Κοινωνία
Ενημερώθηκε στις:

Κράτος εν κράτει τα Εξάρχεια! "Την έπεσαν" σε τοπογράφους του Μετρό

13 Οκτωβρίου 2019-Χρυσοχοΐδης: Τα Εξάρχεια θα ξαναγίνουν κανονική γειτονιά


14 Φεβρουαρίου 2020-Χρυσοχοϊδης: Μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχουν καθαρίσει τα Εξάρχεια

9 Δεκεμβρίου 2020-Χρυσοχοΐδης: Οι άνθρωποι στα Εξάρχεια κοιμούνται και κινούνται ήσυχα

31 Μαϊου 2021- “Την έπεσαν” σε τοπογράφους στα Εξάρχεια γιατί δεν θέλουν το Μετρό

Την στιγμή που το οργανωμένο έγκλημα κάνει πάρτυ και η Greek Mafia είναι ανέγγιχτη, ένα ακόμη ρήγμα έχει προκληθεί στο καράβι που βουλιάζει στην Κατεχάκη!

Ο απολαμβάνων αδικαιολόγητα της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού, Μιχάλης ΧρυσοχοΪδης, αλλιώς μας τα είχε πει για το καθεστώς των Εξαρχείων όπως αποδεικνύεται από τις παραπάνω δηλώσεις και αλλιώς τα βλέπουμε.

Το περιστατικό της Δευτέρας είναι χαρακτηριστικό του καθεστώτος που επικρατεί στα Εξάρχεια, όπου οι αναρχικοί παραμένουν κράτος εν κράτει.

Γύρω στις δώδεκα το μεσημέρι άτομα του αναρχικού χώρου αντιλήφθηκαν την παρουσία τοπογράφων που πραγματοποούσαν μετρήσεις για το Μετρό στα Εξάρχεια. Μια ομάδα ατόμων κινήθηκε προς την πλατεία όπου τους έκανε ξεκάθαρο ότι το Μετρό είναι ανεπιθύμητο στην γειτονιά και τους ανάγκασε να απομακρυνθούν. Είπαν μάλιστα ότι είχαν ξαναέρθει την Παρασκευή και πραγματοποίησαν πάλι τοπογραφικές μετρήσεις.

Σε γνωστή σελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου πανηγυρίζουν για το συμβάν με συνθήματα του τύπου:

“ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΣΤΑ ΕΞΆΡΧΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ”

και

“ΦΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΉΣ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ”

 

Όταν προσπαθούσαν να διώξουν το Μετρό από τα Εξάρχεια

 

Το ότι ο σταθμός ‘Εξάρχεια’ της γραμμής 4 του Μετρό θα κατασκευαζόταν κάτω ακριβώς από την πλατεία Εξαρχείων δεν ήταν δεδομένο μέχρι που στα τέλη Φεβρουαρίου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής το ξεκαθάρισε μιλώντας σε επιτροπή της Βουλής.

Όσο ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 βρισκόταν σε εξέλιξη, πρόσωπα και φορείς προσπαθούσαν να μεθοδεύσουν την απομάκρυνση του σταθμού από την πλατεία Εξαρχείων.

Τρία ήταν τα σενάρια:

-Το πρώτο σενάριο αφορούσε τη μεταφορά του σταθμού, ώστε η μία από τις εισόδους – εξόδους του να βρίσκεται μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Σπύρου Τρικούπη και η έτερη στις οδούς Τοσίτσα και Σπύρου Τρικούπη.

-Με το δεύτερο σενάριο θα μετακινούταν ολόκληρος ο σταθμός στην οδό Μπουμπουλίνας, μεταξύ των οδών Τοσίτσα και Στουρνάρη. Εξαιτίας της αλλαγής αυτής θα μετακινούταν και ο προηγούμενος σταθμός “Αλεξάνδρας” προς στις παρυφές του Πεδίου του Άρεως.

-Το τρίτο σενάριο αφορούσε την κατασκευή του σταθμού κάτω από την πλατεία Εξαρχείων αλλά χωροθέτηση των εξόδων-εισόδων εκτός της πλατείας, στις οδούς Στουρνάρη και Τοσίτσα. Η λύση αυτή προέβλεπε και την μετατροπή της οδού Τοσίτσα σε άξονα περιπάτου με κατάληξη στον λόφο του Στρέφη.

Προφανώς η οποιαδήποτε αλλαγή στον επίσημο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό (ο οποίος προβλέπει κατασκευή του σταθμού αλλά και της εισόδου του ακριβώς στην πλατεία Εξαρχείων), θα έφερνε επιπλέον καθυστέρηση στο έργο αλλά και τον προύπολογισμό του λόγω της ανάγκης πρόσθετων μελετών.

GALLERY

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...