σχολεία
Κοινωνία

Τα σχολεία ανοίγουν αύριο, Δευτέρα: Τι ισχύει με τις μάσκες - Οι δηλώσεις της Κεραμέως

Από αύ"ριο Δευτέρα (8/1) θα ανοίξουν τα σχολεία μετά το πέρας των εορτών, με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως να προχωρά σε διευκρινήσεις τόσο για την επαναλειτουργία τους όσο και για τις απουσίες και τα σχολικά βιβλία.

«Κανονικά ανοίγουν αύριο τα σχολεία μας όπως τα είχαμε προγραμματίσει όλα. Δεν έχει αλλάξει κάτι με μια βεβαίως σημαντική προσθήκη καθώς είχε εκδοθεί νωρίτερα φέτος η εγκύκλιος για τη γρίπη.

Είναι μια εγκύκλιος που συνήθως βγαίνει πιο αργά που προβλέπει τη δικαιολόγηση των απουσιών για όσους νοσούν από την εποχική γρίπη και δικαιούνται έως και 5 μέρες απουσίες οι οποίες δεν προσμετρώνται και δεν καταγράφονται από Νοέμβριο μέχρι και Μάρτιο που είναι το διάστημα που μας έχει δώσει το υπουργείο Υγείας για την εποχική γρίπη. Προφανώς οι γονείς δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο εφόσον έχουν συμπτώματα».

 
 

Δεν θα γίνει επαναφορά της μάσκας

Η υπουργός Παιδείας αναφορικά με την έξαρση της γρίπης ανέφερε ότι δεν πρόκειται να επανέλθει η υποχρεωτική μάσκα στα σχολεία τονίζοντας ωστόσο ότι «μπορεί ο καθένας να φορέσει αν το επιθυμεί αλλά δεν υπάρχει οποιαδήποτε συζήτηση με το υπουργείο Υγείας ή την Επιτροπή των Ειδικών. Δεν υπάρχει κάποιο διαφορετικό πλαίσιο για τους εκπαιδευτικούς. Ότι ισχύει για την κοινωνία. Προσέχουμε, παρακολουθούμε τα συμπτώματά μας».

 

Οι στόχοι στην εκπαίδευση

Η κα Κεραμέως μίλησε στη συνέχεια για τα μακροπρόθεσμα μέτρα στην εκπαίδευση, τονίζοντας ότι «εχουμε βάλει νέες θεματικές, νέα μαθήματα όπως ο σεβασμός των άλλων. Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα, η σεξουαλική αγωγή. Πρέπει να περάσουν κάποιες βασικές ανάγκες στα παιδιά μας από νωρίς».

Όλα τα βιβλία σε όλες τις τάξεις της εκπαίδευσης επρόκειτο να αλλάξουν, συνέχισε η υπουργός.

«Υπάρχουν βιβλία από το 1998 και για πάρα πολλά χρόνια δεν έχουν εκσυγχρονιστεί. Ολοκληρώνουμε μια προσπάθεια σε συνέχεια και άλλων κυβερνητικών προσπαθειών. Πέρυσι ανακοινώσαμε νέα ύλη. Αυτή οδηγεί στη σύνταξη νέων βιβλίων. Πριν από λίγες ημέρες βγήκαν οι νέες υπουργικές αποφάσεις για τις επιτροπές του πολλαπλού βιβλίου. Για πάρα πολλά χρόνια είχαμε ένα βιβλίο ιστορίας της Β Γυμνασίου, ένα βιβλίο Φυσικής, ένα Μαθηματικών. Τώρα θα έχουμε περισσότερα. Ενδεχομένως 3 και 4 για κάθε μάθημα. Αυτό είναι σημαντικό για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι πως ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να διαλέγει το βιβλίο το οποίο διδάσκει και ο δεύτερος είναι διότι τα παιδιά θα έχουν πρόσβαση ψηφιακά σε όλα αυτά τα βιβλία πέρα από το εγχειρίδιο που θα έχουν μπροστά τους και αυτό θα τους οδηγεί στο να συνδυάζουν πηγές. Όλα θα είναι δωρεάν. Τα παιδιά θα φύγουν από την λογική της αποστήθισης. Από την φετινή χρονιά προβλέπεται η εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων σε όλα τα τμήματα δημοσίων Λυκείων, Γυμνασίων και πέμπτης και έκτης Δημοτικού. Πρόκειται για μια ψηφιακή επανάσταση», είπε.

Για το ζήτημα της ιστορίας και τις ανακρίβειες που πιθανώς υπάρχουν στα βιβλία σήμερα, η κυρία Κεραμέως διαβεβαιώνει πως «υπάρχουν ειδικές επιτροπές που αποτελούνται και από εκπαιδευτικούς και από καθηγητές πανεπιστημίου που έχουν συγγράψει αυτή τη νέα ύλη».

Όσον αφορά τη νέα ύλη, όπως είπε δεν θα ισχύσει ακόμα για την Γ Λυκείου καθώς τα παιδιά δίνουν Πανελλήνιες.

 

Για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Τέλος αναφορικά με το τι συμβαίνει με τα Γλυπτά του Παρθενώνα η κυρία Κεραμέως είπε πως «το υπουργείο Πολιτισμού και η κυρία Μενδώνη προσωπικά κάνουν έναν τεράστιο αγώνα, αθόρυβο. Δεν θα την δείτε να μιλά δημόσια για αυτό το θέμα γιατί είναι μια εθνική προσπάθεια που γίνεται πέρα και πάνω από κόμματα με απτά αποτελέσματα.

Είμαστε εν μέσω μιας μεγάλης προσπάθειας η κυρία Μενδώνη είναι η απόλυτη επικεφαλής με τον πρωθυπουργό αλλά ας αφήσουμε το υπουργείο Πολιτισμού να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει».

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...