«Στεκόμενη απέναντι στην Τουρκία με την υποστήριξη δυτικών χωρών, η Ελλάδα οφείλει την ίδρυσή της στη βάναυση δολοφονία δεκάδων χιλιάδων μουσουλμάνων, παρά τα μηνύματα ειρήνης και δημοκρατίας που δίνονται σήμερα. Αρχειακά έγγραφα και μαρτυρίες αποκαλύπτουν ότι η Ελληνική Επανάσταση συνίστατο σε διαδοχικές σφαγές», αναφέρει τουρκικό δημοσίευμα, σε μια ακόμα προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορίας και υποβάθμισης των ελληνικών αξιών.
Από το Φθινόπωρο γράφαμε στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ πως μαύρη προπαγάνδα κατά της ελληνικής ιστορίας υλοποιούν οι Τούρκοι με στόχο να τη διασπείρουν σε όλο τον κόσμο, αφού η Άλωση της Τριπολιτσάς ήταν η αρχή για την Άγκυρα και ετοιμάζουν ινστιτούτο για “γενοκτονίες” Τούρκων από Έλληνες.
Επιπλέον, μόλις τον προηγούμενο μήνα μία μέρα πριν από την επέτειο της Γενοκτονίας των Ποντίων μας κατηγορούσαν για σφαγές, σε ένα ακόμα κρεσέντο της ελεεινής τουρκικής προπαγάνδας.
Κατόπιν, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών πήρε τη σκυτάλη της ιστορικής αλλοίωσης, λέγοντας πως οι Έλληνες είναι οι εισβολείς, παραληρούν για το Ποντιακό και διαστρεβλώνουν την ιστορία.
Σήμερα η μαύρη προπαγάνδα συνεχίζεται, η Τρίπολη επανέρχεται στην τουρκική παραληρηματική ρητορική και η εκστρατεία παραχάραξης της ιστορίας και διαστρέβλωσης της ελληνικής εικόνας διεθνώς μπαίνει ξανά στην κορυφή της ατζέντας του τουρκικού κράτους.
Αναλυτικά το προκλητικό δημοσίευμα:
«Η εχθρική στάση που έχει υιοθετήσει η Ελλάδα έναντι της Τουρκίας σε αυξανόμενο τόνο τις τελευταίες εβδομάδες απέκτησε νέα διάσταση όταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης άφησε να εννοηθεί ότι «το ΝΑΤΟ είναι στο πλευρό μας σε εντάσεις με την Τουρκία». Χρησιμοποιώντας σιωπηρά την απειλητική γλώσσα, ο Μητσοτάκης υποστήριξε ότι υπερασπίζονται «την ελευθερία ενάντια στην τυραννία, τη δημοκρατία ενάντια στον αυταρχισμό» απευθυνόμενος στο Κογκρέσο των ΗΠΑ τον περασμένο μήνα.
Στεκόμενη απέναντι στην Τουρκία με την υποστήριξη δυτικών χωρών, η Ελλάδα οφείλει την ίδρυσή της στη βάναυση δολοφονία δεκάδων χιλιάδων μουσουλμάνων, παρά τα μηνύματα ειρήνης και δημοκρατίας που δίνονται σήμερα. Αρχειακά έγγραφα και μαρτυρίες αποκαλύπτουν ότι η Ελληνική Επανάσταση συνίστατο σε διαδοχικές σφαγές.
Η πιο αιματηρή από τις σφαγές που διέπραξε η ελληνική πολιτοφυλακή εναντίον του άμαχου μουσουλμανικού πληθυσμού έγινε στην Πελοπόννησο το φθινόπωρο του 1821. Οι Έλληνες, που είδαν μουσουλμάνους Τούρκους και Αλβανούς σε πολλούς οικισμούς, ιδιαίτερα στην Τρίπολη, σκότωσαν περισσότερους από 30 χιλιάδες ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων γυναικών και παιδιών. Οι λεηλασίες και άλλες επιθέσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των γεγονότων, τις οποίες οι δυτικοί ιστορικοί δεν μπορούν να αρνηθούν, έδειξαν ότι οι μουσουλμάνοι γενοκτονήθηκαν πλήρως. Ο Βρετανός ιστορικός William St. Clair έγραφε, «Η γενοκτονία στο Μοριά τελείωσε μόνο όταν δεν είχαν μείνει άλλοι μουσουλμάνοι Τούρκοι να σκοτώσουν».
Μιλώντας στη συνεδρίαση της ομάδας του κόμματός του, ο Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αντέδρασε στην πολιτική της Ελλάδας έναντι της Τουρκίας και είπε: «Δεν θα διαπραγματευόμαστε πλέον με την Ελλάδα. Απογειώνουν αεροσκάφη και μας προκαλούν. Τι κάνετε; Συμμορφωθείτε. Δεν παίρνετε κανένα μάθημα από την ιστορία; Μην προσπαθήσετε να ανταγωνιστείτε την Τουρκία».
Η Ελλάδα, της οποίας τα θεμέλια στήθηκαν με αίμα και δάκρυα, δεν δίστασε να επιδείξει τις ίδιες στάσεις και στην Κύπρο. Ενώ οι ελληνικές αρχές κατηγορούσαν την Τουρκία για να καταστείλουν το έγκλημα, επιτάχυναν επίσης το σχέδιό τους να «καθαρίσουν» το νησί από τους μουσουλμάνους Τούρκους εξοπλίζοντας τους Έλληνες. Λόγω αυτής της προσέγγισης της Ελλάδας, έχουν καταγραφεί πολλές σφαγές και επιθέσεις στην πρόσφατη ιστορία της Κύπρου. Μέσα σε όλες τις δυσκολίες που βιώθηκαν στη λύση του Κυπριακού, η εχθρική προσέγγιση της Αθήνας στο θέμα ήταν καθοριστική.
Ο ρόλος που έπαιξε ο χριστιανικός κλήρος στις σφαγές και τις επιθέσεις κατά των μουσουλμάνων στην Ελλάδα δεν πέρασε ποτέ απαρατήρητος. Κατά τη διάρκεια και μετά τον πόλεμο της ανεξαρτησίας στην Κύπρο, οι ιερείς τοποθετήθηκαν ως οι «ιδεοπατέρες» των πολιτοφυλακών και των στρατιωτών, ενώ ο Αρχιερέας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κύπρου, Μακάριος, ήταν ένα ιδιαίτερα προβεβλημένο όνομα. Διεξαγωγή της προεδρίας και του κλήρου μαζί. Ο Μακάριος έμεινε στη μνήμη για τον υποστηρικτικό του ρόλο σε εγκλήματα κατά πολιτών. Είναι γνωστό ότι ο Μακάριος πήρε το παράδειγμα των κληρικών που κατείχαν κρίσιμες θέσεις στην ιδρυτική πορεία της Ελλάδας. Σήμερα, φαίνεται ότι Έλληνες ιερείς κάνουν συχνά πολιτικές δηλώσεις κατά της Τουρκίας και των Τούρκων».