Αυτό θέλησε να αλλάξει η JDXP δημιουργώντας ένα concept που βασίζεται στην ηλεκτροκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με διαφορετικό σχεδιασμό και υλικά κατασκευής ταυτοχρόνως, που ρίχνουν το βάρος και βελτιώνουν την αεροδυναμική.
Επιβατικό αεροσκάφος είναι το πρωτότυπο που τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Ακόμα και ηλεκτρική γεννήτρια μπορεί να έχει στην άτρακτό του.
Ο δραστικά διαφορετικός σχεδιασμός του βελτιώνει την κατανομή του βάρους και την πτητική ικανότητα του σκάφους, λειτουργώντας με πρωτόγνωρη αποδοτικότητα.
Και καθώς κινείται με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρων, έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στο περιβάλλον, βάζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μπροστά από την ταχύτητα.
Το concept είναι μια σύλληψη του νεοϋορκέζικου σχεδιαστικού γραφείου JDXP, έχοντας αντικαταστήσει την αεριωθούμενη τεχνολογία ώστε να έχει «τη βιωσιμότητα στον πυρήνα του».
Ο σχεδιασμός προσθέτει βέβαια 25 λεπτά ανά δίωρο πτήσης, καθώς η ταχύτητα δεν είναι το φόρτε του. «Zero» το λένε γιατί απελευθερώνει ακριβώς «μηδέν» ρύπους στην ατμόσφαιρα. Ακόμα και την ηλιακή ενέργεια απορροφά, με τη βοήθεια φωτοβολταϊκών.
«Δεν πήγαμε να σπάσουμε το φράγμα του ήχου, καθώς δικό μας κλειδί ήταν η αποδοτικότητα», λέει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της φίρμας, Joe Doucet.
Τα φτερά του Zero είναι μεγαλύτερα από αυτά των σημερινών επιβατικών αεροπλάνων, την ίδια ώρα που η θέση τους στο πίσω μέρος της ατράκτου διευκολύνουν σημαντικά την απογείωσή του. Ο Doucet λέει μάλιστα πως το αεροσκάφος του προσγειώνεται ακόμα και αν μείνει από ενέργεια ή παρουσιάσει δυσλειτουργία.
Η JDXP δεν είναι η μόνη που οραματίζεται ένα οικολογικότερο μέλλον για τις αεροπορικές πτήσεις, καθώς το ίδιο κάνει και η Rolls Royce, παρουσιάζοντας το δικό της πλήρως ηλεκτρικό αεροπλάνο, που πιάνει ταχύτητες 480 χλμ/ώρα και έχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων.