Οι ΗΠΑ εισήγαγαν μια νέα επιλογή χρήστη που επιτρέπει στους πιστούς να προσεύχονται στο Facebook. Αυτή η δυνατότητα θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη στόχευση διαφημίσεων...
Η εταιρεία διαπίστωσε ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι ζητούσαν ο ένας από τον άλλον να προσευχηθούν και ως εκ τούτου αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα εργαλείο που θα βοηθούσε να ενώσει τους ανθρώπους που χρειάζονται εκείνους που μπορούν να προσευχηθούν για αυτούς.
Αυτή η υπηρεσία έχει δοκιμαστεί σε αρκετές κοινότητες πιστών για σχεδόν ένα χρόνο. Τον Μάιο, τέθηκε σε διαθεσιμότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εφαρμογή λειτουργεί ως εξής: εμφανίζεται ένα κουμπί στη σελίδα με το οποίο ο χρήστης μπορεί να απαντήσει στο αίτημα κάποιου: "Έχω προσευχηθεί". Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί κάτω από το μήνυμα, εμφανίζονται τα ονόματα εκείνων που έχουν προσευχηθεί.
Όταν κάποιος επιλέξει να πατήσει το κουμπί "προσευχήθηκα", το κοινωνικό δίκτυο θα υπενθυμίσει την επόμενη ημέρα προσευχής. Επίσης, όταν δημοσιεύεται ένα αίτημα για προσευχή, τα μέλη της ομάδας μπορούν να κατευθύνουν τους προσευχόμενους να αφήσουν ένα σχόλιο ή να γράψουν ένα μήνυμα αυτοπροσώπως.
Η τεχνητή νοημοσύνη του κοινωνικού δικτύου θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγονται για την εξατομίκευση διαφημίσεων. Το θέμα είναι ότι οι ενέργειες των χρηστών θα ταξινομηθούν και αυτό θα επηρεάσει το είδος της διαφήμισης που θα δουν στη σελίδα τους.
Οι θρησκευτικοί ηγέτες στις Ηνωμένες Πολιτείες υποστήριξαν την καινοτομία, αλλά εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με την εμπιστευτικότητα των δημοσιεύσεων που ζητούν προσευχή, καθώς και την ασαφή συνέχιση της χρήσης των συλλεγόμενων δεδομένων.