Supercars όπως η Maserati, Bugatti, η Ferrari, η Lamborghini, η McLaren ή μια Porsche έχουν στοιχεία απόδοσης που ήταν σχεδόν ανήκουστα πριν από 20 ή 30 χρόνια. Επίσης σήμερα ακόμη και ένα μάλλον συνηθισμένο Tesla θα μπορούσε να επιταχύνει σε τρελούς ρυθμούς πετυχαίνοντας εξαιρετικά χαμηλούς χρόνους. Βρισκόμαστε πραγματικά στη χρυσή εποχή των αυτοκινήτων επιδόσεων ωστόσο οι σημερινοί οδηγοί φαίνεται ότι δεν είναι έτοιμοι να χειριστούν τέτοια αυτοκίνητα…όπως αναφέρει το newsauto.gr
Όλοι μας πιστεύουμε ότι είμαστε φανταστικοί οδηγοί αλλά στην πραγματικότητα δεν είμαστε. Το δίπλωμα που αποκτά κάποιος σου επιτρέπει να οδηγήσει οτιδήποτε έχει τέσσερις ρόδες (για ΙΧ) ανεξάρτητα από τον κυβισμό, την ιπποδύναμη, το σύστημα μετάδοσης ή την αξία του.
Κάποιοι οδηγοί super cars θέλοντας να εξασφαλίσουν τον καλύτερο δυνατό χειρισμό του οχήματός τους μεταβαίνουν και παρακολουθούν ειδικά σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης που είναι προσαρμοσμένα για super cars τα οποία πληρώνουν αδρά ώστε να μπορέσουν να μάθουν να ελέγχουν απόλυτα κάποιο όχημα με υπερβολική ιπποδύναμη και ιδιαίτερη οδική συμπεριφορά.
Κάποιοι άλλοι βέβαια αδιαφορούν για όλα τα παραπάνω και περιορίζονται στο γεγονός ότι είναι ελεύθεροι να οδηγούν και να αγοράζουν super cars επειδή έχουν την οικονομική δυνατότητα.
Όμως οι εκρηκτικές επιδόσεις των super cars είναι ασφαλείς για ένα απλό οδηγό που έχει την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσει ή θα μετατραπεί σε μια κινούμενη βόμβα με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον ίδιο ή και για τους άλλους οδηγούς που κινούνται πλησίον του;
Το πιο πιθανό που θα συμβεί αν κάποιος κινείται αλόγιστα με κάποιο super car είναι να καταλήξει σε κάποιο πεζοδρόμιο ή διάβαση και οι ζημιές που θα του έχει προκαλέσει ο άπειρος αλλά πλούσιος οδηγός του θα είναι εκτεταμένες και πολύ ακριβές στην επισκευή τους.
Σε χειρότερες περιπτώσεις είναι πολύ πιθανό οι επιβάτες να τραυματιστούν σοβαρά ή ακόμα και να χάσουν την ζωή τους με τις εικόνες του κατεστραμμένου super car να μεταδίδονται στα δελτία ειδήσεων των καναλιών για πολλές ημέρες.
Το θέμα λοιπόν εστιάζεται στο γεγονός πως όπως και στα φορτηγά που υπάρχει διαβάθμιση στις κατηγορίες αδειών οδήγησης ή στα δίκυκλα που επίσης υπάρχει κατηγοριοποίηση των διπλωμάτων μήπως έχει έρθει η ώρα να κατηγοριοποιηθούν οι άδειες οδήγησης ειδικά για super cars ώστε οι οδηγοί τους να λάβουν την απαραίτητη γνώση και εμπειρία για να κινούνται με απόλυτη ασφάλεια μαζί τους.
Από τν άλλη μεριά βέβαια μπορεί κάποιος να επισημάνει ότι ο ΚΟΚ και η νομοθεσία ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα και δεν εξαιρούνται τα super cars! Οπότε το όριο των 130 χλμ./ώρα στο εθνικό οδικό δίκτυο ή τα 50 χλμ./ώρα μέσα στην πόλη ισχύουν είτε κινείται κανείς με ένα όχημα που αποδίδει 100 ίππους είτε κινείται με έναν super car με 800 ίππους!
Όπως και αν το δει κανείς έχει δίκιο. Όμως όσοι έχετε ή θέλετε να αποκτήσετε ένα super car καλό θα ήταν να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας και να παρακολουθήσετε κάποιο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης και να είστε σίγουροι ότι μετά θα αρχίσετε να εκτιμάτε και να σέβεστε αυτά τα μοναδικά αυτοκίνητα. Άλλωστε εκτός της επένδυσης για την απόκτηση του supercar θα έχετε κάνει και μια μεγάλη επένδυση για τον εαυτό σας ως οδηγό!