Σύμφωνα με το newsauto.gr, η εταιρία δεν παύει να μας εκπλήσσει με τον τρόπο που «τιμωρεί» τους πελάτες της με χρεώσεις που κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί…
Η Tesla, παρά την τεράστια επιτυχία που σημειώνει στις αγορές, δεν φαίνεται να χαλαρώνει ως προς τις έξτρα χρεώσεις που επιβάλλει στους πελάτες της για το παραμικρό.
Και δεν είναι πλέον μόνο ανανεώσεις στο software ή η εύκολη λύση της χρέωσης έξτρα ψηφιακού εξοπλισμού και των εκδόσεων του Autopilot.
Τώρα έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα χαράτσι, με το οποίο θέλει να τιμωρήσει τους πελάτες που ακυρώνουν ή αναβάλλουν το ραντεβού για το service των αυτοκινήτων της.
Συγκεκριμένα, η εταιρία χρεώνει τους πελάτες της με 100 δολάρια στην περίπτωση που ακυρώσουν το ραντεβού 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο service.
H είδηση κάνει τον γύρο του διαδικτύου από τα φόρουμ των ιδιοκτητών Tesla που για άλλη μια φορά βρίσκονται στην δυσάρεστη θέση να πληρώσουν χρήματα για οτιδήποτε θεωρεί σκόπιμο η εταιρία.
Κάποιοι από αυτούς πάντως δηλώνουν ότι ενώ η εταιρία τους προειδοποίησε ότι υπάρχει ποινή 100 ευρώ που θα τους χρεωθεί την επόμενη φορά, τελικά δεν κατέβαλαν αυτό το ποσό όταν έγινε το service.
Πάντως το γεγονός αυτό έφερε στην επιφάνεια τα γενικευμένα παράπονα των ιδιοκτητών Tesla για την τεχνική υποστήριξη της εταιρίας και τα συνεργεία της, καθώς δεν παρέχονται αυτοκίνητα αντικατάστασης, υπάρχουν ψευδείς ισχυρισμοί για αλλαγή ανταλλακτικών, ακυρώσεις από την πλευρά της εταιρίας και πολλά ακόμα.