Τα πάντα θυσία στο "political correct" και να μην θίξουμε τα...ανθρώπινα δικαιώματα! Σάλος επικρατεί στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες αφότου το Franciscan University, στο Steubenville, δήλωσε ότι είχε δημοσιεύσει διαφήμιση για να προωθήσει το online πρόγραμμα θεολογίας και το Facebook την απέρριψε ως «συγκλονιστική και υπερβολικά βίαιη».
Τον περασμένο μήνα, μάλιστα μια γυναίκα που διαχειρίζεται το θρησκευτικό ιστολόγιο "Το πάθος του Χριστού" παραπονέθηκε ότι το Facebook λογόκρινε πολλές από τις θρησκευτικές διαφημίσεις
Αναλυτικότερα, στο καθολικό πανεπιστήμιο στο Οχάιο επικρατεί εκνευρισμός αφότου το Facebook απέρριψε μια διαφήμιση που απεικονίζει τη σταύρωση του Ιησού λέγοντας ότι η εικόνα του Χριστού που κρεμόταν στο σταυρό ήταν «συγκλονιστική και βίαιη».
Το Franciscan University, στο Steubenville, ανέφερε ότι είχε δημοσιεύσει πρόσφατα αρκετές διαφημίσεις στο Facebook για να προωθήσει το online πρόγραμμα θεολογίας, αλλά μια διαφήμιση απορρίφθηκε από τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης επειδή το περιεχόμενό του ήταν «συγκλονιστικό και υπερβολικά βίαιο».
Η εν λόγω διαφήμιση, σύμφωνα με το σχολείο, ήταν ο Ιησούς καρφωμένος στον Σταυρό.
Το όλο θέμα προκλήθηκε από τα καρφιά στον Σταυρό.
Το Φραγκισκανικό Πανεπιστήμιο συνέχισε να λέει ότι δεν ήταν τα καρφιά που κράτησαν τον Ιησού στο σταυρό αλλά η αγάπη του για την ανθρωπότητα.
«Θα μπορούσε να κατέβει από το σταυρό ανά πάσα στιγμή. Ήταν αγάπη που τον κρατούσε εκεί. Αγάπη για σένα και για μένα, για να μην καταδικάστουμε αιώνια από τις αμαρτίες μας, αλλά να έχουμε αιώνια ζωή μαζί Του και με τον Πατέρα του στον ουρανό », γράφει το Πανεπιστήμιο σε σχολιό του.
Ένας εκπρόσωπος του Facebook πάντως δήλωσε στην Daily Mail ότι όλη η ιστορία ήταν ένα λάθος και η διαφήμιση έχει πλέον εγκριθεί.
"Η ομάδα μας επεξεργάζεται εκατομμύρια διαφημίσεις κάθε εβδομάδα και μερικές φορές κάνουμε λάθη. Αυτή η εικόνα δεν παραβιάζει τις πολιτικές διαφημίσεων. Ζητούμε συγγνώμη για το σφάλμα και έχουμε ήδη ενημερώσει τον διαφημιζόμενο ότι εγκρίναμε τη διαφήμισή του ", δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Τον περασμένο μήνα, μια γυναίκα που διαχειρίζεται ένα θρησκευτικό ιστολόγιο παραπονέθηκε ότι το Facebook λογοκρίνει τις διαφημίσεις της που απεικονίζουν τον Ιησού που σταυρώθηκε.
Η Sylvia, η οποία διαχειρίζεται το blog Passion of the Christ, δήλωσε σε ένα blog ότι έλαβε μηνύματα από το site λέγοντας ότι οι θρησκευτικές της διαφημίσεις είτε παραβίαζαν τις «διαφημιστικές πολιτικές» είτε ήταν πολύ βίαιες.