Ο παγκόσμιος CMO της γνωστής εταιρείας fast food Burger King, Fernando Machado, μοιράστηκε μια διαφήμιση στο Twitter και έγραψε, "Υπέροχη ανάρτηση από το Burger King Chile" συνοδευόμενη από ένα emoji που γελάει...
Όμως η υπόθεση δεν ήταν τόσο αστεία για τους Αιγύπτιους... Η γνωστή αλυσίδα ταχυφαγείων κατηγορήθηκε πως χρησιμοποιεί τον αποκλεισμό θαλάσσιου εμπορίου με αφορμή την υπόθεση του Ever Green για την προώθηση σάντουιτς. Την ίδια στιγμή χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν το hashtag #BoycottBurgerKing αφού η αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού προώθησε ένα σάντουιτς στο Twitter χρησιμοποιώντας μια παραλλαγμένη εναέρια φωτογραφία του αποκλεισμού του καναλιού του Σουέζ.
Στη διαφήμιση, το Burger King της Χιλής πρόβαλε την εικόνα ενός σάντουιτς Double Whopper στη θέση του φορτηγού πλοίου Ever Given, το οποίο κόλλησε στο κανάλι του Σουέζ και σταμάτησε το θαλάσσιο εμπόριο στην περιοχή για σχεδόν μια εβδομάδα.
Ο Machado μοιράστηκε τη διαφήμιση στο Twitter και έγραψε, "Υπέροχη ανάρτηση από το Burger King Chile" συνοδευόμενη από ένα γέλιο emoji.
Πολλοί Αιγύπτιοι χρήστες κοινωνικών μέσων δεν το θεώρησαν αστείο.
«Το Burger King στη Χιλή εκμεταλλεύτηκε την παγκόσμια τάση εξαιτίας του πλοίου και πρότειναν ότι το σάντουιτς τους ήταν τόσο μεγάλο όσο το πλοίο που είχε κολλήσει στο κανάλι του Σουέζ», έγραψε ο Sameh Al-Rifai στο Twitter.
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιέγραψαν τη διαφήμιση ως «κακούς τρόπους της εταιρείας» και κάλεσαν άλλους χρήστες να μποϊκοτάρουν τα εστιατόρια και τα προϊόντα της Burger King.
Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:
Βρήκαν τον μπελά τους τα Burger King επειδή μετέτρεψαν το Ever Green σε σάντουιτς
GALLERY
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news