Νέες αποκαλύψεις στην υπόθεση των Τεμπών βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Διευρύνεται η έρευνα για τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη την ώρα που νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Στο μικροσκόπιο, μπαίνουν οι βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας. O κατηγορούμενος σταθμάρχης, που έκανε λάθος το μοιραίο βράδυ, κλήθηκε να καλύψει τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.
Η εφημερίδα, δημοσιεύει εξάλλου, το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας, από το οποίο προκύπτει ότι ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε μετά από την απολογία του, για τουλάχιστον έναν μήνα, δεν θα έκανε άλλη βάρδια σε αυτόν τον σταθμό.
Για την ακρίβεια, δεν είχε ποτέ βάρδια τον Μάρτιο στον σταθμό της Λάρισας, αφού, βάσει των βαρδιών που είχαν αποφασιστεί, τον Μάρτιο θα είχε βάρδιες μόνο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Έκανε τα ρεπό των παλαιότερων – Οι βάρδιες του Μαρτίου ήταν όλες για το Παλαιοφάρσαλο
Σύμφωνα με όσα έχουν δημοσιευτεί, το μοιραίο βράδυ, της 28ης Φεβρουαρίου προς την 1η Μαρτίου, ο κατηγορούμενος έκανε τον σταθμό της Λάρισας, τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών.
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται στο «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Μάρτιος 2023», το οποίο είχε εκδοθεί πριν από το δυστύχημα, στα τέλη Φεβρουαρίου (εκδίδεται στις 25 κάθε μήνα, σημειώνει η εφημερίδα), από την 1η μέχρι και την 3η Μαρτίου, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης θα έκανε βάρδια στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Στη συνέχεια, από τις 4 μέχρι και τις 8 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό («ανάπαυση» το αναφέρει στον πίνακα). Στη συνέχεια, από τις 9 μέχρι και τις 16 του ίδιου μήνα θα έκανε βάρδια στο Παλαιοφάρσαλο. Από τις 17 μέχρι και τις 19 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό. Τέλος, από τις 20 μέχρι και τις 31 Μαρτίου θα έκανε βάρδια, πάντα στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα
Σύμφωνα με το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα την 28η Φεβρουαρίου.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, αυτό σημαίνει ότι, από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι και νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.
Επιπλέον, ο ίδιος είπε στην απολογία του ότι, με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να είναι μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του. Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης είπε ότι αφέθηκε μόνος του στον χώρο.