ESB
USA

Οι τεράστιες θαλάσσιες βάσεις των ΗΠΑ ίσως γίνουν μητρικά σκάφη για drones (Εικόνες)

Η αμερικανική εταιρεία National Steel and Shipbuilding Company (NASSCO), η οποία αποτελεί τμήμα της μεγαλύτερης General Dynamics, έχει αποκαλύψει τις ιδέες της για τροποποιήσεις στις εκστρατευτικές θαλάσσιες βάσεις ESB (Expeditionary Sea Bases) του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. Η ESB είναι μία υπάρχουσα κλάση πλοίων, η οποία βασίζεται στον τροποποιημένο σκελετού ενός πετρελαιοφόρου. Υποστηρίζει την παράταξη διάφορων δυνάμεων του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. 

Οι προτάσεις βελτιώσεων έγιναν με σκοπό την αντιμετώπιση ποικίλων αναδυόμενων απαιτήσεων των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης μη επανδρωμένων υποβρύχιων οχημάτων (UUV).

Οι Τροποποιήσεις

Αρχικά, η αμερικανική NASSCO επίδειξε τις ιδέες της κατά το συνέδριο Sea Air Space Symposium το 2022, αλλά φέτος τονίστηκαν περισσότερο στο εθνικό συνέδριο Surface Navy Association National Symposium που τελείωσε την προηγούμενη εβδομάδα. 

Στις τροποποιήσεις περιλαμβάνεται ένα σύστημα παράταξης και ανάκτησης (LARS) μη επανδρωμένων υποβρύχιων οχημάτων (UUV), ενώ οι ειδικοί της εταιρείας προτείνουν και την προσθήκη ενός πρυμναίου καταστρώματος πτήσεων, ειδικά σχεδιασμένο για την υποστήριξη επιχειρήσεων μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων (UAV). Βέβαια αυτό το κατάστρωμα σημειώθηκε πως κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, θα μπορεί να υποστηρίζει και την επιχείρηση μαχητικών τύπου F-35B.

CONTINUE READING

Οι Εκστρατευτικές Θαλάσσιες Βάσεις ESB

Ο τωρινός επιχειρησιακός στόλος από ESB της κλάσης Lewis. B. Puller των Αμερικανών αποτελείται από τέσσερα πλοία σε υπηρεσία: το USS Lewis B. Puller (ESB 3), το USS Hershel Williams (ESB 4, γνωστό και ως Woody), το USNS Miguel Keith (ESB 5) και το USS John L. Canley (ESB 6). Η οικογένεια τελικώς θα μεγαλώσει με δύο ακόμη μονάδες, αφού υπογράφηκε συμφωνία με την NASSCO για την παραγωγή του μελλοντικού, μη επανδρωμένου ESB 8 και του τελευταίου ESB 7. 

Αυτά τα πλοία σχεδιάστηκαν κυρίως για την υποστήριξη αποστολών των Δυνάμεων Ειδικών Επιχειρήσεων (SOF) και των Εναέριων Αντιμέτρων Ναρκών (AMCM). Όλη η κλάση βασίζεται στην γιγαντιαία κλάση πετρελαιοφόρων Alaska, η οποία αποτελείται από πλοίο εμπορικού σχεδιασμού.

Η NASSCO πιστεύει πως η πλατφόρμα αυτή αποτελεί την ιδανική επιλογή για τις τροποποιήσεις που προτείνει. Αυτά τα πλοία έχουν τεράστιο όγκο, ευρύχωρα καταστρώματα και αρκετό ελεύθερο χώρο. Είναι επίσης αρκετά οικονομικά συγκριτικά με αντίστοιχους σχεδιασμούς πολεμικών σκαφών. Κάθε ένα από αυτά κοστίζει περίπου όσο ένα παράκτιο πλοίο μάχης Littoral Combat Ship (LCS), δηλαδή σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια.

GALLERY

Τροποποίηση της NAASCO στα ESB με (πρυμναίο κατάστρωμα πτήσεων με F-35)
Τροποποίηση της NAASCO στα ESB (πρυμναίο κατάστρωμα πτήσεων)
Τροποποίηση της NAASCO στα ESB (σύστημα παράταξης και ανάκτησης UUV)
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
ESB
Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR