Επιστήμη

Επιστήμονες ανακάλυψαν μέθοδο αναγέννησης κατεστραμμένων κυττάρων στην καρδιά

Βρετανοί επιστήμονες ανακάλυψαν μια μέθοδο για την αναγέννηση κατεστραμμένων κυττάρων στην καρδιά. Η τεχνολογία mRNA που χρησιμοποιείται στα εμβόλια του κορονοϊού βοηθά τώρα στην αναγέννηση της καρδιάς.

Το King's College του Λονδίνου, ένα από τα καθιερωμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Αγγλίας, υπέγραψε τη νέα έρευνα. Η μελέτη αυτή δίνει ελπίδες για τις περιπτώσεις καρδιακής προσβολής.

Η γενετική ανίχνευση που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία εμβολίων του κορονοϊού προσαρμόζεται τώρα για να βοηθήσει στην αναγέννηση καρδιών που έχουν υποστεί βλάβη από καρδιακή ανακοπή. Σύμφωνα με την είδηση των Times, ανακοινώθηκε ότι η τεχνολογία mRNA μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκατάσταση των καρδιακών κυττάρων σε μια πρωτοποριακή έρευνα. Η τεχνολογία mRNA, η οποία χρησιμοποιείται επίσης στα εμβόλια κατά του κορονοϊού, μπορεί να αποτρέψει περιπτώσεις καρδιακής προσβολής.

Ήταν ένα όνειρο, αλλά τώρα μπορεί να γίνει πραγματικότητα

Ο καθηγητής Mauro Giacca, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας, δήλωσε: "Η έρευνα είναι η πρώτη φορά που η ανθρωπότητα μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο: "Όλοι γεννιόμαστε με έναν ορισμένο αριθμό μυϊκών κυττάρων στην καρδιά μας και πεθαίνουμε μαζί τους.

Μετά από μια καρδιακή προσβολή, η καρδιά δεν έχει την ικανότητα να αυτοεπιδιορθώνεται. Στόχος μας ήταν να βρούμε μια θεραπεία που θα μπορούσε να πείσει τα επιζώντα κύτταρα να πολλαπλασιαστούν. "Η αναγέννηση μιας κατεστραμμένης ανθρώπινης καρδιάς ήταν ένα όνειρο πριν από μερικά χρόνια, αλλά τώρα μπορεί να γίνει πραγματικότητα".

"Χρησιμοποιούμε ακριβώς την ίδια τεχνολογία με τα εμβόλια της Pfizer και της Moderna για να εγχύσουμε microRNA στην καρδιά, να φτάσουμε στα επιζώντα καρδιακά κύτταρα και να τους επιτρέψουμε να πολλαπλασιαστούν. Τα νέα κύτταρα θα αντικαταστήσουν τα νεκρά κύτταρα και θα επιτρέψουν στον ασθενή να αποκτήσει νέο μυϊκό ιστό".

Μπορεί να σταματήσει εκατομμύρια καρδιακές προσβολές

Η ομάδα του Giacca εδρεύει στο British Heart Foundation for Research Excellence στο King's College του Λονδίνου. Εκτός από το να βοηθούν τις καρδιές να αναγεννώνται, εργάζονται επίσης σε μια θεραπεία που εμποδίζει τα κύτταρα να πεθαίνουν κατά τη διάρκεια μιας καρδιακής προσβολής.

Επανάσταση στην καρδιαγγειακή ιατρική

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η νέα θεραπεία με RNA (ριβονουκλεϊκό οξύ) θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στην καρδιαγγειακή ιατρική και να σταματήσει εκατομμύρια καρδιακές προσβολές από το να εξελιχθούν σε καρδιακή ανεπάρκεια.

Ελληνοτουρκικά 0