Ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό έδωσε η Κίνα για το 2023, όπως αποδείχθηκε περίτρανα και στην τελετή βράβευσης του δημοφιλούς κινεζικού ταξιδιωτικού περιοδικού Travel and Leisure, που έγινε την Πέμπτη (21.09.2023) στο Πεκίνο.
Οι κριτές που βρίσκονταν στην επιτροπή, συγκέντρωσαν τα διαθέσιμα στοιχεία και κατέληξαν πως η Ελλάδα αποτέλεσε κορυφαίο προορισμό για την Κίνα το 2023.
Η επιλογή της χώρας μας έγινε σύμφωνα με τα στοιχεία από την τουριστική βιομηχανία της Κίνας αλλά και τις απόψεις των αναγνωστών του εν λόγω περιοδικού.
Το Travel and Leisure είναι αναμφισβήτητα το κορυφαίο μέσο ενημέρωσης για τα τουριστικά στην Κίνα, ενώ οι αναγνώστες του ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Επίσης, το περιοδικό αυτό συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας για την παραγωγή εκπομπών, ντοκιμαντέρ, κτλ.
Στην τελετή, που είχε και έντονο συμβολικό χαρακτήρα μιας και ήταν η πρώτη μετά από την πανδημία του κορονοϊού και την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών της Κίνας, το βραβείο παρέλαβε για την Ελλάδα το Γραφείο Δημόσιας Διπλωματίας.
Στο επίκεντρο οι ελληνικές θάλασσες
«Με μεγάλη μας χαρά παρατηρούμε ότι οι Κινέζοι φίλοι μας, μετά την επανεκκίνηση των ταξιδιών προς το εξωτερικό, επιβραβεύουν την Ελλάδα ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό. Θα εξακολουθήσουμε μέσα από τις δράσεις μας να προβάλουμε το τουριστικό μας προϊόν προς το Κινεζικό κοινό, με στόχο την αύξηση της ποιοτικής τουριστικής ροής προς τη χώρα μας. Ήδη, φέτος τον Ιούνιο, η Πρεσβεία μας, σε συνεργασία με γνωστό οίκο κοσμημάτων στην Κίνα, συνέβαλε στη διοργάνωση ειδκού fam trip στην Ελλάδα για τη γνωριμία επιλεγμένων Κινέζων πελατών του με τις τουριστικές ομορφιές της πατρίδας μας. Σε αυτόν τον άξονα σκοπεύουμε να κινηθούμε και στο μέλλον», δήλωσε ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Κίνα, Δρ. Ευγένιος Καλπύρης.
Ο Έλληνας Πρέσβης, στάθηκε ιδιαίτερα στο βίντεο διάρκειας επτά λεπτών με τον ιδιαίτερα κολακευτικό τίτλο «A visit to Greece: Top Choice for a Beach Vacation», το οποίο προβάλει στο κινεζικό κοινό παραδείγματα εφαρμογής της έννοιας της βιωσιμότητας στον τουρισμό και στην καθημερινή ζωή.
Το βίντεο, μόνο κατά την πρώτη εβδομάδα παρουσίασής του στο διαδίκτυο, παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια θεατές, ενώ περισσότεροι από δύο εκατομμύρια διάβασαν τις σχετικές αναρτήσεις στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα γυρίσματα για την παραγωγή του έγιναν στην Ελλάδα στα μέσα Ιουλίου, κατόπιν πρωτοβουλίας της ελληνικής Πρεσβείας, και με τη συνεργασία της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Κίνα.
Η παρουσιάστρια, γνωστή Κινέζα vlogger, παρουσιάζει με τρόπο προσιτό προς το νεανικό κοινό, ελληνικές παραλίες που διακρίνονται μέσα από τον θεσμό της «Γαλάζιας Σημαίας» ενώ εκθειάζει, εκτός των άλλων, την ευρηματική παραδοσιακή δόμηση στις Κυκλάδες που εξασφαλίζει στις κατοικίες προστασία από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας στην ενδοχώρα και τα νησιά για την παροχή ζεστού νερού.