Το εν λόγω δημοσίευμα κάνει λόγο για με οροφές που στάζουν νερό, ανεπαρκή έλεγχο του περιβάλλοντος, μπογιά που ξεφλουδίζει και ραγισμένα πλακάκια δαπέδου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στην οροφή δύο συγκεκριμένων αιθουσών. Ο λόγος για την αίθουσα 23 που φιλοξενεί αρχαιοελληνικά και ρωμαϊκά αγάλματα και η αίθουσα 8 με αριστουργήματα της ασσυριακής τέχνης. Αυτά τα πολύτιμα εκθέματα προστατεύονται πλέον από τα στοιχεία της φύσης μόνο με ένα... σεντόνι που καλύπτει τον φεγγίτη της οροφής.
Η αρθρογράφος του Artnet αναφέρει πως επισκέφθηκε αυτές τις αίθουσες στις 23 Ιανουαρίου, ημέρα με σφοδρή καταιγίδα στο Λονδίνο, και όπως παρατήρησε τα πανιά που καλύπτουν τα εκθέματα τινάζονταν με βία λόγω των ισχυρών ανέμων και της βροχής. Μάλιστα στην αίθουσα με τα ασσυριακά εκθέματα το πανί ήταν σκισμένο, με τον ουρανό ξεκάθαρα ορατό.
Το Βρετανικό Μουσείο έχει πει στο Artnet πως τα γυάλινα πάνελ της οροφής δεν θα αντικατασταθούν παρά μόνο στο πλαίσιο των ευρύτερων εργασιών ανακαίνισης της πτέρυγας, κάτι που προβλέπεται στο σχέδιο ριζικής ανάπλασης του μουσείου. Με υπολογιζόμενο κόστος τουλάχιστον ενός δισεκατομμυρίου λιρών, η ανάπλαση αυτή έχει καθυστερήσει, με τις πληροφορίες του Artnet να τοποθετούν την έναρξη των μεγάλων εργασιών στο τέλος του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του 2025. Την προσεχή άνοιξη αναμένεται να διεξαχθεί διαγωνισμός για τον αρχιτέκτονα που θα σχεδιάσει τον εκσυγχρονισμό της δυτικής πτέρυγας.
Προφανώς για να ελεγχθεί η θερμοκρασία λόγω αυτής της κατάστασης, η συντάκτρια επισημαίνει ότι σε κάποιες τις αίθουσες έχουν τοποθετηθεί μεγάλες θερμάστρες εδάφους. Τέτοιου είδους βιομηχανικές θερμάστρες εδάφους βρίσκονται και στην αίθουσα των Γλυπτών του Παρθενώνα, που απέχει μόνο κάποιες δεκάδες μέτρα.
Στην απάντησή του το Βρετανικό Μουσείο αναφέρει επίσης πως έχει παραδεχθεί στο παρελθόν ότι η οροφή απαιτεί «πλήρη αντικατάσταση», κάτι που θα γίνει στο πλαίσιο της ριζικής ανακαίνισης.
«Για την ώρα έχουν εφαρμοστεί προσωρινά μέτρα σε ορισμένες αίθουσες για να προστατεύονται από εισροή υδάτων η συλλογή, οι επισκέπτες μας και το προσωπικό, μέχρι να ξεκινήσουν αυτές οι εργασίες», συμπλήρωσε εκπρόσωπος του μουσείου.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει αρκετά περιστατικά εισροής υδάτων από τη βροχή στην αίθουσα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα, με το Artnet να σημειώνει την αντίδραση της Ελληνίδας υπουργού Πολιτισμού που είχε κάνει λόγο για ενίσχυση της δίκαιης απαίτησης για μόνιμη επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα. Παρατίθεται δε και η αντίδραση της Λίνας Μενδώνη μετά από την πρόσφατη επίδειξη μόδας στην αίθουσα των Γλυπτών.