Πολιτική

Αναγνωστοπούλου για Πικάσο: Χρειαζόμαστε απαντήσεις από τη Μενδώνη

Σφοδρή επίθεση κατά της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη εξαπολύει η τομάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστοπούλου με αφορμή την εξιχνίαση της κλοπής του πίνακα του Πικάσο από την Εθνική Πινακοθήκη.

Ντεκόρ θριάμβου σε επικοινωνιακή φιέστα

Η Σία Αναγνωστοπούλου επικρίνει τη χρησιμοποίηση του πίνακα ως «ντεκόρ θριάμβου» σε επικοινωνιακή φιέστα και αφού θέτει σειρά ερωτημάτων σημειώνει ότι «χρειαζόμαστε απαντήσεις και όχι αλαζονικές φανφάρες».

Αναλυτικά η δήλωση της Σίας Αναγνωστοπούλου:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Δεν είναι η πρώτη φορά που η Υπουργός Πολιτισμού βάζει την προσωπική της σφραγίδα σε εγκλήματα κατά της πολιτιστικής κληρονομιάς, αυτή τη φορά όμως προχωρά και ένα βήμα παραπέρα, τοποθετώντας ένα έργο τέχνης στο κέντρο μιας κακόγουστης φαρσοκωμωδίας .

»Ο πίνακας  του Πικασό , με την εμβληματική αφιέρωση «στον Ελληνικό Λαό, φόρο τιμής από τον Πικασό» αφού πρώτα »κακοποιήθηκε» σε μια ρεματιά στην Κερατέα, δυστυχώς χρησιμοποιήθηκε με τον πιο ανάρμοστο και ασεβή τρόπο και στην επικοινωνιακή φιέστα που έστησαν ο κύριος Χρυσοχοίδης και  η  κυρία Μενδώνη για την εξιχνίαση της κλοπής του. Το έργο τέχνης τοποθετήθηκε  ως ντεκόρ θριάμβου της ελληνικής κυβέρνησης στη πανηγυρική συνέντευξη τύπου , εκτέθηκε στα φλας των δημοσιογράφων, έπεσε(!) και επανατοποθετήθηκε με γυμνά χέρια στη θέση του…

Ιαχές μιας κούφιας αριστείας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

»Επιπλέον, η σημερινή Υπουργός πολιτισμού που ήταν Γενική Γραμματέας το 2012, όταν εκλάπησαν τα τρία έργα από την Εθνική Πινακοθήκη ,λόγω των ανύπαρκτων μέτρων ασφαλείας, δε μας έχει πει ακόμα ούτε μισή λέξη για το αν εξέτασαν οι ειδικοί του Υπουργείου Πολιτισμού τους πίνακες που βρήκαν. Πιστοποιήθηκε η γνησιότητά τους; Συντηρήθηκαν από ειδικούς;  Υπήρχαν υπάλληλοι συντηρητές έργων τέχνης του ΥΠΠΟ,  κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου  για να διασφαλίσουν την ακεραιότητα του πίνακα από ενδεχόμενο ατύχημα; Τι σημαίνει η δήλωση »οι πίνακες ήταν σε καλή κατάσταση»; Θα συνεχιστούν οι έρευνες για τον τρίτο πίνακα που καταστράφηκε , ένα σχέδιο που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια;

»Πόσες ιαχές μιας κούφιας αριστείας συνδέουν άραγε  έναν ελαιοχρωματιστή καθ’ ομολογίαν δράστη και αφοσιωμένο »λάτρη της τέχνης», μια Υπουργό Πολιτισμού  που τσιμεντώνει και ακρωτηριάζει μνημεία και έναν Υπουργό Προστασίας του Πολίτη που επαίρεται για τις κατασταλτικές του πρακτικές , ενώ έχει ακόμα ελεύθερο τον Παππά της Χρυσής Αυγής να τριγυρίζει ανάμεσα μας; Χρειαζόμαστε κάποιες  απαντήσεις, όχι αλαζονικές φανφάρες».

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...