Η σύμβαση αναμένεται να οδηγηθεί προς κύρωση από τη Βουλή, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να ολοκληρωθούν επιμέρους νομικές εκκρεμότητες και προαπαιτούμενα. Στο κενό που δημιουργείται μεταξύ των δύο Παραχωρησιούχων, η Αττική Οδός θα επιστρέψει στο δημόσιο, το οποίο θα εισπράττει και τα διόδια. Ο λειτουργός του έργου ωστόσο αναμένεται να οριστεί άμεσα.
Υπενθυμίζεται δε ότι ανεξάρτητα με την πορεία και τη διάρκεια της μεταβίβασης από τις 6 Οκτωβρίου 2024, το κόμιστρο διέλευσης της Αττικής Οδού θα μειωθεί σε 2,5 ευρώ από 2,8 ευρώ που είναι σήμερα και θα διατηρηθεί σ’ αυτό το επίπεδο για τα πρώτα χρόνια της Παραχώρησης, όπως εξάλλου προβλέπεται και στη σχετική σύμβαση.
Μετά τις υπογραφές οι δύο πλευρές έχουν περιθώριο μέχρι 12 Φεβρουαρίου 2025 για να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή, ωστόσο, πριν από την παράδοση του άξονα στον νέο παραχωρησιούχο, η Αττική Οδός θα περάσει στον ενδιάμεσο παραχωρησιούχο.