RSV4 Xtrenta
Τεχνολογία
Ενημερώθηκε στις:

Τρελάθηκε η Aprilia! Κυκλοφόρησε την RSV4 Xtrenta με 230 άλογα! (Εικόνες)

Η Aprilia έχει μεγάλη αγωνιστική ιστορία, κάτι το οποίο εκφράζει - λιγότερο ή περισσότερο - σε κάθε της μοντέλο. Αλλά, η RSV4 Xtrenta αποτελεί μία πολύ πιο ιδιαίτερη περίπτωση. Γιορτάζοντας τα 30 χρόνια από την πρώτη αγωνιστική νίκης της, η Aprilia κυκλοφορεί 100 πανίσχυρες RSV4 Xtrenta, εξοπλισμένες με V4 κινητήρα.

Για να δούμε τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της αποκλειστικής αυτής μοτοσυκλέτας.

Τεράστιες Διαφορές με την RSV4 

Ο V4 κινητήρας της Aprilia είναι ήδη πολύ ισχυρός με κορυφαία ανταπόκριση για χρήση σε πίστα. Τώρα έχει ενισχυθεί ακόμη περισσότερο για να φτάσει την ιπποδύναμη των 230 ίππων. Ναι, μπορούμε και εμείς να επιβεβαιώσουμε πως 230 άλογα για ένα δίτροχο όχημα των 166 κιλών είναι εξωφρενικά πολύ δύναμη. Ακόμη και η ταχύτατη Ducati Panigale V4 SP2 έρχεται με 210 άλογα στα 172 κιλά. 

Η αύξηση της ισχύος στο μοντέλο Xtrenta επιτεύχθηκε μέσω της αύξησης της αναλογίας συμπίεσης, η οποία ήδη ήταν αρκετά μεγάλη, στα 13,6:1. Επίσης, προστέθηκε μία ειδικής ανάπτυξης εξάτμιση της SC-Project, κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα και τιτάνιο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σχεδιασμένη για Μεγάλα Πράγματα

Οι Marchgesini M7R GENESI ζάντες της RSV4 Xtrenta είναι πανέμορφες και πανάκριβες. Είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο, ενώ κάποια από τα χαρακτηριστικότερα στοιχεία τους είναι το ελαφρύ τους βάρους και οι εκπληκτικές μηχανικές τους ιδιότητες. Οι ζάντες είναι εξοπλισμένες με τα ελαστικά Diablo SBK της Pirelli, ένα εξίσου κορυφαίο προϊόν που ταιριάζει απόλυτα στην μοτοσυκλέτα. Αυτά είναι και τα επίσημα ελαστικά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike (WSBK).

Βέβαια, όπως καταλαβαίνεται όλα αυτά τα κομμάτια είναι σχεδιασμένα ειδικά για πίστα, για αυτό και είναι πολύ ελαφρύτερα από συμβατικά εξαρτήματα μηχανών. Ως αποτέλεσμα, οι μηχανικοί της Aprilia κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της RSV4 Xtrenta κατά 2 κιλά, μόνο από τους τροχούς.

Η RSV4 Xtrenta αποτελεί επίσης την πρώτη μηχανή που έρχεται με "αεροτομή" στο πίσω μέρος, η οποία μοιάζει με ουρά (εξού και η αγγλική ονομασία "tail") και βελτιώνει την αεροδυναμική σταθερότητα του οχήματος. Βέβαια, υπάρχει και στο μπροστινό μέρος ένα μεγαλύτερο "φτερό" (under wing), το οποίο όπως αναφέρεται αυξάνει την αεροδυναμική κατά 25 τις εκατό! 

Με τόσα αποκλειστικά κομμάτια, μη περιμένετε η Aprilia RSV4 Xtrenta να είναι οικονομική. Η βασική τιμή της μοτοσυκλέτας πλησιάζει τα 50.000 δολάρια! 

GALLERY

RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
RSV4 Xtrenta
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ