«Δεν είναι αδύνατο να το συνηθίσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά η έκδοση, χωρίς ωστόσο να μπορεί να διακρίνει κάποια ουσιαστικά πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης. Ο σχεδιασμός του δυσχεραίνει ορισμένους ελιγμούς και καθιστά πιθανό να ξεφύγει από τα χέρια του οδηγού, σε κάποια μανούβρα.
Οι δοκιμαστές του Consumer Reports παραπονέθηκαν επίσης για μία καταπόνηση μετά από παρατεταμένη οδήγηση με το Yoke. Η μέτρια επένδυσή του και οι μεγάλες λαβές δημιουργούν μία δυσκολία στο κράτημα, με λίγες επιλογές για ασφαλή, άνετη τοποθέτηση των χεριών. Ειδικά εάν ο οδηγός διαθέτει μικρές παλάμες.
Πέραν αυτών, το Yoke φιλοξενεί τους διακόπτες των φλας, οι οποίοι όμως υστερούν σε εργονομία και λειτουργία. Με μία ελαφρά πίεση το φλας αναβοσβήνει τρεις φορές και ασκείται μία ελαφρά δόνηση στο τιμόνι. Με μία πιο ισχυρή πίεση, το τιμόνι δονείται δύο φορές και τα φλας λειτουργούν μέχρι ο οδηγός να τα σβήσει ο ίδιος, πάλι μέσω του μπουτόν. Αυτό μπορεί ενίοτε να μπερδέψει, ειδικά όταν το τιμόνι είναι στριμμένο.
Από την πλευρά της εταιρίας, ο ίδιος ο Elon Musk είχε στηρίξει την επιλογή του Yoke, κάνοντας λόγο για την αισθητική και την καλύτερη ορατότητα του οδηγού στον πίνακα οργάνων. Παρόλα αυτά, η αξιολόγηση του Consumer Reports προέκυψε από 10 διαφορετικούς δοκιμαστές, οι οποίοι μάλιστα εξέφρασαν και άλλα ερωτήματα, του τύπου τι θα γινόταν εάν ο οδηγός αναγκαστεί να κάνει μία ξαφνική μανούβρα τύπου lane change. Εν τέλει, ο τίτλος του συγκεκριμένου άρθρου δίνει το στίγμα που ήθελαν να περάσουν. «Το νέο τιμόνι Yoke της Tesla προσφέρει λίγα οφέλη και έχει πιθανά θέματα ασφαλείας».