Greek-Turkish Relations

Σκάνδαλο στην Θράκη: “Πεμπτοφαλαγγίτες” του Ερντογάν καλούν τα παιδιά να μάθουν πρώτα τουρκικά και μετά ελληνικά

Λίγο πριν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά στην Ελλάδα οι “πεμπτοφαλαγγίτες” του τουρκικού καθεστώτος στην Θράκη μας προκαλούν εκ νέου.

«Στείλτε Τα Παιδιά Σας Σε Μειονοτικά Σχολεία» είναι το μήνυμά τους και το ισχυριζόμενοι πως πρώτα πρέπει να μαθαίνουν την “μητρική τους γλώσσα τα τουρκικά” και μετά την ελληνική!“Ο μόνος τρόπος για να μεταφέρουμε τη θρησκευτική, γλωσσική και πολιτιστική μας ταυτότητα στις επόμενες γενιές είναι να σπουδάσουμε στα μειονοτικά σχολεία μας, όπου μαθαίνονται και ζουν τα τουρκικά” αναφέρουν οι οργανώσεις που αποτελούν τον “Δούρειο Ίππο” του Ερντογάν και πιέζουν ασφυκτικά την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.

https://www.youtube.com/watch?v=QKGassKVbyo

Ο Σύλλογος Μεταπτυχιακών Εκπαιδευτικών από την αυτοαποκαλούμενη “Ιδιωτική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (SÖPA)” δημοσίευσε ένα μήνυμα για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.

CONTINUE READING

Σημειώνουν μεταξύ άλλων πως για τον μαθητή “το πιο σημαντικό, το σχολείο είναι το μέρος όπου μαθαίνει τα δικά του έθιμα, παραδόσεις, πολιτισμό και θρησκεία”. Όχι το σπίτι και η οικογένεια για την οποία λένε: “Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι καμία γλώσσα δεν μπορεί να μάθει επαρκώς στην οικογένεια. Η γλώσσα που δεν περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι καταδικασμένη να εξαφανιστεί μετά από μερικές γενιές”.

https://www.youtube.com/watch?v=pd4WsC2IQpw

Πρέπει επίσης να δώσουμε μεγάλη σημασία στην επίσημη γλώσσα του κράτους. Η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας πρέπει να είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο αφού μάθουμε καλά τη μητρική μας γλώσσα. Οι επιστημονικές μελέτες αποκαλύπτουν ξεκάθαρα το γεγονός ότι δεν είναι δυνατό να μάθεις μια δεύτερη γλώσσα παραμελώντας την εκπαίδευση της μητρικής γλώσσας. Οι μαθητές μας που πηγαίνουν σε δημόσια δημοτικά σχολεία βρίσκονται σε μειονεκτική θέση από αυτή την άποψη. Επειδή συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία με μια δεύτερη γλώσσα προτού μπορέσουν να αναπτύξουν επαρκώς τη μητρική τους γλώσσα. Η μελέτη με άλλους μαθητές των οποίων η μητρική γλώσσα είναι η ελληνική φέρνει μαζί της άλλα προβλήματα. Επιπλέον, η συντριπτική πλειοψηφία των απογόνων μας που πηγαίνουν σε αυτά τα σχολεία οδηγούνται σε τάξεις ενσωμάτωσης. Σε αυτά τα μαθήματα εφαρμόζονται διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Είναι αναπόφευκτο να συμβαίνει αυτό” αναφέρουν.

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR