Navy
Updated at:

''Παγώνει'' τις παραλαβές των LCS Freedom το Αμερικανικό ΠΝ

Το  Ναυτικό των ΗΠΑ σταματά τις παραλαβές των φρεγατών της Lockheed Martin Freedom-class επικαλούμενο ελάττωμα στο σχεδιασμό του πλοίου!  

Μιλάμε για τις φρεγάτες, που κάποιοι προωθούν και ως… υποψήφια για την επόμενη φρεγάτα του ΠΝ. 

Το ερώτημα είναι αν και μετά από αυτές τις εξελίξεις η ελληνική κυβέρνηση θα συνεχίσει να συζητά για τα συγκεκριμένα πλοία! Αν ναι, τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά.   

Για το ζήτημα των ελληνικών φρεγατών είχε μιλήσει ο κύριος Κ. Γρίβας στο Πενταπόσταγμα: 

''Η Ελλάδα χρειάζεται επιχειρησιακά, άλλα 6 πολεμικά πλοία. Η γεωγραφία του Αιγαίου είναι σαν έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει βάση έδρασης ενός πολυπλέγματος (complex-of-complexes) αντιπρόσβασης και άρνησης περιοχής, το οποίο θα ενοποιούσε την αρχιπελαγική δομή του Αιγαίου σε μια ενιαία και αδιαίρετη θαλασσοχερσαία δομή και θα καθιστούσε αναντίρρητη την ελληνική κυριαρχία σε αυτό.  

CONTINUE READING

Τα αμερικανικά πλοία, δεν είναι προσαρμοσμένα στο δυνητικό περιβάλλον απειλής των επόμενων ετών στο Αιγαίο. Κι αυτό γιατί, αναγκαστικά, θα επιχειρούν σε σχετικά κοντινές αποστάσεις από τις τουρκικές ακτές, θα είναι ευάλωτα σε μια σειρά καινοφανών απειλών, με προεξάρχουσα τους αντιπλοϊκούς βαλλιστικούς πυραύλους (ASBM). 

Απαιτούνται πλοία όπως είναι οι γαλλικές φρεγάτες Belh@arra, με πυραύλους επιφανείας-αέρος Aster 30 (βεληνεκές 170 χλμ) και πυραύλους cruise Scalp Naval (βεληνεκές πάνω από 1000 χλμ).» ''

 

Τι αναφέρει το «DefenseNews» 

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμυντικής ιστοσελίδας «DefenseNews», η οποία επικαλείται δηλώσεις αξιωματούχων του Αμερικανικού Ναυτικό στο μέσο, το Ναυτικό σταμάτησε τις παραλαβές των πλοίων τύπου LCS (Littoral Combat Ship) κλάσης «Freedom» λόγω σχεδιαστικών αστοχιών στο σύστημα μετάδοσης της πρόωσης του πλοίου.  
 
Σύμφωνα με το δημοσίευμα «το Ναυτικό δήλωσε στο DefenseNews ότι υπάρχει αστοχία υλικού με το σύστημα μετάδοσης της πρόωσης, ένα σύνθετο σύστημα που μεταφέρει την ενέργεια από τους κινητήρες του πλοίου στους υδροπροωθητές και ότι εργάζεται για την διόρθωση των εν υπηρεσία πλοίων ενώ την ίδια στιγμή σταματά τις παραλαβές». 

CONTINUE READING

Τα πλοία κλάσης «Freedom» σχεδιάστηκαν από τη Lockheed Martin και ναυπηγούνται από τα ναυπηγεία Mariette Marine της Fincantieri. Το συνδυαστικό σύστημα μετάδοσης της πρόωσης έχει σχεδιαστεί από τη γερμανική Renk. Το Αμερικανικό Ναυτικό και η Renk εργάζονται για να επιδιορθώσουν το πρόβλημα, αλλά κάτι τέτοιο θα χρειαστεί μήνες για να επιδιορθωθούν όλα τα εν υπηρεσία πλοία. 

Η ανακοίνωση του Ναυτικού αναφέρει: «Μια δομική λύση έχει αναπτυχθεί και βρίσκεται σε φάση παραγωγής. Θα ακολουθήσουν εργοστασιακές δοκιμές και δοκιμές στη θάλασσα … το Ναυτικό είναι αποφασισμένο να εγκαταστήσει αυτή τη λύση στα πλοία του στόλου … η λύση θα εγκατασταθεί και θα δοκιμαστεί στα νέα πλοία πριν παραδοθούν στο Ναυτικό. Έχουμε λάβει μέτρα για να μετριάσουμε τις συνέπειες στα εν υπηρεσία πλοία, ενώ το Ναυτικό κινείται ταχύτατα για να διορθώσει τις αστοχίες και να μειώσει τις επιχειρησιακές συνέπειες».
 

https://twitter.com/defense_news/status/1351622193155870723https://www.youtube.com/watch?v=XiieH72nKH0&t=923s

 

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR