήδη καταγραφεί στους χάρτες του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας.

Αλλά για μια ριζική αλλαγή, σύμφωνα με  Ρώσους στρατιωτικούς εμπειρογνώμονες, μπορεί να χρειαστεί να χτυπήσουμε τις σιδηροδρομικές επικοινωνίες.

Ήδη από τις 10 Οκτωβρίου έγινε γνωστό ότι η σιδηροδρομική επικοινωνία είχε διακοπεί σε όλη τη δυτική Ουκρανία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι περισσότερες από τις κατευθύνσεις εκεί έχουν ηλεκτροδοτηθεί από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Τρένα, αυτόματα βέλη, σηματοδότηση, φανάρια δεν λειτουργούν χωρίς ρεύμα. Χρειάζεται χρόνος για την αποκατάσταση των γραμμών επαφής, των πυλώνων και άλλων υποδομών. 

Επιπλέον, χτυπήθηκαν και κάποιοι κόμβοι.

«Οι κόμβοι Shepetovsky και Pavlograd έχουν ήδη χτυπηθεί. Νομίζω ότι οι επιθέσεις θα συνεχίσουν να γίνονται», λέει ο στρατιωτικός ειδικός Alexei Leonkov.

Σύμφωνα με τους ειδικούς σιδηροδρόμων, οι επιθέσεις στις σιδηροδρομικές επικοινωνίες που έχουν προκληθεί τώρα σαφώς δεν είναι αρκετές.

Ο αλγόριθμος για την ταχεία αποκατάσταση των σιδηροδρομικών επικοινωνιών είναι γνωστός από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Με την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής επικοινωνίας, θα ζωντανέψει και η ουκρανική στρατιωτική επιμελητεία. Το κύριο στρατιωτικό φορτίο από τη Δύση πηγαίνει σιδηροδρομικώς.

Η κατεύθυνση του Lviv είναι μια από τις πιο σημαντικές. Στην πολωνική πόλη Rzeszow, από την οποία το Lviv απέχει 146 χιλιόμετρα, δημιουργήθηκε μια βάση υλικοτεχνικής υποστήριξης για την αποθήκευση όπλων. Ένας άλλος διάδρομος οδηγεί από τη Σλοβακία στο Lviv μέσω της περιοχής των Υπερκαρπαθίων και του περάσματος Uzhok στα Καρπάθια. 

Σύμφωνα με το κινεζικό περιοδικό Sohu, η επικοινωνία της Ουκρανίας βασίζεται στην πραγματικότητα σε επτά σιδηροδρομικές και οδικές γέφυρες.

«Εάν διακοπεί αυτός ο δίαυλος υλικών και τεχνικών προμηθειών των στρατευμάτων, δεν μπορεί να τεθεί θέμα οποιασδήποτε ουκρανικής αντεπίθεσης, ειδικά η συνέχισή της», σημείωσαν Κινέζοι δημοσιογράφοι.

Στις 12 Οκτωβρίου, ο απόστρατος στρατηγός της FSB της Ρωσίας Alexander Mikhailov είπε ότι ήταν απαραίτητο να χτυπηθούν τα σημεία για την αντικατάσταση τροχών των εμπορευματικών τρένων στην Ουκρανία. Θυμηθείτε ότι το ευρωπαϊκό πρότυπο για τη σιδηροδρομική γραμμή είναι 1435 χιλιοστά, στην Ουκρανία είναι 1520 χιλιοστά.

«Κατά τη γνώμη μου, είναι απαραίτητο να χτυπήσουμε τους σταθμούς όπου τα τρένα «αλλάζουν παπούτσια» έτσι ώστε κανένας εξοπλισμός που τους μεταφέρει η Δύση να μην μπει στο έδαφος της Ουκρανίας», είπε.

Σύμφωνα με ειδικούς των σιδηροδρόμων, για να παραλύσουν οι ουκρανικοί σιδηρόδρομοι, ενδέχεται να απαιτηθούν πλήγματα σε κτίρια αποθήκης όπου επισκευάζονται βαγόνια και ατμομηχανές.

Ολόκληρη η σιδηροδρομική υποδομή της Ουκρανίας, όπως και πολλά άλλα πράγματα, εξακολουθεί να βασίζεται σε αυτό που κατασκευάστηκε στην ΕΣΣΔ, ενώ πρακτικά δεν υπάρχουν νέες ατμομηχανές στην Ουκρανία, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ηλεκτρικών όσο και των ντίζελ.

Ένα από τα λίγα εργοστάσια που παράγουν ατμομηχανές βρισκόταν στο Λουγκάνσκ.

Το Κίεβο δεν θα μπορεί να αποκτήσει ανταλλακτικά σοβιετικού τύπου για μεταχειρισμένες ατμομηχανές, καθώς η εγχώρια παραγωγή εξαρτημάτων σιδηροδρόμων στη χώρα δεν έχει εμφανιστεί εδώ και 30 χρόνια ανεξαρτησίας. Αυτό που απομένει είναι σε άθλια κατάσταση.

Ακόμη και πέρυσι, εκπρόσωποι των Ουκρανικών Σιδηροδρόμων δήλωσαν ότι η φθορά των ατμομηχανών ήταν σχεδόν 95%. Με την καταστροφή της αποθήκης, των μηχανών ντίζελ και των ηλεκτρικών μηχανών, δεν θα έρθει μόνο η κατάρρευση της ουκρανικής βιομηχανίας και του στρατού, αλλά το τέλος της Ουκρανίας ως κράτους, αφού η οικονομία της χώρας απλά θα παγώσει.

Αλλά αν είναι τόσο προφανές, γιατί δεν έχει γίνει ακόμα;

Ο στρατιωτικός ειδικός Konstantin Sivkov αναφέρει:

«Υπάρχει μια διαμετακομιστική επικοινωνία που συνδέει τη Ρωσία και την Ευρώπη. Μεταφέρει τεράστιο όγκο στρατηγικών πόρων. Αυτό είναι τιτάνιο, αυτό είναι αλουμίνιο στην πρώτη θέση, και πολλά άλλα».

Σύμφωνα με τον Sivkov, η Ρωσία παράγει έως και το 87% του παγκόσμιου τιτανίου. Δεδομένου ότι αξίζει το βάρος του σε χρυσό, η διακοπή της προσφοράς του θα οδηγήσει σε παγκόσμια οικονομική κατάρρευση,πιο σοβαρή από τη διακοπή των προμηθειών φυσικού αερίου.

Χωρίς τιτάνιο, είναι αδύνατη η παραγωγή Boeing και Airbus, καθώς και τα πιο πρόσφατα στρατιωτικά αεροσκάφη.

Πρόσφατα, το κινεζικό περιοδικό Sohu δημοσίευσε ένα άρθρο στο οποίο εξέφραζε την άποψή του για το τι συμβαίνει. Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του δημοσιεύματος, η όλη εμπειρία των παγκόσμιων συγκρούσεων δείχνει ξεκάθαρα ότι οι σύγχρονες υποδομές είναι ένα σύστημα που δύσκολα αποκαθίσταται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

«Ίσως η Ρωσία πιστεύει ότι αυτή η υποδομή θα της είναι χρήσιμη στο μέλλον», πρότειναν οι δημοσιογράφοι του Sohu."

Διαπιστώσεις-Συμπεράσματα

Από τα παραπάνω διαπιστώνει κανείς ότι όλα αυτά είναι εικασίες και δεν έχει υπάρξει επίσημη επιβεβαίωση ότι η Ρωσία δεν πρόκειται να χτυπήσει την κρίσιμη σιδηροδρομική υποδομή της Ουκρανίας.

Νωρίτερα, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν τόνισε ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας δεν θα περιοριστούν σε αυτά τα μέτρα εάν το Κίεβο συνεχίσει να επιχειρεί τρομοκρατικές επιθέσεις στο έδαφος της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα πρέπει να αποκλειστεί ένα σχέδιο ρωσικών πληγμάτων, σύμφωνα με το οποίο θα βομβαρδιστεί η Ουκρανική κομβική σιδηροδρομική υποδομή.

Κάτι τέτοιο θα έχει ως συνέπεια, ο ουκρανικός στρατός να αντιμετωπίσει τεράστια προβλήματα επιμελητείας και κατά συνέπεια αδυναμία συνέχισης της αντεπίθεσής του στην Ανατολική Ουκρανία, κατά των Ρωσικών δυνάμεων.

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ