Αν υπάρχει μια λέξη, που ταιριάζει απόλυτα με την κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στη Γερμανία, είναι μια: χάος. Εδώ και καιρό οι αγρότες έχουν βγει στους δρόμους, κλείνοντας με τρακτέρ και οδοφράγματα βασικά δίκτυα της χώρας.
Παράλληλα από τη Τετάρτη έχει ξεκινήσει η μεγαλύτερη -έως σήμερα- απεργία στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους (DB), βάζοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος της χώρας στον «πάγο» και τον Σολτς στον τοίχο.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, πλέον είναι έτοιμοι να μπουν στον «χορό» των απεργιακών κινητοποιήσεων οι εργαζόμενοι στο Μετρό και τα λεωφορεία. Όπως έγινε γνωστό, 16.000 υπάλληλοι στα ΜΜΜ είναι έτοιμοι να βγουν στον δρόμο, αλλά όχι για να μεταφέρουν πολίτες.
Το βασικό τους θέμα είναι η διαπραγμάτευση της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας, όπου -σύμφωνα με τους εργαζόμενους- έχει δύο μεγάλα προβλήματα. Το πρώτο είναι οι σοβαρές ελλείψεις στο προσωπικό και το δεύτερο οι κακές συνθήκες εργασίας.
Μια κινητοποίηση που έρχεται να προστεθεί στα ήδη πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γερμανία, καθώς η απεργία στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους κοστίζει κάθε ημέρα στο κράτος 100 εκατ. ευρώ.