H κ. Κωνσταντίνα μίλησε για το περιστατικό με τον υπάλληλο της ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος -όπως είπε- κράτησε την υπόσχεσή του και η βλάβη φτιάχτηκε σε τέσσερις ώρες.
Viral έχει γίνει από χτες (29/1), η ηλικιωμένη γυναίκα που τα έψαλλε σε συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ που πήγε στην περιοχή όπου διαμένει.
Η γιαγιά Κωνσταντίνα, όπως ονομάζεται, ήταν έξαλλη -και με το δίκιο της- καθώς είχε μείνει αρκετές ημέρες χωρίς ρεύμα και μόλις είδε το συνεργείο αποφάσισε να αναλάβει δράση.
Μάλιστα, η πράξη της είχε και αποτέλεσμα, αφού μετά από τέσσερις ώρες η βλάβη αποκαταστάθηκε.
Η ηλικιωμένη μίλησε στην εκπομπή του Alpha «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» και αρχικά τόνισε πως δεν κρατούσε μαγκούρα αλλά ένα ξύλο για να μην πέσει λόγω του πάγου.
«Αν και είμαι μεγάλη, δεν κρατούσα μαγκούρα, απλώς ένα ξύλο για να μην γλιστρήσω στον πάγο. Ακόμα δεν χρειάζομαι μαγκούρα», ξεκαθάρισε.
Όσον αφορά την κατσάδα στον άνθρωπο της ΔΕΔΔΗΕ ανέφερε: «Ο κύριος ήταν ευγενέστατος, συμπαθέστατος και δεν ξέρω αν φοβήθηκε μην πάθω εγκεφαλικό ή οτιδήποτε, αλλά πραγματικά μου έδωσε την υπόσχεσή του ότι σε 4 ώρες θα έρθει το ρεύμα και πράγματι ήρθε. Δεν ξέρω αν έκανα δουλειά εγώ ή όχι, αλλά δεν ήταν ο σκοπός μου να θίξω τον κύριο».
Όπως ανέφερε η 80χρονη, είχαν μείνει πέντε ημέρες χωρίς ρεύμα. «Έχω μάθει να διεκδικώ τα δικαιώματά μου, σαν πολίτης, έπρεπε να βρω το δίκιο μου. Δεν είναι βέβαια αυτός ο τρόπος να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας αλλά όπως λέτε εσείς οι νέοι, όταν το τερματίζουν οι άλλοι, το τερματίζουμε κι εμείς...», τόνισε, μεταξύ άλλων.