«Η σχεδιασμένη μάσκαρα L’Obscur για ένα αυθεντικό άτομο που χρησιμοποιεί μακιγιάζ θα πει την ιστορία της ελευθερίας, με τον τρόπο της», δήλωσε ο Alessandro Michele στη Vogue. Ο Michele είναι ο δημιουργικός σχεδιαστής της Gucci που επέλεξε την Ellie Goldstein, ένα βρετανικό μοντέλο με σύνδρομο Down, να είναι το πρόσωπο του προϊόντος.
Η φωτογραφία της Ellie, που τραβήχτηκε από τον David PD Hyde, επιλέχθηκε μεταξύ εκείνων που υποβλήθηκαν στο έργο #theguccibeautyglitch, που διοργανώθηκε από τα περιοδικά Gucci Beauty και Vogue Italy μέσω του Instagram, εξερευνώντας το θέμα "Unconventional Beauty" (αντισυμβατική ομορφιά)
Η ιταλική εταιρεία εντάσσεται στο κοινωνικό κύμα υποστήριξης για την ποικιλομορφία και την αναπηρία και η απάντηση του κοινού ήταν πολύ θετική: η φωτογραφία της Έλι έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 114.000 επισημάνσεις "μου αρέσει".
Η Έλι Γκόλντσταϊν φοράει τα καλύτερα χαμόγελά της. «Η μόνη πρόκληση που έχω αντιμετωπίσει ήταν ίσως όταν οι άνθρωποι απευθύνονται σε εμένα αλλά μιλούν στη μαμά μου αντί για μένα, μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι μπορώ να επικοινωνήσω και ότι είμαι σαν αυτούς, ίσως απλά πιο αργά όταν μαθαίνω κάποια πράγματα», είπε στη Vogue.
"Είμαι χαρούμενη με τον εαυτό μου"
Η Ellie φαίνεται φυσική και χαρούμενη και αυτά τα χαρακτηριστικά είναι το καλύτερο έμβλημα για τη μεταφορά ομορφιάς, σύμφωνα με την Gucci. «Όταν κοιτάζω τις φωτογραφίες αισθάνομαι χαρούμενη με τον εαυτό μου», είπε όταν είδε το αποτέλεσμα της εκστρατείας και τα χιλιάδες θετικά σχόλια που έλαβε στο Instagram. Φορά σχεδόν διαφανές μακιγιάζ, "ντύνοντας" την εμφάνιση του δέρματος από πορσελάνη με ελαφρύ ρουζ στα μάγουλά της. Τα φρύδια της είναι «καλλωπισμένα αλλά απλά» έτσι ώστε να φαίνονται ελαφρώς ατημέλητα, και, φυσικά, φοράει τη νέα μάσκαρα Gucci στις βλεφαρίδες της.
Το πρακτορείο της Ellie είναι το Zebedee Management, το οποίο ειδικεύεται σε μοντέλα με «αναπηρίες και εναλλακτικές εμφανίσεις». Το νεαρό μοντέλο υπέγραψε με την εταιρεία όταν ήταν 15 ετών.
Η Yvonne Goldstein, μητέρα της Έλι, είπε στο BBC στα Ισπανικά ότι δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι μια εταιρεία όπως η Gucci θα ενδιαφερόταν για την κόρη της, παρόλο που τονίζει ότι «θέλει να είναι διάσημη». Όμως, σχετικά με αυτό που συνέβη, παραδέχεται, «Η ανταπόκριση που έχουμε δει δείχνει μόνο ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να αγκαλιάσει την πολυμορφία και την ένταξη. Και με όλα όσα συμβαίνουν, πρέπει να εξετάσουμε τα πράγματα με πιο θετικό τρόπο », λέει.