Πριν από λίγες ημέρες η Τwitter Inc. λάνσαρε την συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue, η οποία έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν το μπλε σήμα για 8 δολάρια τον μήνα.
Την Παρασκευή όμως η νέα υπηρεσία μπήκε στον πάγο, καθώς διαπιστώθηκε ότι πόλλοί χρήστες εγγράφονταν στο Twitter Blue παριστάνοντας δημόσια πρόσωπα και εταιρείες.
Μέχρι πρόσφατα, το μπλε σήμα εμφανιζόταν μόνο σε πιστοποιημένους λογαριασμούς πολιτικών, διάσημων προσωπικοτήτων, δημοσιογράφων και άλλων δημόσιων προσώπων.
Η συνδρομητική επιλογή ήταν μια ιδέα του Μασκ προκειμένου να αντισταθμιστεί η απώλεια διαφημιστικών εσόδων μετά την εξαγορά της Twitter Inc., καθώς αρκετές εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους μέχρι να ξεκαθαριστεί ποιες είναι οι προθέσεις του δισεκατομμυριούχου.
Ο Μασκ έχει δηλώσει πως πιστεύει στην «απόλυτη» ελευθερία της έκφρασης, κάτι που δημιούργησε ανησυχία για τσουνάμι παραπληροφόρησης.
Στο πρώτο του email προς τους εργαζομένους της πλατφόρμας, ο Μασκ προειδοποίησε ότι η Twitter Inc. μπορεί να χρεοκοπήσει αν δεν καταφέρει να εξασφαλίσει έσοδα από συνδρομές, ανέφεραν στο Reuters τρεις πηγές που είχαν διαβάσει το μήνυμα.