Τεχνολογία

Το Facebook λανσάρει επίσημα την αγαπημένη λειτουργία Reels του Instagram

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta έφερε τα βίντεο Reels στην εφαρμογή Facebook μετά το Instagram. Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν έως και 60 δευτερόλεπτα Reels στους λογαριασμούς τους στο Facebook. Το πρώτο παράδειγμα Reels εμφανίστηκε στο TikTok και στη συνέχεια το Meta το προσάρμοσε στο Instagram.

Ο αγώνας μεταξύ των κολοσσών των social media γίνεται όλο και πιο οξύς μέρα με τη μέρα. Το Facebook και το Instagram , που βρίσκονται υπό την ομπρέλα της εταιρείας Meta του Mark Zuckerberg , βλέπουν το TikTok ως τον νούμερο ένα ανταγωνιστή τους. Ενώ το Facebook και το Instagram έχουν περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες, το TikTok έχει ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Πρόσφατα, ο Zuckerberg έδειξε τον αντίπαλό του ως τον λόγο για τον οποίο το Facebook έχασε για πρώτη φορά χρήστες. Προσπαθώντας να αντισταθεί στην απώλεια χρηστών, η εταιρεία επεκτείνει τη δυνατότητα Reels, την οποία αντέγραψε από την πλατφόρμα TikTok, στο Facebook.  

Η Meta κυκλοφόρησε επίσημα το « Facebook Reels », την έκδοση Facebook της δυνατότητας που εισήχθη στο Instagram το 2021 . Η εταιρεία πειραματίζεται με τα Reels στην αρχική σελίδα και ενθαρρύνει τους χρήστες να αναρτούν τα βίντεό τους για λίγο. Ωστόσο, με την τελευταία κυκλοφορία, το Reels είναι διαθέσιμο ως αυτόνομο χαρακτηριστικό σε λογαριασμούς Facebook σε περισσότερες από 150 χώρες .

Επίσης, το Facebook θα φέρει τα βίντεο Reels σε ακόμα περισσότερα μέρη της εφαρμογής. Εκτός από την ενσωμάτωση βίντεο Reels στην κορυφή της ροής, η εταιρεία θα επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται Reels μέσα σε Stories και να μετατρέπουν τις αναρτήσεις τους στο Story σε Reels.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνήθως εστιασμένο σε βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, το Facebook Watch θα φιλοξενεί επίσης περιεχόμενο Reels, όπως Ομάδες. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι ορισμένοι χρήστες θα αρχίσουν να πειραματίζονται προτείνοντας βίντεο Reels στις ροές τους. Με άλλα λόγια, τα Reels θα εμφανίζονται σχεδόν σε κάθε τμήμα του Facebook.

Ο Πόλεμος ξεκίνησε επίσημα στο Tiktok

Ενώ ανταγωνιζόταν το TikTok , το Facebook έκανε ένα τέτοιο βήμα για να προσελκύσει περισσότερους νέους χρήστες στην πλατφόρμα. Κατά την ανακοίνωση των κερδών του στις αρχές Φεβρουαρίου, ο Zuckerberg είπε ότι οι νέοι περνούν χρόνο στο Reels και υπογράμμισε ότι θα επενδύσει σε αυτόν τον τομέα. 

Το Facebook πειραματίζεται με τρόπους δημιουργίας εσόδων από προγραμματιστές περιεχομένου για να ενθαρρύνει τους παραγωγούς τροχών. Οι δυνατότητες δημιουργίας εσόδων περιλαμβάνουν αυτήν τη στιγμή διαφημίσεις banner και διαφημίσεις με αυτοκόλλητα. Ωστόσο, η εταιρεία σχεδιάζει να δοκιμάσει το « Stars », το οποίο θα επιτρέψει στους θαυμαστές να αγοράσουν « δώρα » για δημιουργούς.

Από την άλλη πλευρά, στο μέτωπο του TikTok, παρόλο που η λειτουργία βίντεο σύντομης μορφής έχει βγει από το TikTok, έχει δεχθεί κριτική για το ότι κερδίζει λιγότερα χρήματα από τους δημιουργούς. Γι' αυτό η κίνηση του Facebook θα μπορούσε να προσελκύσει δημιουργούς και θαυμαστές από το TikTok. 

Από την άλλη πλευρά, το Instagram Reels έχει επικριθεί επειδή προσφέρει πολύ λιγότερη επεξεργασία και εργαλεία σε σύγκριση με το TikTok. Ωστόσο, το Facebook εργάζεται τώρα σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως η αποθήκευση αναρτήσεων ως προσχέδια.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ