Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση της βύθισης του φορτηγού πλοίου Raptor στη θαλάσσια περιοχή 4,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Λέσβου και την ίδια ώρα σε εξέλιξη είναι οι έρευνες για τον εντοπισμό 12 ναυτικών μελών του πληρώματος που αγνοούνται ενώ ένας ναυτικός ανασύρθηκε νεκρός.
Το συγκεκριμένο πλοίο φαίνεται πως είχε απασχολήσει διεθνείς αρχές ελέγχου πλοίων καθώς τον Αύγουστο κατά τη διάρκεια ελέγχου σε λιμάνι της Ρουμανία καταγράφηκαν τουλάχιστον 65 παραβάσεις ενώ μέλη του πληρώματος ανάμεσα στους οποίους και ο πλοίαρχος διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν το προβλεπόμενο πιστοποιητικό, σύμφωνα με την ιστοσελίδα reader.gr.
Επιπλέον σύμφωνα με το Mega προέκυψε αναντιστοιχία των δηλωμένων καυσίμων και της κατανάλωσης καυσίμων κάτι που δείχνει πως είχε επάρκεια καυσίμων και για άλλα ταξίδια ενώ στο συγκεκριμένο ταξίδι είχε αποδειχθεί ότι έκανε και άλλες στάσεις και συναντούσε άλλα πλοία εν μέσω θαλάσσης.
Πάντα σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ όταν ο πλοίαρχος ρωτήθηκε γι’ αυτές τις στάσεις και γιατί δεν έπιανε αμέσως λιμάνι στον προορισμό που δήλωνε, είχε απαντήσει ότι «δυστυχώς ο αγοραστής του ξηρού φορτίου αποσύρθηκε και ψάχναμε εν μέσω θαλάσσης άλλους αγοραστές».
Επιπροσθέτως στο «μικροσκόπιο» έχουν μπει τα όσα υποστηρίζει ο 40χρονος Αιγύπτιος ναύτης που διασώθηκε και σήμερα αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο Μυτιλήνης και να μεταφερθεί σε ξενοδοχείο. Ο 40χρονος φέρεται να είπε ότι τελικός προορισμός του πλοίου δεν ήταν η Κωνσταντινούπολη όπως αρχικά είχε δηλωθεί αλλά η Ουκρανία και στην Τουρκία θα έκαναν στάση για ανεφοδιασμό λέγοντας επιπλέον πως δε γνωρίζει τι μετέφερε το πλοίο.
Ακόμη ανέφερε ότι από το βράδυ του Σαββάτου το πλοίο παρουσίασε εισροή υδάτων και προσπαθούσαν με κάθε μέσο ακόμα και με κουβάδες να βγάλουν τα νερά «γιατί τέτοιες οδηγίες τους δόθηκαν από την εταιρεία». Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνική Ακτοφυλακή Νίκος Αλεξίου δήλωσε ότι δεν ζητήθηκε από τον καπετάνιο εκείνη τη στιγμή παροχή βοήθειας αλλά το πρωί της Κυριακής λίγο πριν βυθιστεί και χαθούν τα ίχνη του από τα ραντάρ. Αίσθηση προκαλεί και η πληροφορία ότι πριν εκπέμψει σήμα κινδύνου ο καπετάνιος επικοινωνούσε με άτομα στην Τουρκία.
Επιπροσθέτως αν και το δηλωθέν φορτίου του πλοίου ήταν αλάτι ερευνάται και το ενδεχόμενο του λαθρεμπορίου. Το συγκεκριμένο πλοίο, όπως αναφέρουν πληροφορίες, φέρεται να ανήκει στην ίδια εταιρεία στην οποία ανήκε και το πλοίο Manassa Rose το οποίο βυθίστηκε τον Ιανουάριο του 2022 στον Κίσσαμο Κρήτης και τότε είχε σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος των μελών του πληρώματος για μεταφορά λαθραίων καπνικών προϊόντων.