Σύμφωνα με πληροφορίες το συγκεκριμένο πλοίο βρισκόταν στην μαύρη λίστα ελέγχου της Ναυσιπλοΐας για διάφορους λόγους ενώ υπάρχουν υποψίες ότι εμπλεκόταν σε λαθρεμπόριο.
Τις τελευταίες ώρες οι ελληνικές Αρχές αυτό που εξετάζουν είναι γιατί ο καπετάνιος του πλοίου ώρες πριν βυθιστεί και ενώ είχε διαπιστώσει ότι το πλοίο είχε σοβαρό πρόβλημα, επικοινωνούσε συνέχεια με την τουρκική πλευρά και συγκεκριμένα με εκπροσώπους τουρκικών εταιρειών και όχι μόνο.
Το πλοίο αυτό απασχολούσε στο παρελθόν τις λιμενικές Αρχές και σύμφωνα με πληροφορίες απασχολούσε ακόμα και την ΕΥΠ και το παρακολουθούσε.
Πριν από έναν χρόνο στη Βουλγαρία το πλοίο το είχαν μπλοκάρει οι Βούλγαροι για σοβαρές παρατυπίες καθώς δεν ήταν δηλωμένο κανένα από τα μέλη του πληρώματος, ούτε ο καπετάνιος.
Η ίδια εταιρεία που είχε το πλοίο κατείχε και άλλο ένα πλοίο το οποίο είχε βυθιστεί πριν από τα έναν χρόνο στην Κρήτη, στην Κίσσαμο.
Πολλά είναι τα ερωτήματα για την κατάσταση του πλοίου καθώς, είχε χαρακτηριστεί με μαύρη σημαία.
Οι σημαία από τις Κομόρες είναι σημαία «ευκαιρίας».
Ιδιοκτήτης φαίνεται να είναι μια εταιρεία από τον Λίβανο που ελέγχεται για πολλές ελλείψεις σε πολλά από τα πλοία του. Επιπλέον, κανείς δεν επικοινώνησε με το ελληνικό Λιμενικό ή γιατί στέλνεται το βίντεο και ποιός είναι ο παραλήπτης.
Ο καπετάνιος επικοινώνησε με τις ελληνικές Αρχές αναφέροντας βλάβη και εκπέμποντας σήμα κινδύνου μόνο την τελευταία στιγμή και αφού όπως διαπιστώθηκε ήταν πλέον πολύ αργά.
Η συμπεριφορά του καπετάνιου να μην ζητήσει νωρίτερα βοήθεια και το σκοτεινό παρελθόν του συγκεκριμένου πλοίο ενισχύουν τα σενάρια ότι το δρομολόγιο που εκτελούσε το συγκεκριμένο πλοίο ίσως να αφορούσε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάποια παράνομη δραστηριότητα.
Υπενθυμίζεται πως το πλοίο μετέφερε αλάτι, ωστόσο είναι ένα προϊόν στο οποίο αν κρύψει κανείς κάτι, δεν είναι εύκολα ανιχνεύσιμο και από τα σκυλιά. Ωστόσο ενδεχομένως να μετέφερε όπλα ή και ναρκωτικά.