Facebook
Τεχνολογία

Εταιρείες – κολοσσοί αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook

Το ποσό των 7,2 δισ. δολαρίων έχασε σε μια ημέρα ο ιδρυτής της Facebook, Μαρκ Ζούκεμπεργκ, καθώς εταιρείες – κολοσσοί ανακοίνωσαν την απόσυρση των διαφημίσεων τους από το Facebook.

Η μετοχή της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης υποχώρησε 8,3% την Παρασκευή, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πτώση μέσα σε τρεις μήνες, μετά την απόφαση της Unilever να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων εταιρειών και να μποϊκοτάρει τις διαφημίσεις στο Facebook τουλάχιστον έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2020. Όπως ανακοίνωσε θα σταματήσει να ξοδεύει χρήματα φέτος για διαφημιστικούς σκοπούς σε Facebook, Twitter και Instagram στις ΗΠΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η πτώση της τιμής της μετοχής εξάλειψε 56 δισ. δολ. από τη χρηματιστηριακή αξία της Facebook και μείωσε τον καθαρό πλούτο του Ζούκερμπεργκ σε $82,3 δισ., ενώ υποχώρησε και η θέση του στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους καθώς είναι πλέον 4ος μετά τον Μπερνάρ Αρνό της Louis Vuitton, τον Τζεφ Μπέζος και τον Μπιλ Γκέιτς.

Στο ίδιο μήκος κύματος με τη Unilever και η Coca Cola η οποία ανακοίνωσε ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Facebook, αλλά και σε Τwitter και ΥουTube, διότι «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο».

Αξιώνει από τις πλατφόρμες αυτές — τις οποίες πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν για να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τις αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους — να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα».

Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να «κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών (της) και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις», εξήγησε ο Κουίνσι.

Η γιγαντιαία εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η «παύση» αυτή δεν σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants.

Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook, ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζoύκερμπεργκ, ανακοίνωσε την ενίσχυση των κανόνων του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης απέναντι στα μηνύματα μίσους.

Συγκεκριμένα, ο Ζούκερμπεργκ υποστήριξε ότι το Facebook θα κάνει περισσότερα για να προστατεύσει τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους αιτούντες άσυλο από διαφημίσεις που υποδηλώνουν ότι είναι κατώτεροι από άλλες ομάδες ανθρώπων ή από διαφημίσεις που εκφράζουν περιφρόνηση.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...
Ένοπλες Συρράξεις 0

Δεν προλαβαίνει να σωθεί ο Ζελένσκι-Οι Ρώσοι προελαύνουν στην Καλίνοβκα και περικύκλωσαν τους Ουκρανούς στην Κρασνογκορόβκα (Βίντεο)

Μόνο απόγνωση είναι νόμος του Κιέβου για απαλλαγή ποινικών ευθυνών σε Ουκρανούς στρατιώτες σε περίπτωση λιποταξίας...