Με αφορμή το φετινό spot για τον Ελληνικό Τουρισμό μια υπέροχη παραλία της Εύβοιας έγινε παγκοσμίως γνωστή, προβάλλοντας ταυτόχρονα και τη Στερεά Ελλάδα.
Πρόκειται για την παραλία Μεγάλη Άμμος ή Χρυσή Άμμος, όπως την αποκαλούν κάποιοι άλλοι. Βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το Μαρμάρι το λιμάνι που συνδέει τη Ραφήνα με τη νότια Εύβοια.
Στη συγκεκριμένη παραλία η χρυσαφένια άμμος μεταμορφώνεται κατά καιρούς, καθώς η ακτογραμμή μετακινείται ανάλογα με τη φορά του ανέμου και των κυμάτων. Είναι ιδανικό σημείο, λόγω του αέρα, για windsurfers και kitesurfers.
Η παραλία “έντυσε” το επίσημο σποτάκι. Πρόκειται βασικά για ένα σύντομο βίντεο, το οποίο θ’ αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και κυρίως μέσα από τα social media, με τον προφανή στόχο την προσέλκυση τουριστών και… να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τη φετινή περίεργη σεζόν στον τουρισμό, λόγω του κορονοϊού. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι αυτό, εξ ου και η παρουσία του στην εκδήλωση, που έγινε στο θερινό σινεμά της Αίγλης, στο Ζάππειο.
Από την αρχή στόχος των εμπνευστών και δημιουργών του διαφημιστικού σποτ ήταν να μην χρησιμοποιηθεί ένα γνώριμο σημείο της χώρας, προκειμένου να μην τραβήξει την προσοχή και αποσπάσει μέρος της δύναμης των 50 λέξεων, που χρησιμοποιήθηκαν και αποτελούν από χθες το βασικό μήνυμα για το ελληνικό καλοκαίρι του 2020.
Γι αυτό και στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού ήταν πολλά τα σημεία, που έπεσαν στο τραπέζι των ειδικών της Marketing Greece, οι οποίοι κατέληξαν τελικά σ αυτό που κάνει πλέον τον γύρο του κόσμου.