«Είμαι βέβαιος πως η απόφαση να επιλεγεί η λύση ιδιώτη λειτουργού για το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι σοφή και θα δικαιωθεί από το αποτέλεσμα», ανέφερε σε ανάρτηση στο Facebook, εκφράζοντας ικανοποίηση για την επιλογή ιδιώτη λειτουργού, μετά την κατακύρωση του Διαγωνισμού Λειτουργίας και Συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως εξήγησε ο Νίκος Ταχιάος, «ο ιδιώτης λειτουργός δεν έχει καμία ανάμειξη στην χρέωση των μετακινήσεων στους χρήστες του μετρό. Την τιμή του εισιτηρίου που θα πληρώνουν οι επιβάτες, την ορίζει και θα την ορίζει το κράτος».
«Προσοχή στην σπέκουλα. Επαναλαμβάνω πως σε όλα τα σενάρια που έχω δει, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να είναι βέβαιοι πως θα μετακινούνται με ένα πολύ φτηνό εισιτήριο, της τάξης αυτού που σήμερα χρεώνει ο ΟΑΣΘ και μάλιστα με μετεπιβιβάσεις μεταξύ των δύο μέσων, του μετρό και των λεωφορείων», πρόσθεσε.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Πλάνο για μετακινήσεις χωρίς έκδοση χάρτινου εισιτηρίου
Αναφορικά με τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης, ο Νίκος Ταχιάος, αναφέρει: «Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, για παράδειγμα ότι θα μπορούμε να περνάμε τις πύλες του μετρό με μία εφαρμογή στο κινητό, με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε πλέον με το Wallet, χωρίς την έκδοση φυσικού εισιτηρίου, δηλαδή χάρτινου, θα τις μάθετε στην πορεία, καθώς ο ανάδοχος της κατασκευής, ο operator, ο ΟΣΕΘ, ο ΟΑΣΘ και εμείς στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. θα ολοκληρώνουμε, καθένας με τον δικό του ρόλο και όλοι μαζί από κοινού, την διαδικασία αναδιάρθρωσης των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει ξεκινήσει».
Ο πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό έκανε επίσης λόγο για «ποιοτικό άλμα στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».
«Με την εμπειρία της Κοπεγχάγης, το μετρό της οποίας αποτέλεσε πρότυπο στον σχεδιασμό του δικού μας, η νέα εταιρία δεσμεύεται να παρέχει στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες της πόλης πρωτίστως ασφαλείς και φυσικά αξιόπιστες μετακινήσεις στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός υπερσύγχρονου δικτύου», ανέφερε μεταξύ άλλων.