Balkans
Updated at:

To σχέδιο που θα ''σκοτώσει'' Κίνα, Τουρκία, Πακιστάν & Ιράν: Η Θράκη ''πνίγει'' τον ''άξονα του κακού''

Το σχέδιο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας (νέα γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Τοξότες Ξάνθης), που θα συνδέσει τα 3 λιμάνια της Ελλάδας με τις πόλεις Μπουργκάς και Βάρνα, είναι κομμάτι ενός τεράστιου δυτικού σχεδίου εξοβελισμού της Κίνας από την ΕΕ, ερχόμενο σε αντιστάθμισμα στον περιβόητο σιδηροδρομικό δρόμο του Μεταξιού.

Το σχέδιο της ΕΕ και των ΗΠΑ είναι η σιδηροδρομική ένωση όλων των μεγάλων λιμένων της Ελλάδος (Πειραιάς-Θεσε/νικη-Αλεξ/πολη) με τα λιμάνια της Βαλτικής, σε ένα πλάνο ενάντια στο κινεζικό σχέδιο σιδηροδρομικής ένωσης Κίνας-Πακιστάν-Ιράν-Τουρκίας με στόχο την αγορά της ΕΕ.

Την ίδια στιγμή έχουμε στα υπόψιν και το σχέδιο με την πλωτή σύνδεση Αξιού-Μοράβα-Δούναβη δημιουργώντας μια νέα πλωτή οδό,η οποία  θα ενοποιήσει τον Δούναβη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέσω της Σερβίας φτάνοντας στην καρδιά της Ευρώπης.

CONTINUE READING

Τα δύο αυτά σχέδια που ετοιμάστηκαν για να αντιμετωπίσουν τον Κινεζικό δρόμο του Μεταξιού και σε συνδυασμό με τον αγωγό φυσικού αερίου East Med στη Μεσόγειο, προδιαθέτουν ότι οι γεωπολιτικές εξελίξεις σε Βαλκάνια, Τουρκία και Μέση Ανατολή (Κουρδιστάν) να είναι τουλάχιστον ραγδαίες.

Για την σιδηροδρομική ένωση της Ελλάδας με την Βαλτική, Βρυξέλλες και Ουάσιγκτον εδώ και μεγάλο διάστημα επιδιώκουν την μεγαλύτερη συμμετοχή τους, ώστε να μειωθεί η όποια εξάρτηση από τον κινεζικό παράγοντα, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα αναλάβουν δράση μεγάλες εταιρείες από Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία και ΗΠΑ.

Ταυτόχρονα όμως, το σχέδιο αυτό, έχει την υποστήριξη και της Ουάσιγκτον για προφανείς γεωστρατηγικούς λόγους.

Η παράκαμψη των Στενών του Βοσπόρου ενώνει με ασφαλέστερο, ανταγωνιστικότερο και ταχύτερο δρόμο τρία λιμάνια της Βουλγαρίας (Βάρνα, Μπουργκάς και Δούναβη) απευθείας με το Αιγαίο και τη Μεσόγειο, μέσω τριών ελληνικών λιμανιών (Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης), θέτοντας εκτός «χάρτη» την Τουρκία.

Υπάρχει ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων αμερικανικών οικονομικών κολοσσών που επιδιώκουν τη δημιουργία αυτού του τεράστιου σιδηροδρομικού άξονα, που θα μεταφέρει στην κυριολεξία τα πάντα από τη μία άκρη (Μεσόγειο) στην άλλη άκρη της ΕΕ (Βαλτική).

Προς αυτή την κατεύθυνση έχει αποφασιστεί καταρχάς, η σύσταση διακρατικής επενδυτικής εταιρείας Ελλάδας και Βουλγαρίας, με πιθανή συμμετοχή της Ρουμανίας και άλλων χωρών, που πέρα από την επιτάχυνση των μελετών, θα μπορεί να εξασφαλίσει πηγές χρηματοδότησης, με «πακέτα» της ΕΕ.

Το ίδιο μοντέλο έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στις χώρες της Βαλτικής, για το Rail Baltica που ενώνει σιδηροδρομικά μεγάλες πόλεις της Πολωνίας, της Λιθουανίας, της Λετονίας και της Εσθονίας.

CONTINUE READING

Έτσι οι ΗΠΑ θα διακινούν υγροποιημένο φυσικό αέριο στην ΕΕ, ενώ εκατομμύρια εμπορεύματα θα φορτώνονται σε ελληνικά τρένα με προορισμό την άλλη άκρη της ΕΕ.

Το σχέδιο αυτό θα αλλάξει το ρου των γεγονότων στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, δίνοντας την ευκαιρία για χιλιάδες θέσεις εργασίας τα επόμενα δύσκολα οικονομικά χρόνια.

Δεν μας αγάπησαν λοιπόν έτσι ξαφνικά οι ΗΠΑ, ή η ΕΕ, απλά η χώρα μας ευρίσκεται στο πιο κομβικό “οικόπεδο” του πλανήτη εν μέσω Τριών ηπείρων, κάτι το οποίο οφείλουμε να εκμεταλλευθούμε ταχύτατα τα επόμενα χρόνια για να σώσουμε την ασθμαίνουσα ελληνική οικονομία ειδικά την περίδο μετά την πανδημία.

 

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR