Ο Πάρις Μαρξ γράφει στο Business Insider: «Η παροχή της δημόσιας συγκοινωνίας σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια από τα σπίτια των ανθρώπων όχι μόνο θα ενθάρρυνε τη χρήση της και θα δημιουργούσε δεκάδες εκατομμύρια θέσεις εργασίας, αλλά θα μπορούσε να αρχίσει να μεταμορφώνει τη σχέση μας με την κινητικότητα. Ήταν η στιγμή κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου νιώσαμε ότι η αλλαγή όχι μόνο ήταν δυνατή, αλλά συνέβαινε μπροστά στα μάτια μας. Οι δρόμοι ήταν κλειστοί για τα οχήματα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να έχουν χώρο να μετακινηθούν και να ανοίξουν προσωρινοί ποδηλατόδρομοι για να ενθαρρύνουν την ποδηλασία.…
Θα πρέπει να αδράξουμε αυτή την ευκαιρία για να αμφισβητήσουμε τον προηγούμενο αιώνα αυτοπροσανατολισμένου σχεδιασμού και να τονίσουμε το περπάτημα, το ποδήλατο και τη χρήση των συγκοινωνιών έναντι της οδήγησης. Όχι μόνο θα βελτιωνόταν η ποιότητα ζωής των ανθρώπων, αλλά αν σκοπεύουμε να αντιμετωπίσουμε σοβαρά την κλιματική κρίση, πρέπει να μειώσουμε σημαντικά τον αριθμό των αυτοκινήτων και των SUV στο δρόμο — ανεξάρτητα από το τι τα εξουσιοδοτούν».
Και καταλήγει: «Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα μας σώσουν – πρέπει να απαλλαγούμε εντελώς από τα αυτοκίνητα»