Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο 59χρονος σταθμάρχης δήλωσε ότι είναι έτοιμος να αναλάβει βάρδια μόνος του ενώπιον του επιθεωρητή και μάλιστα ήταν ο μοναδικός από τους 14 νέους συναδέλφους του που είπε κάτι τέτοιο όταν τους ρώτησε ο επιθεωρητής, μόλις ολοκλήρωσαν την εκπαίδευσή τους, λίγες ημέρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη.
«Eίμαι έτοιμος να κάνω βάρδια μόνος μου. Bάλτε με στο πρόγραμμα», φέρεται να δήλωσε ο σταθμάρχης, σύμφωνα με την τηλεόραση του Star, και φαίνεται ότι δεν μπορούσε να αντιληφθεί το μέγεθος της ευθύνης που θα είχε στα χέρια του, όταν θα αναλάμβανε την εργασία μόνος του.
Παράλληλα, η αυριανή ημέρα (Δευτέρα, 27.3.2023) είναι κρίσιμη για τον συμβασιούχο σταθμάρχη που θα περάσει το κατώφλι της ανακρίτριας μετά και τη νέα απολογία που πήρε την περασμένη Παρασκευή. Πρόκειται για τον έναν από τους δύο συναδέλφους του 59χρονου που είχαν βάρδια πριν από αυτόν εκείνη την Τρίτη.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης θα πρέπει να εξηγήσει τον λόγο που έφυγε νωρίτερα και τον τρόπο που δούλευε ο 59χρονος συνάδελφός του, που έχει ήδη προφυλακιστεί και αντιμετωπίζει βαρύτατο κατηγορητήριο για την τραγωδία στα Τέμπη.
«Έφυγε κανονικά στο ωράριό του, δηλαδή στις 22:00. Kαι το πρωινό ωράριο για τους συμβασιούχους είναι 8ωρο και όχι 9ωρο, όπως εσφαλμένα αναγράφεται στο βαρδιόχαρτο. Ήταν επικουρικός και δεν έκανε μόνος του χαράξεις στον πίνακα.
Ήταν συνεχώς σε άλλη βάρδια από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη και πως δεν μπορεί να επικαλείται κάποιος τον φόρτο εργασίας, γιατί ειδικά η βραδινή βάρδια είχε πάντα λιγότερη κίνηση», δηλώνουν άνθρωποι από το περιβάλλον του και μεταδίδει το Star.
Μάλιστα, η τελευταία διαπίστωση ίσως είναι και η πιο σημαντική, αφού έχει ήδη γίνει γνωστό πως η γραμμή υπεράσπισης του 59χρονου σταθμάρχη είναι να ρίξει ευθύνες στους άλλους δυο που τον άφησαν μόνο του το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, λίγο πριν τη σύγκρουση στα Τέμπη.