Ο λογαριασμός ρεύματος που του ήρθε στις Σέρρες ήταν κάτι παραπάνω από φουσκωμένος. Η χρέωση των 1.440 ευρώ τον οδήγησε αρχικά σε απελπισία, αλλά ο ίδιος θέλησε να το ψάξει. Επικοινώνησε με τον πάροχο, έκανε ένσταση και όπως λέει η δικηγόρος που τον εκπροσωπεί, πηγαίνει πλέον δικαστικά. Η εταιρεία φαίνεται πως αναγνώρισε το λάθος της, σχετικά με τη χρέωση, αλλά δεν του έδωσε πίσω τα χρήματα.
Μία απίστευτη ιστορία με φουσκωμένο λογαριασμό ρεύματος αποκάλυψε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα στις Σέρρες. Πρόκειται για ένα πελάτη της, ιδιοκτήτη επιχείρησης εστίασης ο οποίος έλαβε λογαριασμό 1.440 ευρώ και μετά την υποβολή αντίρρησης στον πάροχο οι επόμενοι λογαριασμοί ήταν 26 και 3 ευρώ αντίστοιχα!
Επειδή δεν πήρε πίσω χρήματα, ο πελάτης αναγκάστηκε να πάει δικαστικά σύμφωνα με τη δικηγόρο της υπόθεσης Αριάδνη Νούκα. Και όλα αυτά συμβαίνουν επειδή, σύμφωνα με την κυρία Νούκα η ρήτρα αναπροσαρμογής έχει αδιαφάνεια.
Δείτε το βίντεο του epilogestv.gr…