Πολεμική αεροπορία

Το «Project Hydra» θα κάνει τα αμερικανικά αεροσκάφη ανίκητα

Η Αμερικανική εταιρία  Lockheed Martin, θα περάσει την Αμερικάνικη Πολεμική Αεροπορία σε ένα ανώτερο επίπεδο.

Φέρνοντας τη δύναμη των δεδομένων 5ης γενιάς και αποκαλύπτοντας νέες ευκαιρίες C2 σε πολλούς τομείς, συνεχίζει να αποδεικνύεται η ετοιμότητα της Lockheed Martin, να παρέχει απαράμιλλη επίγνωση του χώρου μάχης και ταχεία ικανότητα πεδίου σήμερα. 

Αυτή η επίδειξη, είναι ένα άλλο βασικό βήμα προς τα εμπρός στην υποστήριξη της Lockheed Martin, για το προηγμένο σύστημα διαχείρισης μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας και τη σύγκλιση έργων του στρατού, υποστηρίζοντας τον στόχο της παροχής κρίσιμων εργαλείων στους διοικητές, για το κοινό περιβάλλον μάχης όλων των τομέων.

Τα αόρατα μαχητικά Lockheed Martin F-35 και F-22 της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (USAF), πέρασαν δεδομένα το ένα στο άλλο, χρησιμοποιώντας μια πύλη επικοινωνίας πάνω σε ένα κατασκοπευτικό αεροσκάφος Lockheed U-2.

Ο Σύνδεσμος Προηγμένων Δεδομένων Πολλαπλών Λειτουργιών του F-35 (MADL) και ο Σύνδεσμος Δεδομένων Εντός Πτήσης του F-22, είναι ασύμβατοι, επομένως οι δύο τύποι αεροσκαφών δεν μπορούν να μεταδίδουν δεδομένα ο ένας στον άλλο.

«Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα, η USAF, η Υπηρεσία Άμυνας Πυραύλων και η Lockheed, χρησιμοποίησαν ένα ωφέλιμο φορτίο επικοινωνιών "Open Systems Gateway" σε ένα U-2 για να μεταφέρουν δεδομένα, μεταξύ ενός F-22 και πέντε F-35», δήλωσε η εταιρία Lockheed στις 3 Μαΐου. 

Η πύλη επέτρεψε επίσης στο αεροσκάφος stealth, να μοιράζεται δεδομένα με μονάδες στο έδαφος. 

 Τα κομμάτια στόχου μεταδόθηκαν από και μέσω του U-2, στα αεροηλεκτρονικά αεροσκάφη και τις πιλοτικές οθόνες.

"Το Project Hydra, σηματοδοτεί την πρώτη φορά που δημιουργήθηκαν αμφίδρομες επικοινωνίες μεταξύ αεροσκαφών πέμπτης γενιάς κατά την πτήση, ενώ μοιράζονταν επίσης δεδομένα επιχειρησιακών και αισθητήρων στους χειριστές εδάφους, για δυνατότητα πραγματικού χρόνου", λέει ο Jeff Babione, αντιπρόεδρος της Lockheed.

 Ο Martin Skunk Works, υπεύθυνος του τομέα προηγμένης έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας είπε, "Αυτή η συνδεσιμότητα επόμενου επιπέδου μειώνει το χρονοδιάγραμμα δεδομένων-αποφάσεων από λεπτά σε δευτερόλεπτα, το οποίο είναι κρίσιμο, για την καταπολέμηση των σημερινών αντιπάλων και προχωρημένων απειλών."

«Η αεροπορική πύλη επέτρεψε επίσης, στο F-35 για πρώτη φορά να μεταφέρει δεδομένα αισθητήρα σε ένα σύστημα εδάφους, μέσω ενός συνδέσμου Tactical Targeting Network Terminal (TTNT)» είπε. 

Το TTNT είναι ένα δίκτυο πλέγματος ad hoc, ένα είδος προσωρινού δικτύου επικοινωνιών μεταξύ αεροσκαφών εντός εμβέλειας, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε κόμβο να λειτουργεί ως ρελέ πληροφοριών.

Χρησιμοποιώντας το TTNT, τα δεδομένα από το F-35 στάλθηκαν σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα εντολών μάχης του στρατού των ΗΠΑ, ένα κέντρο εντολών για την παρακολούθηση πυραύλων και αεροσκαφών. 

Το κέντρο διοίκησης χρησιμοποίησε τα δεδομένα, για να ενορχηστρώσει μια προσομοιωμένη «στρατιωτική άσκηση πυρών», πιθανότατα  ένα εικονικό βαλλιστικό πύραυλο ή πυρά πυροβολικού.

Τον Δεκέμβριο, η USAF επέδειξε για πρώτη φορά ανταλλαγή δεδομένων F-35A και F-22, χρησιμοποιώντας ένα επίγειο σύστημα gatewayONE, το οποίο έχει σχεδιαστεί ως μεταφραστής μεταξύ των δύο διαφορετικών συστημάτων επικοινωνίας τους. 

Επίσης, στο πλαίσιο αυτής της επίδειξης, μια πύληONE πάνω σε ένα μη επανδρωμένο αεροπορικό όχημα Kratos XQ-58A Valkyrie, υποτίθεται ότι θα διευκόλυνε την αερομεταφορά ανταλλαγής δεδομένων, αλλά απέτυχε λόγω τεχνικών ζητημάτων.

Η USAF και άλλες στρατιωτικές υπηρεσίες, προσπαθούν να αναπτύξουν τρόπους ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ τους και σε διαφορετικό στρατιωτικό εξοπλισμό.

 Περνώντας γρήγορα πληροφορίες, στο πεδίο της μάχης μεταξύ διαφορετικών οχημάτων, όπως αεροσκάφη, πλοία και πυροβολικό, το Υπουργείο Άμυνας πιστεύει ότι μπορεί να σκεφτεί, να ξεπεράσει και να κατακλύσει τους αντιπάλους του.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ