Σε παγκόσμια πλαίσια, τους τελευταίες μήνες έχει παρατηρηθεί αυξημένη ζήτηση για υπεραυτοκινήτα στην αγορά αμαξιών. Στον τομέα των supercar, όπου η απόδοση και ο σχεδιασμός είναι χαρακτηριστικά κλειδιά, βλέπουμε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον ζήτησης. Γενικά, η αγορά αυτού του τύπου οχημάτων είχε πάντοτε μία σταθερά χαμηλή ένταση.
Η McLaren δεν θα μπορούσε να μην αποτελεί μία από τις κατασκευαστικές υπεραυτοκινήτων που έχουν δει αυξημένη ζήτηση τελευταία. Για να καλύψει τις απαιτήσεις των καταναλωτών έχει αυξήσει τα διαθέσιμα μοντέλα, δίνοντας μία ποικιλία επιλογών στους αγοραστές. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός πως το κατάφεραν αυτό σχετικά γρήγορα εάν λάβουμε υπόψη πως δέκα χρόνια πριν είχαν μόνο ένα διαθέσιμο προς αγορά μοντέλο: τη MP4-12C.
Τώρα που υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα αυτοκίνητα, γεννάται ένα ερώτημα: ποιο είναι το καλύτερο; Φυσικά, υπάρχουν πάντα υπερσπάνια και πανάκριβα αμάξια όπως η Elva και η Speedtail, αλλά - αν και κάθονται στην κορυφή της ιεραρχίας της εταιρείας - δεν είναι ιδιαίτερα χρηστικά, αφού σε κάποιες περιπτώσεις δεν επιτρέπεται καν να κυκλοφορούν νόμιμα.
Από την άλλη έχουμε την 2022 McLaren GT, η οποία δίνει μία εξαιρετική μίξη πολυτέλειας, χρηστικότητας και απόδοσης.
Άλλη Μία McLaren Που Εστιάζει Στην Απόδοση
Πιθανότατα η McLaren έδωσε στη GT το όνομα αυτό επειδή σκόπευε να το προωθήσει σαν ένα grand tourer στον κόσμο των supercar. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η βρετανική εταιρεία ακολούθησε μία τέτοια προσέγγιση. Το 2017 παρουσιάστηκε η 570GT, η οποία αποτελούσε την grand tourer έκδοση της 570S.
Τα grand tourer αυτοκίνητα είναι ένας τύπους σπορ αμαξιού που σχεδιάστηκε για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων με υψηλές ταχύτητες. Οπότε, στην ουσία συνδυάζει πολυτέλεια και απόδοση.
Εξωτερικά της GT, μπορείτε να δείτε τον τρόπο με τον οποίο η McLaren προσπάθησε να σχεδιάσει το αυτοκίνητο με μία διαφορετική προσέγγιση συγκριτικά με τα υπόλοιπα οχήματά της. Σε αντίθεση με τον "φορτωμένο" στυλ των περισσότερων McLaren, η GT έρχεται με καμπυλωτές γωνιές και λείες γραμμές. Έτσι, δίνεται στο όχημα μία πιο γυαλιστερή εμφάνιση, ενώ συμφωνεί και με τον grand tourer χαρακτηρισμό.
Ακόμη και με όλες τις πολυτέλειες που διαθέτει η 2022 GT, δεν έχει γίνει καμία θυσία στο κομμάτι της απόδοσης. Εν τέλει, παραμένει ένα supercar με V8 κινητήρα τεσσάρων λίτρων και διπλού τούρμπο. Η μηχανή της παράγει 621 ίππους και 630 Nm ροπής. Με αυτά τα νούμερα, η εντυπωσιακή McLaren μπορεί να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ/ώρα μέσα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.
Η 720S από την άλλη φτάνει την ίδια επιτάχυνση μέσα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Αν και η GT είναι ελάχιστα πιο αργή, είναι εντυπωσιακό πως η πρώτη κοντραρίζεται τη 720S ακόμη και χωρίς τον σχεδιασμό μειωμένου βάρους της δεύτερης.
Η GT προσφέρει Ποιότητες Καθημερινής Οδήγησης Που Λείπουν Από Άλλα Supercar
Τι διασκεδαστικό έχει ένα υπεραυτοκίνητο εάν δεν το οδηγεί ο ιδιοκτήτης του; Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα supercar είναι η δυσκολία οδήγησής τους σε πολλούς δρόμους. Η GT προσφέρει εξαιρετική απόδοση, αλλά διατηρεί την άνεση ενός καθημερινού αυτοκινήτου. Η McLaren την κατασκεύασε σαν ένα supercar που μπορεί να οδηγείται.
Μπορεί να στρίψει με υψηλές ταχύτητες χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσει ανέσεις όπως βολικές θέσεις ή να χρειαστεί να μειώσει αρκετά το συνολικό της βάρος. Αν και διαθέτει έναν ιδιαίτερα επιβλητικό σχεδιασμό supercar, δεν είναι τόση χαμηλή όσο άλλα αυτοκίνητα αυτού του τύπου. Το αποτέλεσμα είναι ευκολότερη οδήγηση και… λιγότερη ανησυχία για τον οδηγό!
Η 2022 GT είναι η καλύτερη McLaren διότι δεν θυσιάζει όλα αυτά που θυσιάζουν άλλα supercar στον "βωμό" της απόδοσης. Εάν δεν υπάρχει άνεση σε ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο, τότε δεν υπάρχουν πολλοί σοβαροί λόγοι αγοράς του.