Ο Τούρκος μειονοτικός δημοσιογράφος İlhan Tahsin της εφημερίδας birlikgazetesi, με ένα προκλητικά άρθρο του "απαιτεί" ουσιαστικά συγνώμη για τα “γεγονότα” που έλαβαν χώρα το 1821 με την κατάληψη της Τριπολιτσάς από το στρατηγό Θ.Κολοκοτρώνη, σε μια επικίνδυνη τουρκική ερμηνεία της ελληνικής ιστορίας αυτό το κρίσιμο διάστημα της κόντρας Ελλάδος-Τουρκίας στην Α.Μεσόγειο.
Ο ίδιος αναφέρει ότι η “ Πελοπόννησος είναι ένας από τους αμέτρητους λόγους για τους οποίους ο “κόσμος” (Ελλάδα) θα πρέπει να ζητήσει συγγνώμη από τους Τούρκους.
Οι Έλληνες δολοφόνησαν 10 χιλιάδες Τούρκους στην Τρίπολη, μετά την εισβολή στην πόλη κατά τη διάρκεια της εξέγερσης στον Μοριά που στρεφόταν κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Δεκάδες τζαμιά μετατράπηκαν σε εκκλησίες στην Τρίπολη, τα οποία κατασχέθηκαν από Έλληνες επαναστάτες”.
Επικαλούμενος και τον ιστορικό William St. Κλερ αναφέρει ο ίδιος ότι «Πάνω από 10 χιλιάδες Τούρκοι σκοτώθηκαν. Οι κρατούμενοι βασανίστηκαν. Τους έκοψαν χέρια και πόδια, ενώ βασανίστηκαν και έγκυες γυναίκες. Ένας Έλληνας καυχιόνταν ότι "σκότωσε 90 άτομα”.
Η εξοργιστική ερμηνεία του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων το 1821, κατά τον ίδιο ήταν μια “περιπέτεια" που ξεκίνησε το 1814 από την ελληνική επαναστατική οργάνωση της Φιλικής Εταιρείας.
"Φυσικά, στην επιτυχία αυτής της περιπέτειας, οι προσπάθειες των Ελλήνων φιλικών προς την Ευρώπη άξιζαν πολύ πέρα από τα όνειρα των Ελλήνων επαναστατών.
Έτσι, για πρώτη φορά, ένα χριστιανικό κράτος απέκτησε ανεξαρτησία στα Οθωμανικά Βαλκάνια και παράλληλα περιορίστηκε και η απόλυτη οθωμανική κυριαρχία στο Αιγαίο.
Η ελληνική εξέγερση μετατράπηκε σε βάναυσο θρησκευτικό πόλεμο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι Έλληνες, οι οποίοι έλαβαν υλική και ηθική υποστήριξη από την Ευρώπη, δήλωσαν ανοιχτά στην αρχή ότι στόχος τους ήταν να πολεμήσουν μέχρι να μην μείνει ούτε ένας Τούρκος στον Μοριά.
Σύμφωνα με Ευρωπαίους συγγραφείς που παρακολούθησαν τα γεγονότα, μερικές φορές ο θάνατος ήταν σωτηρία για τους Τούρκους.
Στο τέλος της εξέγερσης, ενώ τα τουρκικά ακίνητα και ιδρύματα στην Ελλάδα κατασχέθηκαν, τα αιώνια ίχνη του τουρκικού πολιτισμού στην περιοχή διαγράφηκαν για πάντα.
Ενώ η Δύση μας κατηγορεί με ισχυρισμούς για τη αποκαλούμενη γενοκτονία των Αρμενίων, κανείς δεν μπορεί να σκεφτεί τη σφαγή που υπέστησαν οι Τούρκοι στα Βαλκάνια” καταλήγει ο ίδιος στο άρθρο του.
Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που ζούμε στο Αιγαίο, λόγω της τουρκικής προκλητικότητας, τέτοιες απόψεις προκαλούν ύποπτη προσπάθεια αναζωπύρωσης των παθών, κάτι που όπως φαίνεται πιθανώς επιδιώκει η τουρκική πλευρά.
Υπενθυμίζουμε ότι για τον φόρο σε αίμα που έχει πληρώσει η Ελλάδα όχι μόνο το 1821, αλλά από το 1000 μ.χ. με την εμφάνιση των Σελτζούκων Τούρκων μέχρι σήμερα, απαιτούνται πολλοί τόμοι βιβλίων για να τον καταγράψουν γεμίζοντας μια ολόκληρη βιβλιοθήκη αποκλειστικά.
Σφαγές, διωγμοί, βιασμοί, βασανιστήρια ήταν το καθημερινό "μενού" των απολίτιστων Τούρκων Οθωμανών και στον Μοριά, κάτι που το ομολογούσαν όλοι οι Ευρωπαίοι συγγραφείς που ήρθαν στην περιοχή αυτή.
Εδώ όμως έχουμε κάτι άλλο που ξεφεύγει της συνηθισμένης τουρκικής προπαγάνδας το οποίο εγείρει ερωτήματα:
Γιατί τώρα έχουμε μια ύποπτη προσπάθεια ιστορικής κατασυκοφάντησης της Ελλάδος από άρθρα αυτού του τύπου;
Μήπως για να δοθεί άφεση αμαρτιών για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε Τζαμί μαζί με άλλες εκκλησίες;
Τι ετοιμάζουν οι Τούρκοι μια νεκρή περίοδο πριν τις "συνομιλίες" με την Ελλάδα στην Κων/πολη;
Ο οποιοσδήποτε εδώ θα εντόπιζε αμέσως μια πολύ-πολύ επιτήδεια τουρκική προσπάθεια ιστορικής εξίσωσης Τούρκων και Ελλήνων, ίσως για μελλοντικές “εξεγέρσεις” και γεγονότα,ενώ σίγουρα αυτό το προκλητικό δόγμα που αντικατοπτρίζεται στο άρθρο επικρατεί και στο Σαράι του σύγχρονου σημερινού σουλτάνου της Τουρκίας και των πέριξ αυτού συμβούλων.