Ένα σημαντικό βήμα ετοιμάζεται να κάνει το Facebook με την κυκλοφορία του δικού του smartwatch, το οποίο αν και δεν επιβεβαιώθηκε ακόμη δημοσίως, προορίζεται για κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2022.
Η συσκευή θα έρχεται με δύο κάμερες στην αποσπώμενη οθόνη του, για λήψη φωτογραφιών και βίντεο που θα μοιράζονται σε όλες τις εφαρμογές του Facebook.
Η συσκευή θα είναι η πρώτη απόπειρα του Facebook να ανταγωνιστεί στον χώρο του hardware, με κύριο στόχο την Apple με την οποία βρίσκονται ήδη σε διαμάχες σε άλλους χώρους. Η Apple καιρό τώρα έχει πάρει τον ρόλο του προστάτη όσον αφορά την ιδιωτικότητα των χρηστών της, περιορίζοντας τα δεδομένα τα οποία εφαρμογές όπως το Facebook μπορούν να συλλέγουν, ενώ το Facebook ανά τα χρόνια βρέθηκε αντιμέτωπο με πολλά σκάνδαλα με επίκεντρο το πως χειρίζεται τα δεδομένα των χρηστών του.
Αυτή η διαφορά μπορεί να δημιουργήσει μια δύσκολη μάχη για το Facebook, το οποίο θα πρέπει να πείσει τους καταναλωτές να αγοράσουν το δικό τους smartwatch έναντι αυτού της Apple, ειδικά όταν θέλει να το προσφέρει ως εναλλακτική fitness συσκευή.