Οι Γερμανοί για κάποιον ακατανόητο λόγο αναβαθμίζουν ξανά κατακόρυφα την εμπορική σχέση τους με την Τουρκία, δημιουργώντας έναν νέο απευθείας σιδηροδρομικό-και θαλάσσιο άξονα που θα συνδέει Κων/πολη-Σμύρνη και Ραιδεστό στην Α.Θράκη με την Τεργέστη, και το Ludwigshafen στην Γερμανία.
Το θαλάσσιο κομμάτι του γερμανοτουρκικού άξονα θα διέρχεται του Αιγαίου, κάτι που πρέπει να προβληματίσει πολύ έντονα την ελληνική πλευρά, για την στάση του Βερολίνου σε κάθε ελληνοτουρκική διαμάχη από εδώ και στο εξής.
Με δικαιολογία τη βελτίωση της χωρητικότητας των σιδηροδρόμων και τη μείωση του χρόνου διέλευσης μεταξύ Τουρκίας και Γερμανίας σε 12 ημέρες κατά μέσο όρο, το Βερολίνο δημιουργεί απευθείας εμπορικό άξονα με τον Ερντογάν, κάνοντας χρήση του Αιγαίου.
ΟΙ Γερμανοί της εταιρείας MSC, αναφέρουν ότι η διαδρομή αυτή αυξάνει τη χωρητικότητα και προσφέρει μια αξιόπιστη λύση από την Τουρκία στη Γερμανία.
Η MSC θα μεταφέρει χιλιάδες εμπορεύματα από τα λιμάνια της Κωνσταντινούπολης, της Σμύρνης, της Μερσίνης, και της Ραιδεστού, τα οποία διαμέσου σιδηροδρόμων θα μεταφέρονται στην Γερμανία, παρακάμπτοντας την ελληνική σιδηροδρομική Εγνατία, η οποία αποτελεί σχέδιο των ΗΠΑ.
Οι ειδικοί του έργου διαλαλούν ότι η διαδρομή αυτή παρέχει μια εναλλακτική, γρήγορη και ασφαλή διαδρομή προς τη βιομηχανική περιοχή Ludwigshafen στη Γερμανία.
Αξιωματούχοι της γερμανικής εταιρείας MSC Τουρκίας δήλωσαν ότι εργάζονται επί του παρόντος με πολύ μεγάλους όγκους εμπορευμάτων από την Τουρκία στη Γερμανία, και ότι η ικανότητα των υφιστάμενων σιδηροδρομικών υπηρεσιών είναι περιορισμένη.
“Θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε υπηρεσίες πόρτα-πόρτα», δήλωσε Γερμανός αξιωματούχος.
Μιλάμε για χιλιάδες προϊόντα, από όλους τους τομείς, ειδικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, χημικά, υφάσματα, συσκευασίες, τρόφιμα και φαρμακευτικά προϊόντα.
“Η στρατηγική τοποθεσία της περιοχής Ludwigshafen στον Ρήνο, η εύκολη πρόσβαση στη Φρανκφούρτη και τη Στουτγάρδη και η σημασία του ως εμπορικό κέντρο το καθιστούν ιδανική τοποθεσία τόσο για διανομή τοπικών προϊόντων όσο και για πρόσβαση στην ευρύτερη αγορά της Βόρειας Ευρώπης.
Επίσης, η Τεργέστη είναι σημαντικό κέντρο στην Αδριατική τόσο για το ευρωπαϊκό όσο και για το παγκόσμιο εμπόριο.
Με αυτόν τον τρόπο, η νέα σιδηροδρομική σύνδεση επιτρέπει ταχύτερη μεταφορά προϊόντων σε όλη την Ευρώπη” δηλώνει ο αξιωματούχος της MSC Adriatic Region.
Έτσι αντιλαμβάνονται οι Γερμανοί την συνεργασία με την Τουρκία, ενώ την ίδια στιγμή, η σιδηροδρομική Εγνατία, η οποία θα τους έδινε πραγματικά λύση στο πρόβλημα τους με απίστευτα μικρότερη χρονική περίοδο παράδοσης δια μέσω του Έβρου, παρακάμπτεται και αγνοείται.
Το Αιγαίο δίνει την δυνατότητα στους Γερμανούς να κάνουν την δουλειά τους με τους Τούρκους, αγνοώντας την Ελλάδα για μία ακόμη φορά.
Αλλά έχουμε τονίσει επανηλλημένα ότι το Βερολίνο έχει έναν και μόνο σύμμαχο στην περιοχή, τον οποίο “περιποιείται” όσο καλύτερα μπορεί, την Τουρκία, και αυτό ειδικά αυτήν την περίοδο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο για την χώρα μας.